Τοπικά

Αναστάτωση στο 5ο ΓΕΛ Βόλου λόγω μη δημιουργίας τεσσάρων τμημάτων στην Α’ Τάξη “Θ”

5ο Λύκειο Βόλου

Αναστάτωση προκλήθηκε στο 5ο ΓΕΛ Βόλου, καθώς οι μαθητές στην Α’ Τάξη ανέρχονται στους 84 και έχουν χωριστεί σε τρία τμήματα, με αποτέλεσμα να υπάρχει τμήμα και με 28 μαθητές.
Το σχολείο ζήτησε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας να δημιουργηθούν τέσσερα τμήματα που όμως αρνήθηκε.
Οι καθηγητές διαμαρτύρονται λόγω του μεγάλου αριθμού μαθητών στις αίθουσες, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει ποιοτική διδασκαλία. Χθες το απόγευμα ο διευθυντής του σχολείου συγκάλεσε σύσκεψη παρουσία γονέων για να συζητηθούν τα τεκταινόμενα.
Στην Α’ Τάξη του 5ου ΓΕΛ Βόλου ήταν εγγεγραμμένοι για φέτος 77 μαθητές, οι οποίοι θα αποτελούσαν τρία τμήματα, αριθμός που ισχύει και για άλλα σχολεία.
Με τις μετεγγραφές όμως των μαθητών ο αριθμός από τους 77 έφτασε στους 84. Όπως εξήγησε ο κ. Τσουλκανάκης με αυτό τον αριθμό θα πρέπει να δημιουργηθούν τέσσερα και όχι τρία τμήματα στην Α’ Τάξη. Μάλιστα μεταξύ των μαθητών υπάρχει και άτομο με ειδικές ανάγκες που σημαίνει πως ο αριθμός μαθητών στην τάξη θα πρέπει να είναι μικρότερος από το κανονικό. Ζητήσαμε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας να μας εγκρίνει τα τέσσερα τμήματα, η οποία όχι μόνο αρνήθηκε, αλλά ζήτησε να επιστρέψουν στα σχολεία οι επτά μαθητές που ήρθαν στο σχολείο με μετεγγραφή και οι οποίοι τώρα φοιτούν στο 5ο ΓΕΛ. Παράλληλα τόνισε πως θα μας έρχονταν στο σχολείο άλλοι δύο μαθητές και ο αριθμός τους θα άγγιζε τους 79. Πάντως πρέπει να σημειωθεί πως οι μαθητές που μετεγγράφηκαν στο σχολείο μας δεν ήρθαν από γειτονικά Λύκεια, αλλά από πιο μακρινές περιοχές.
Χθες το απόγευμα ο διευθυντής του Λυκείου κάλεσε το σύλλογο γονέων, αλλά και τους γονείς των επτά μαθητών που μετεγγράφηκαν στο σχολείο για να τους ενημερώσει σχετικά.
Πάντως η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας δεν εγκρίνει τις επτά μετεγγραφές και ζητεί την επιστροφή των μαθητών.
Σε κάθε περίπτωση στο 5ο ΓΕΛ Βόλου επικρατεί αναστάτωση αυτή την περίοδο, ενώ το ζήτημα των μετεγγραφών απασχολεί και πολλά άλλα σχολεία.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το