Photo Gallery, Τοπικά

Δίχως οχήματα η παραλιακή της Μιτζέλας

Για ένα περίπου μήνα με απόφαση της αρμόδιας Επιτροπής Δήμου Αλμυρού

 

Από τη συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Αλμυρού.

 

 

Στη λήξη αποφάσεων για θέματα κυκλοφοριακά και πολεοδομικά προχώρησε στην προχθεσινή της συνεδρίαση η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Αλμυρού.

Ειδικότερα υιοθετήθηκε απόφαση του Τοπικού Συμβουλίου Αμαλιάπολης για απαγόρευση της κυκλοφορίας οχημάτων στην παραλιακή οδό της Μιτζέλας από την Παρασκευή 15 Ιουλίου έως και τις 20 Αυγούστου θα απαγορεύεται η κυκλοφορία των οχημάτων στην παραλιακή οδό της Αμαλιάπολης.

«Είναι κάτι που κάνουμε κάθε χρόνο γιατί είναι μια τουριστική περιοχή η Μιτζέλα και τα βράδια που έχει κόσμο στο δρόμο και τα μαγαζάκια εκτός από το ότι δεν είναι όμορφο δεν είναι και ασφαλές να περνούν οχήματα», αναφέρει ο πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής Ηλ. Τσαμπίρας.

Στην ίδια συνεδρίαση αποφασίστηκε και η τροποποίηση του ρυμοτομικού σχεδίου στο οικοδομικό τετράγωνο που περικλείεται από τις οδούς Βασ. Παύλου – Χρ. Σμύρνη-Ιωνίας και Τρ. Αργυροπούλου. Η τροποποίηση θα γίνει γιατί υπάρχουν αρκετά τυφλά οικόπεδα, τα οποία επειδή δεν υπάρχει δρόμος δεν είναι οικοδομήσιμα. Η επιτροπή αποφάσισε να χαρακτηρίσει τον ήδη υπάρχοντα δρόμο ως δημοτική οδό.

Τέλος στην ίδια συνεδρίαση εγκρίθηκε η οριστική μελέτη των αρχιτεκτονικών και βιοκλιματικών μελετών του έργου «Βιοκλιματική Αναβάθμιση πλατείας και περιμετρικών οδών κέντρου Αλμυρού». Στη νέα πλατεία προβλέπεται χωροθέτηση των τεσσάρων περιπτέρων σε νέες θέσεις, η διεύρυνση των πεζοδρομίων, χώροι για τραπεζοκαθίσματα, κατασκευή λίμνης και δύο καναλιών νερού μπροστά από τους τετράγωνους χώρους, προβλέψεις για τα ΑμεΑ.

Επιπλέον, θα τοποθετηθεί νέος φωτισμός, θα αναδειχθεί το μεγάλο πλατάνι που βρίσκεται πλησίον της οδού Όθρυος, θα τοποθετηθούν νέα δέντρα στη θέση των σημερινών νεραντζιών και σε μεγαλύτερα διαστήματα, ενώ η πλατεία θα βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τις παράπλευρες οδούς.

Επίσης, η προμελέτη προβλέπει τη διάταξη χώρων πρασίνων εντός της πλατείας, την κατασκευή στεγασμένων χώρων ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων, μπροστά από τα οποία θα βρίσκονται κανάλια νερού με ειδικό φωτισμό, ενώ σε αρκετά σημεία προβλέπεται να τοποθετηθούν παγκάκια. Στους ειδικούς χώρους που θα τοποθετούνται τα τραπεζοκαθίσματα θα δώσουν τη δυνατότητα να δημιουργηθούν ελκυστικοί χώροι αναψυχής και συγκεκριμένα προβλέπονται «γέφυρες» επί των καναλιών, με τις οποίες επικοινωνούν με το εσωτερικό της.

Στις τέσσερις οδούς που βρίσκονται περιμετρικά της πλατείας, θα διαπλατυνθούν τα πεζοδρόμια και προβλέπεται η διέλευση οχημάτων μετά από μετατροπή τους σε ήπιας κυκλοφορίας, εκτός από τη Μυρμιδόνων που προβλέπεται να κλείσει, αλλά προβλέπεται η είσοδος οχημάτων ασφαλείας (π.χ. διέλευση πυροσβεστικού οχήματος σε περίπτωση πυρκαγιάς).

Ακόμα προβλέπεται η ύπαρξη τεσσάρων θέσεων στάθμευσης επί των οδών Βασιλέως Κων/νου και Αθηνών, μπροστά από το Δημαρχείο και τις Τράπεζες, ενώ μια θέση στάθμευσης ΑμεΑ θα κατασκευαστεί επί της οδού Όθρυος.

Στην ίδια συνεδρίαση εγκρίθηκε η τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων (κολωνάκια) στην είσοδο της Εθνικής Τράπεζας και κατατέθηκαν θετικές γνώμες για την εγκατάσταση ποιμνιοστασίων σε Κοκκωτούς και Βρύναινα.

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το