Τοπικά

Δεκάδες οι καταγγελίες στον Βόλο για τις εταιρείες τηλεφωνίας – «Οδύσσεια» για μία σύνδεση σταθερού

Σε άλλη μία καταγγελία κατά των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας έγινε αποδέκτρια η «Θεσσαλία», που προστέθηκε στις δεκάδες καταγγελίες που έχουν φτάσει στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου.
Η αναγνώστρια, όπως ισχυρίζεται, είχε προχωρήσει σε συμβόλαιο με εταιρεία για δύο γραμμές σταθερής τηλεφωνίας, μία δική της στον Βόλο και μία στην κόρη της στην Αθήνα. Όταν παρέλαβε τον λογαριασμό διαπίστωσε ότι άλλα είχε «συμφωνήσει» για να πληρώνει και άλλα της χρέωναν, οπότε αποφάσισε να αλλάξει εταιρεία.
Όμως η «Οδύσσειά» της δεν είχε τελειώσει. Προχώρησε σε συμβόλαιο μία Τετάρτη του Δεκεμβρίου και από την επόμενη μέρα «έμεινε» από σταθερό τηλέφωνο, για να της το φτιάξει τελικά ένας ιδιώτης τεχνικός μετά από 5 μέρες, αφού, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, δεν μπορούσε να την εξυπηρετήσει η αντίστοιχη υπηρεσία της εταιρείας. Για την ίδια η «Οδύσσεια» είχε τελειώσει. Όχι όμως για την κόρη της στην Αθήνα, η οποία μέχρι και προχθές δεν είχε σταθερό τηλέφωνο και για πάνω από έναν μήνα.

Σε μία άλλη περίπτωση, Βολιώτισσα, η οποία το συμβόλαιό της τελείωσε με εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας, προχώρησε σε αλλαγή παρόχου με την προσφορά να κυμαίνεται περίπου στα 20 ευρώ, την οποία και ενεργοποίησε με την υπογραφή της. Όμως στην πορεία και με τον πρώτο λογαριασμό διαπίστωσε ότι αντί των 20 ευρώ περίπου, η χρέωση ήταν κοντά στα 30 ευρώ. Η «δικαιολογία» της νέας εταιρείας ήταν πως αντί για ταχύτητα ίντερνετ 24 Mbps, χρεώνεται 50 Mbps. Κι ακόμα η Βολιώτισσα προσπαθεί να βγάλει άκρη.
Αποδέκτρια δεκάδων καταγγελιών έχει γίνει η Ένωση Καταναλωτών Βόλου σε ό,τι αφορά στην αγορά των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών τόνισε ο κ. Αλέκος Κουτσελίνης.
«Το τελευταίο που έχει εμφανιστεί και έχει καταγγελθεί είναι με τις αναβαθμίσεις με το ίντερνετ. Τηλεφώνησαν σε κάποιον ότι με τα ίδια χρήματα που πληρώνει, μπορούν να του αναβαθμίσουν το ίντερνετ και συναίνεσε τηλεφωνικά. Όμως όταν παρέλαβε τον λογαριασμό διαπίστωσε τη μεγαλύτερη χρέωση» τόνισε ο κ. Κουτσελίνης για να προσθέσει «προκειμένου να αποσπάσουν την τηλεφωνική συναίνεση λένε ψέματα όσον αφορά στο ύψος του πακέτου και των χρημάτων».

Ο ίδιος ανέφερε πως «όταν αλλάζει κάποιος πάροχο υπάρχει μία υπερβολική καθυστέρηση σε πολλές περιπτώσεις. Δεν ξέρουμε πού οφείλεται. Πάντως έχουμε καταγγελίες πως για να συνδεθεί το σταθερό τηλέφωνο κάποιου που αλλάζει πάροχο, περνά ένα μεγάλο διάστημα χωρίς να έχει τηλέφωνο. Ο αντίκτυπος είναι ακόμη μεγαλύτερος όταν πρόκειται για επαγγελματίες».
Τέλος ο ίδιος σημείωσε πως καλό είναι για οποιαδήποτε αλλαγή οι καταναλωτές να απευθύνονται σε τοπικά καταστήματα.
Τι να προσέχετε πριν την υπογραφή της σύμβασης:
Μην εμπιστεύεστε τις διαφημίσεις, αλλά ενημερωθείτε για το τι περιλαμβάνει η προσφορά: Τα λεπτά ομιλίας για σταθερά/κινητά, ταχύτητα ίντερνετ και τη διάρκεια της σύμβασης, το τέλος αποσύνδεσης στην περίπτωση διακοπής της σύμβασης πριν την ημερομηνία λήξης, τις ακριβείς χρεώσεις, το ελάχιστο κόστος και την ελάχιστη διάρκεια συνομιλίας σε μια κλήση, την ταχύτητα πρόσβασης στο internet.

Η σύμβασή σας είναι ισχυρή ακόμη και όταν συμφωνείται τηλεφωνικά. Σ’ αυτή τη περίπτωση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Η εταιρεία υποχρεούται να σας αποστείλει το έντυπο της σύμβασης και το έντυπο υπαναχώρησης. Διαβάστε προσεκτικά τα «ψιλά γράμματα», διότι συχνά κρύβονται καταχρηστικοί όροι.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το