Κατηγορίες: Photo GalleryΤοπικά

Σύνδεση λιμανιού με την πόλη και το τρενάκι Πηλίου

 

Προτάσεις του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου σε ΟΛΒ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Περιφέρεια Θεσσαλίας

Νέες λεωφορειακές γραμμές, που θα συνδέουν το λιμάνι του Βόλου με το σιδηροδρομικό σταθμό, την εμπορική αγορά της πόλης, τους αρχαιολογικούς χώρους και το τρενάκι του Πηλίου προτείνει το Αστικό ΚΤΕΛ τόσο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και στη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Βόλου (ΟΛΒ), αλλά και στην περιφέρεια Θεσσαλίας, με αφορμή το διάλογο που έχει ξεκινήσει για την κρουαζιέρα. Στην πρόταση προς τον ΟΛΒ ζητείται να ανοίξει το λιμάνι και για τα αστικά λεωφορεία, όπως συμβαίνει με τα ταξί και τα τουριστικά.Επίσης η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ προτίθεται να δρομολογήσει ανοιχτού τύπου διώροφο λεωφορείο, όπως αυτά που κυκλοφορούν σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις, προκειμένου να διοργανώνονται περιηγήσεις από τους τουρίστες και των κρουαζιερόπλοιων, που θα έρχονται στο Βόλο.

Στην πρόταση προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το Αστικό ΚΤΕΛ αναφέρεται σε δύο λεωφορειακές γραμμές και συγκεκριμένα:

Α΄ Γραμμή:

Θα ξεκινά από τις εγκαταστάσεις του Αστικού ΚΤΕΛ, ακολούθως θα κινείται προς το λιμάνι και θα καταλήγει στο σταθμό του ΟΣΕ. Ακολούθως, θα ξεκινά από το σταθμό του ΟΣΕ και θα κινείται προς το λιμάνι, ενώ ο τερματισμός θα γίνεται προς τις εγκαταστάσεις του Αστικού ΚΤΕΛ.

Ειδικότερα, η διαδρομή που θα ακολουθείται, είναι η ακόλουθη:

Αφετηρία ΚΤΕΛ, Σέκερη, Λαμπράκη, Ιάσονος, Φιλελλήνων, Δημητριάδος, Ελ. Βενιζέλου, Αργοναυτών, Λιμάνι, Κ. Καρτάλη, Δημητριάδος, Λαμπράκη, Παπαδιαμάντη, ΟΣΕ.

Κατά την επιστροφή η διαδρομή που θα ακολουθείται είναι η εξής:

ΟΣΕ, Παπαδιαμάντη, Παγασών, 2ας Νοεμβρίου, Ιάσονος, Φιλελλήνων, Δημητριάδος, Ελ. Βενιζέλου, Αργοναυτών, Λιμάνι, Κ. Καρτάλη, Δημητριάδος, Λαμπράκη, Πυράσσου, Λαχανά, Αλμυρού, Ζάχου, Αστικό ΚΤΕΛ.

Οι επιβάτες, που θα μετακινούνται από και προς το σταθμό, θα μπορούν να μετεπιβιβάζονται στα λεωφορεία, που εξυπηρετούνται από και προς τους τόπους κατοικίας τους, με το ίδιο εισιτήριο.

Με αυτόν τον τρόπο παρέχεται η δυνατότητα στο επιβατικό κοινό, να προσεγγίζει εύκολα και με το μικρότερο δυνατό κόστος το σταθμό του ΟΣΕ, κάνοντας εκ παραλλήλου και πιο ελκυστική τη μεταφορά του με το τρένο.

Β΄ Γραμμή:

Δρομολόγηση λεωφορείου από και προς την προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων και ανταπόκριση προς το Τρενάκι προς και από Μηλιές.

Η διαδρομή θα ξεκινάει μέσα από την προβλήτα πρόσδεσης των κρουαζιερόπλοιων και θα τερματίζει μέσα στο σταθμό των Λεχωνίων.

Επίσης, θα παραλαμβάνει τους επιβάτες από το Τρενάκι με τερματισμό την προβλήτα.

Το εισιτήριο για τη διαδρομή «Κρουαζιερόπλοιο – Μηλιές – Κρουαζιερόπλοιο» θα είναι ενιαίο, ανερχόμενο στην ενιαία τιμή των 25 ευρώ, από την οποία 5 ευρώ θα περιέρχονται στην «Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου Α.Ε.» και 20 ευρώ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Βασική προϋπόθεση υλοποίησης του σχεδιασμού των προαναφερόμενων γραμμών, προς εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αποτελεί η είσοδος των λεωφορείων τόσο στον επιβατικό λιμένα, όσο και στην προβλήτα πρόσδεσης των κρουαζιερόπλοιων» τονίζει το Αστικό ΚΤΕΛ.

 

Δρομολόγια εξπρές

 

Στις προτάσεις του προς τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κ. Αγοραστό το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου αφού επισημαίνει ότι δεν έχει κληθεί στη διαβούλευση για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή, σημειώνει για την εξυπηρέτηση των τουριστών κρουαζιέρας:

-Τη δρομολόγηση ειδικών express δρομολογίων:

α) προς Αλυκές, με στάση στην οργανωμένη – αρκεί να λειτουργήσει φέτος – πλαζ του Δήμου και κατόπιν στο πάρκο των Αλυκών για μπάνιο, καφέ και φαγητό στην παραλία (θα χρειαστεί συνεργασία με το Σύλλογο Καταστηματαρχών Κέντρων Εστίασης για την καλύτερη οργάνωση του εγχειρήματος) και

β) προς Πλατανίδια, με στάσεις Αγριά στην παραλία και στο Σουτραλί, στα Κάτω Λεχώνια, στα Άνω Λεχώνια και στο σταθμό στο Τρενάκι και τελικό προορισμό τα Πλατανίδια (κι εδώ χρειάζεται η συνεργασία τόσο με τους εστιάτορες, όσο και με τον Ο.Σ.Ε., ώστε να υπάρχουν δρομολόγια με ανταπόκριση για το τρενάκι προς και από τις Μηλιές).

-Τη δρομολόγηση ειδικού δρομολογίου με αντικείμενο την περιήγηση των τουριστών στα αξιοθέατα της πόλης. Αυτό θα γίνεται με τη δυνατότητα της συνεχούς και επαναλαμβανόμενης αποβίβασης και επιβίβασης των επιβατών, μετά από την εφάπαξ ακύρωση του εισιτηρίου στο λεωφορείο σε όσες στάσεις επιθυμούν, απλά με την επίδειξή του.

Ως στάσεις προτείνουμε να είναι τα μουσεία της πόλης μας (Αρχαιολογικό, Λαογραφικό Κίτσου Μακρή, του Θεόφιλου στην Ανακασιά, του Τσαλαπάτα, κ.ά.), οι αρχαιολογικοί χώροι (Αρχαίο Θέατρο, Ανάκτορα στα Πευκάκια, Διμήνι, Σέσκλο και όπου αλλού υπάρχουν επισκέψιμοι χώροι), ίσως και στάσεις σε κάποια μονοπάτια κοντινά στην πόλη για περιπατητικό τουρισμό στην πανέμορφη φύση του τόπου μας με προορισμό άλλη στάση της διαδρομής για επανεπιβίβαση.

Για το σκοπό αυτό θα μπορούσε το Αστικό ΚΤΕΛ να διαθέσει «mini buses», κατάλληλα επενδυμένα με θέματα, που να αναδεικνύουν την ιστορική ταυτότητα της περιοχής, όχι μόνο τις μέρες που θα μεταφέρουν τους τουρίστες, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν. Στα δρομολόγια αυτά θα μπορούν να επιβιβάζονται και επισκέπτες της πόλης εκτός κρουαζιέρας.

Επίσης, μπορεί να διερευνηθεί αν υπάρχει δυνατότητα της ηχητικής ξενάγησης των επισκεπτών, μέσω των συστημάτων τηλεματικής, που διαθέτουν τα λεωφορεία, κατά την εκτέλεση των παραπάνω δρομολογίων.

 

Να ανοίξει το λιμάνι

στα αστικά λεωφορεία

 

Όπως σημειώνει στην πρότασή της στον περιφερειάρχη η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ, «καλό θα ήταν τα συγκεκριμένα δρομολόγια, κατόπιν σχετικής αδείας από τον Ο.Λ.Β., να έχουν αφετηρία μέσα στο χώρο του λιμανιού, κοντά στο σημείο πρόσδεσης των κρουαζιερόπλοιων, ενώ παράλληλα θα μπορούσε να επιδιωχθεί, ώστε μέρος ή και το σύνολο των υπηρεσιών αυτών να ενσωματωθεί από τους τουριστικούς πράκτορες στο «πακέτο» της εκδρομής».

Στην επιστολή της στον ΟΛΒ η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ αναφέρει μεταξύ άλλων: «Έχοντας ως δεδομένο τη μέχρι σήμερα είσοδο τουριστικών λεωφορείων και ταξί και πιστεύοντας ότι είναι και δική σας η άποψη, πως θα πρέπει να τηρείται η αρχή της αμοιβαιότητας, η είσοδος των αστικών λεωφορείων θα είναι απόλυτα επωφελής για την πόλη του Βόλου για τους ακόλουθους λόγους:

α) επιτυγχάνεται η πλήρης αναβάθμιση των παρεχόμενων στο επιβατικό κοινό υπηρεσιών, είτε πρόκειται για τους επιβάτες των πλοίων των εσωτερικών γραμμών, είτε πρόκειται για τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων,

β) εξασφαλίζεται η διασύνδεση όλων των εμπλεκομένων με τη μεταφορά φορέων, αλλά και πέρα από αυτήν, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση του επιβατικού κοινού σε όποιο προορισμό επιθυμεί, αφού θα έχει πλέον τη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών και μάλιστα με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος και

γ) ενισχύεται ακόμη περισσότερο η γενικότερη ανάπτυξη της περιοχής μας, προσφέροντας στους πολίτες της χώρας, αλλά και στο διεθνές τουριστικό επιβατικό κοινό τη δυνατότητα πρόσβασης, είτε σε άλλα μέσα μεταφοράς, είτε στις τουριστικές περιοχές του Νομού Μαγνησίας και της χώρας μας γενικότερα».

 

Share

Πρόσφατα άρθρα

Οι 10 πιο περίεργοι νόμοι στον κόσμο που σίγουρα δεν ήξερες

Οι κοινωνίες για να λειτουργήσουν σωστά χρειάζονται κανόνες ώστε οι άνθρωποι να ζουν σε αρμονία.…

24 Μαΐου 2024

To VMRO κατηγορεί την Ελλάδα ότι κλείνει την είσοδο της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ

Προκλητικός εμφανίστηκε, για ακόμη μια φορά, ο επικεφαλής του ακροδεξιού κόμματος VMRO –DPMNE και μελλοντικός…

24 Μαΐου 2024

Συναγερμός με περιστατικό μηνιγγίτιδας στο Ηράκλειο – Στην εντατική μαθήτρια δημοτικού

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου και συγκεκριμένα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων νοσηλεύεται κορίτσι, μαθήτρια δημοτικού…

24 Μαΐου 2024

Κιλκίς: Ελεύθερος ο 58χρονος κτηνοτρόφος που σκότωσε επίδοξο ληστή – Προφυλακιστέος ο συνεργός του 45χρονου

Ελεύθερος υπό όρους αφέθηκε μετά την απολογία του στον ανακριτή Κιλκίς, ο 54χρονος κτηνοτρόφος, ο…

24 Μαΐου 2024

Επίδομα παιδιού Α21: Σε ποιους κόβεται από 1η Ιουλίου

Η δόση για το επίδομα παιδιού Α21 του διμήνου Μάρτιος- Απρίλιος πλησιάζει με πληρωμές στους…

24 Μαΐου 2024

Κέιτ Μίντλετον: Χωρίς δημόσιες εμφανίσεις για όλο το 2024

Εκτός δημοσίων εμφανίσεων θα παραμείνει η Κέιτ Μίντλετον καθώς συνεχίζει τη χημειοθεραπεία για καρκίνο, όπως…

24 Μαΐου 2024