Κόσμος

Ζημιά 1,6 δισ. δολάρια για την United Airlines μετά τη βίαιη απομάκρυνση επιβάτη από την πτήση της

Πάνω από 1 δισεκατομμύρια δολάρια έχασε η United Airlines μετά τη βίαιη απομάκρυνση επιβάτη από αεροσκάφος της στις ΗΠΑ, καθώς οι μετοχές της άρχισαν να… κατρακυλούν μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο-σοκ και την κατακραυγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Την Κυριακή, άντρες της ασφάλειας του αεροδρομίου του Σικάγο έσυραν τον 69χρονο Δρ. Ντέιβιντ Ντάο από το αεροπλάνο, καθώς εκείνος αρνήθηκε να αποχωρήσει όταν του το ζήτησαν οι αεροσυνοδοί.

Οι υπεύθυνοι της εταιρίας ζήτησαν από τον Ντάο και άλλους τρεις επιβάτες να παραχωρήσουν τις θέσεις τους για να επιβιβαστούν τέσσερις υπάλληλοι της εταιρίας, που έπρεπε να φτάσουν στο Λούισβιλ για να εργαστούν εκείνο το βράδυ.

https://youtu.be/Q8DITlDdZzQ

Ο Ντάο, όμως, αρνήθηκε και οι αεροσυνοδοί ζήτησαν από την ασφάλεια του αεροδρομίου να τον απομακρύνει με τη βία. Όπως αποκάλυψαν συνεπιβάτες του, ο γιατρός είπε στο πλήρωμα ότι είχε ασθενείς που έπρεπε να δει την επόμενη ημέρα και δεν μπορούσε να τους εγκαταλείψει.

Το βίντεο από το περιστατικό είναι πραγματικά σοκαριστικό… Άντρες της ασφάλειας του αεροδρομίου μπαίνουν στο αεροσκάφος, πηγαίνουν στη θέση του άντρα και μετά από διαπληκτισμό αρχίζουν να τον σέρνουν στο διάδρομο.

Ο Ντάο φέρει εμφανή τραύματα στο πρόσωπο και οι συνεπιβάτες του, εμφανώς αναστατωμένοι από τις εικόνες αρχίζουν να διαμαρτύρονται.

Όπως φαίνεται από δεύτερο βίντεο, ο Ντάο κατάφερε να τους διαφύγει κάπου μέσα στο τέρμιναλ και επέστρεψε στο αεροσκάφος. Στέκεται όρθιος μέσα στο αεροπλάνο, με αίματα στο πρόσωπο και στη συνέχεια να μονολογεί: «Σκοτώστε με, σκοτώστε με…».

blob:http://players.brightcove.net/39230509-8e26-4628-a0ce-1cf2c95c738a

Τα δύο αυτά βίντεο κυκλοφόρησαν σαν… αστραπή στα κοινωνικά δίκτυα, εξοργίζοντας την παγκόσμια κοινή γνώμη.

Σε email προς τους εργαζόμενους, o διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρίας Όσκαρ Μουνιόθ δήλωσε ότι αναστατώθηκε όταν «είδε και άκουσε όλα όσα συνέβησαν».

Έγραψε, όμως, ότι στέκεται στο πλευρό των εργαζομένων και τόνισε ότι ακολούθησαν κατά γράμμα τις καθιερωμένες διαδικασίες.

Η διαρροή αυτού του email φαίνεται ότι ενόχλησε ακόμη περισσότερο το κοινό, με τα κοινωνικά δίκτυα να παίρνουν για άλλη μια φορά «φωτιά».

Μερικές ώρες αργότερα, ο Μουνιόθ αναγκάστηκε να εκδώσει ανακοίνωση ζητώντας συγγνώμη για τον τρόπο που αντιμετωπίστηκε ο επιβάτης από τα στελέχη της υπηρεσίας ασφάλειας του αεροδρομίου.

Ολόκληρο το email προς τους εργαζόμενους 

Αγαπητοί,

Όπως και εσείς, αναστατώθηκα όταν είδα και άκουσα όλα όσα συνέβησαν χτες το βράδυ στην πτήση της United Express 3411 από το Σικάγο στο Λούιβιλ.

Ενώ τα γεγονότα και οι περιστάσεις εξελίσσονται ακόμη, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στους λόγους για τους οποίους ο επιβάτης αυτός αψήφησε με αυτόν τον τρόπο τους υπαλλήλους της εναέριας ασφάλειας του Σικάγο, για να σας δώσω μια πιο σαφή εικόνα για όσα διαδραματίστηκαν έχω συμπεριλάβει παρακάτω μια περίληψη των εκθέσεων που υπέβαλαν οι εργαζόμενοί μας.

Όπως θα διαβάσετε, η κατάσταση επιδεινώθηκε όταν ένας από τους επιβάτες από τους οποίους ζητήσαμε ευγενικά να κατέβει από το αεροπλάνο αρνήθηκε και στη συνέχεια κρίθηκε απαραίτητο να κληθούν οι υπάλληλοι εναέριας ασφάλειας του Σικάγο για να βοηθήσουν.

Όλοι οι εργαζόμενοί μας ακολούθησαν τις καθιερωμένες διαδικασίες για την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών. Παρότι λυπάμαι πραγματικά που έλαβε χώρα το περιστατικό, δηλώνω εμφατικά ότι στέκομαι στο πλευρό σας και θέλω να σας συγχαρώ που συνεχώς κάνετε ό,τι μπορείτε για να διασφαλίσετε ότι θα πετάμε με τον σωστό τρόπο.

Πιστεύω, όμως, ότι υπάρχουν μαθήματα που μπορούμε να λάβουμε από αυτή την εμπειρία και διερευνούμε πιο προσεκτικά τις συνθήκες γύρω από αυτό το περιστατικό.

Η αντιμετώπιση των πελατών μας αλλά και των συναδέλφων μας  με σεβασμό και αξιοπρέπεια βρίσκεται στο επίκεντρο του ποιοι είμαστε, κάτι που πρέπει πάντα να θυμόμαστε όσο δύσκολη και αν είναι η κατάσταση που αντιμετωπίζουμε.

Όσκαρ

Πηγή: Έθνος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το