Τοπικά

Αντίθετη η δημοτική κίνηση ‘Μαζί για τον Βόλο” στην παραχώρηση δημοτικής έκτασης χωρίς εκτίμηση της αξίας της

Η δημοτική κίνηση «Μαζί για το Βόλο» με ανακοίνωσή τοποθετείται σχετικά με θέματα που απασχόλησαν την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Συγκεκριμένα, επικρίνει την επιλογή της δημοτικής αρχής να παραχωρήσει μεγάλη δημοτική έκταση χωρίς εκτίμηση της αξίας της και με πολύ χαμηλό αντίτιμο και την αγορά επιβατηγών αυτοκινήτων για την καθαριότητα, ενώ καυτηριάζει την στάση της για το θέμα παραγωγής απορριμματογενών καυσίμων.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«H δημοτική αρχή παραμένοντας σταθερή στη φιλοσοφία της να βλέπει το Δήμο σαν μαγαζί φιλέτο συνέχισε και χθες την πολιτική εκποίησης της δημοτικής περιουσίας. Έτσι, ελαφρά τη καρδία, προχώρησε αποφάσισε στην παραχώρηση ακόμη ενός ακινήτου του Δήμου Βόλου, πέντε γηπέδων τένις του Κέντρου Αντισφαίρισης Ν. Ιωνίας, μαζί με μια έκταση 5,5 στρεμμάτων που γειτνιάζει με τα γήπεδα. Η εύκολη λύση, δεν μπορούμε να το διαχειριστούμε, να το συντηρήσουμε (ο Δήμος με τα 20 εκ αποθεματικό δεν μπορεί;) ας το δώσουμε κοψοχρονιάς σε ιδιώτη. Χαρακτηριστικό είναι πως πριν από την εκμίσθωση, η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου θα έπρεπε να είχε κάνει εκτίμηση της κατάστασης στην οποία βρίσκεται ο χώρος, προκειμένου να διαμορφώσει και την τιμή εκμίσθωσης. Κάτι τέτοιο δεν έγινε. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Αρκετά ερωτήματα επίσης προκύπτουν από την προκήρυξη αγοράς αυτοκινήτων για την Υπηρεσία Καθαριότητας. Το πρώτο ερώτημα είναι σε τι χρησιμεύουν τρία επιβατικά αυτοκίνητα αφού δεν μπορούν να μεταφέρουν εργαλεία και μηχανήματα παρά μόνο προσωπικό. Και κοντά σ΄ αυτό γιατί δύο diesel και ένα υβριδικό και όχι όλα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (με φυσικό αέριο, το πλέον οικολογικό καύσιμο ή ηλεκτροκίνηση που επιδοτείται;). Γιατί τόσο λεπτομερής περιγραφή των προδιαγραφών; Είναι φωτογραφία κάποιας εταιρείας; Τι θα περιλαμβάνει η εκπαίδευση των χειριστών από την προμηθεύτρια εταιρεία; Πέραν όμως από τα επιβατικά αυτοκίνητα, που εμείς θεωρούμε ότι πρέπει να αντικατασταθούν από αγροτικού τύπου, με μικρή οικονομική διαφορά, αλλά σαφώς ποιο εξυπηρετικά, τα ίδια ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα και κυρίως σε ότι έχει να κάνει με την αντιρρυπαντική τεχνολογία. Είναι απαραίτητο όλα να κινούνται με φυσικό αέριο η ηλεκτροκίνηση. Αυτό σαν γενική αρχή και πολύ περισσότερο σε μια πόλη που ταλαιπωρείται από επιμόλυνση της ατμόσφαιρας. Τέλος, να σταματήσουν οι φωτογραφικές προδιαγραφές και να υπάρχουν προδιαγραφές γενικότερες για μεγαλύτερη ευελιξία.

Το σημαντικότερο όμως θέμα της χθεσινής συνεδρίασης έχει με το γνωστό θέμα της διαχείρισης απορριμμάτων και παραγωγής. Ενδεικτικό του πως αντιλαμβάνεται τα πάντα η Δημ. Αρχή. Ως μπίζνα.
Το Δημοτικό Συμβούλιο χθες γνωμοδότησε αρνητικά επί της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων υπό κατασκευής που θα επεξεργάζεται απόβλητα (πλαστικό, χαρτί, υπολείμματα από κέντρα ανακύκλωσης και άλλες Μονάδες Επεξεργασίας, κ.ά) για να παράγει εναλλακτικά καύσιμα SRF. Μια αρνητική γνωμοδότηση, όχι όμως στηριγμένη σε κριτήρια προστασίας του περιβάλλοντος. Δεν λέει ο Δήμος πως η παραγωγή SRF είναι καταστροφική για την ανακύκλωση και η καύση του επιβαρυντική για τη δημόσια υγεία. Απλά δεν θέλει μέσα στα πόδια του ανταγωνιστή για το προϊόν αυτό! Δοξάστε τους.

Μα καλά αυτοί όμως δεν λένε ότι η ελεύθερη οικονομία πάνω από όλα. Ο δήμαρχος δεν λέει ξέρω από επιχειρήσεις άρα και να διοικώ; Πως δεν αφήνουν τον «ευσυνείδητο» ανταγωνισμό να ανθήσει; Σοβιετία ο Βόλος;
Φυσικά ειρωνευόμαστε. Εμείς είμαστε κάθετα αντίθετοι με αυτό το μοντέλο διαχείρισης απορριμμάτων όχι γιατί θα υπάρχει ανταγωνιστής ο ιδιώτης με το εργοστάσιο παραγωγής SRF του Δήμου, αλλά γιατί όπως ξεκάθαρα έχουμε πει διαφωνούμε με την καύση σκουπιδιών ως βέλτιστη όπως μας την παρουσιάζουν επιλογή».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το