Κόσμος

Boeing 737 Max: «Δεκάδες» προβλήματα στην παραγωγή του βρήκε η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας των ΗΠΑ

Έλεγχοι της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (FAA) στη διαδικασία παραγωγής του επιβατικού αεροσκάφους 737 Max της Boeing, έπειτα από συμβάν κατά το οποίο αποκολλήθηκε πλαίσιο στο αρχικό στάδιο πτήσης της Alaska Airlines τον Ιανουάριο, αποκάλυψαν «δεκάδες» προβλήματα, καθώς υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές», ανέφερε χθες Δευτέρα η εφημερίδα New York Times.

Εξωτερικός προμηθευτής της Boeing, η εταιρεία Spirit AeroSystems, η οποία κατασκευάζει την άτρακτο των επιβατικών αεροσκαφών αυτών, πέρασε επιτυχώς μόλις έξι από τις δεκατρείς «δοκιμές» που έκανε η FAA, κατά το δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται εσωτερική παρουσίαση για τη διαδικασία.

Ούτε η FAA, ούτε η Boeing, ούτε η Spirit απάντησαν αμέσως όταν επικοινώνησε μαζί τους το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς για να τους ζητήσει να σχολιάσουν τις πληροφορίες των Τάιμς.

Νωρίτερα χθες, ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ δήλωσε πως αναμένει η κατασκευάστρια, η μια από τις δυο μεγαλύτερες παγκοσμίως, να συνεργαστεί πλήρως στις έρευνες που διενεργούνται από το υπουργείο Δικαιοσύνης και την εθνική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) για το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου, που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν το αεροσκάφος βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος.

Παράλληλα ο Μάικλ Ουίτακερ της FAA δήλωσε πως η υπηρεσία του και η Boeing ελπίζουν να συμφωνήσουν στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να εκπληρωθούν από την κατασκευάστρια προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των Max τις επόμενες εβδομάδες.

Την περασμένη εβδομάδα, η FAA ανακοίνωνε πως διαπίστωσε προβλήματα «μη συμμόρφωσης» της Boeing προς τους κανόνες στον «έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής», στον «χειρισμό και την αποθήκευση τμημάτων», καθώς και στον έλεγχο ποιότητας του «προϊόντος».

Η Boeing πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό. Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Πηγή:protothema

Share
Ετικέτες: Boeing 737

Πρόσφατα άρθρα

Γυναίκα πρώην μπόντι-μπίλντερ καταγγέλλει ότι έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από τον σύζυγό της

Ένα ακόμα περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας καταγγέλλει μία γυναίκα στο protothema.gr. Η νεαρή γυναίκα, πρώην μπόντι-μπιλντερ…

12 Μαρτίου 2024

Οι τηλεοπτικές μεταδόσεις της Τρίτης 12/3

Το σημερινό πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων έχει ως εξής: COSMOTE SPORT 1 22.00 Λεπτό προς…

12 Μαρτίου 2024

Στη γραμμή των Σποράδων επιστρέφει το SUPERSTAR

Πλώρη για το λιμάνι του Βόλου αναμένεται να βάλει μέσα στις επόμενες ώρες, το SUPERSTAR,…

12 Μαρτίου 2024

Σεμινάριο ΚΑΡΠΑ- παράδοση απινιδωτών σήμερα στο Γυμνάσιο- Λ.Τ. Ευξεινούπολης

  Το 6o Επίσημο Σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης της Ζωής (Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ) με τη χρήση…

12 Μαρτίου 2024

“Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε” στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού

  Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της σχολικής βίας οι μαθητές και οι μαθήτριες…

12 Μαρτίου 2024

Δήμος Βόλου: Σύμβαση για εναλλακτική διαχείριση δημοτικών αποβλήτων συσκευασίας

  Στο Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου που συνεδριάζει αύριο Τετάρτη 13 Μαρτίου στις 6 το απόγευμα…

12 Μαρτίου 2024