Ο θεσμός της Black Friday, κατά τον οποίο τα καταστήματα που συμμετέχουν διαφημίζουν πολύ δελεαστικές προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα για περιορισμένο αριθμό ημερών, αντιμετωπίζεται από πολλούς καταναλωτές ως ευκαιρία για αγορές.
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μη δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές. Ειδικά τη φετινή χρονιά, με την ακρίβεια να επιβαρύνει στον μέγιστο βαθμό τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς, η ιεράρχηση των αναγκών και η έρευνα αγοράς καθίστανται πιο αναγκαίες από ποτέ.
Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της, «καλό θα ήταν να γνωρίζουν όλοι ότι η καταναλωτική φρενίτιδα που με τεχνικές marketing δημιουργούν μεγάλοι παράγοντες του εμπορίου (Βlack Friday, άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές, λευκές νύκτες κ.λπ.) έχει ως αποτέλεσμα την υποσυνείδητη άσκηση ψυχολογικής πίεσης στον καταναλωτή, ο οποίος αισθάνεται ότι «πρέπει» να εκμεταλλευτεί τις προσφορές σπεύδοντας στα μαγαζιά».
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων που διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές δεν θα πέσουν θύματα «προσφορών»:
Πηγή: iefimerida
Χριστούγεννα Να ’μουν του στάβλου έν’ άχυρο, ένα φτωχό κομμάτι την ώρα π’ άνοιγε ο…
Του Δημήτρη Κωνσταντάρα-Σταθαρά Έρευνα του Άθω Τριγκώνη στην εφημερίδα «Λαϊκή Φωνή», επιμέλεια: Δημήτρη Κωνσταντάρα-Σταθαρά, εικονογράφηση:…
Σε ένα μικρό σκάφος ανοιχτά του Ηρακλείου Κρήτης, κοντά στο Τυμπάκι εντοπίστηκαν 32 μετανάστες τα…
του Γ. Καπουρνιώτη Οι Beatles, κυκλοφόρησαν καινούργιο τραγούδι και οι Rolling Stones νέο άλμπουμ. Πρέπει…
Ορίζοντα τα Χριστούγεννα έβαλε ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, για τον προϋπολογισμό των έργων υποδομών…
«Αφού φορολογούμε τους αγρότες ως επιχειρήσεις, γιατί να μην τους αποζημιώνουμε ως επιχειρηματίες;» διερωτήθηκε ο…