Τοπικά

Ζ. Μακρή: «5 επιλεγμένα νηπιαγωγεία της Μαγνησίας στην πιλοτική εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών του ΥΠΑΙΘ»

Για την συμμετοχή πέντε νηπιαγωγείων της Μαγνησίας ανάμεσα στα 200 πρώτα που έχουν επιλεγεί από το Υπουργείο Παιδείας για την πιλοτική εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών στην προσχολική́ εκπαίδευση κάνει λόγο η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων και βουλευτής Μαγνησίας κ. Ζέττα Μ. Μακρή.

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Παιδείας, θα αποστείλει τεχνολογικό εξοπλισμό (tablet) με συνοδό εκπαιδευτικό λογισμικό, το τρέχον σχολικό έτος, στις ακόλουθες, μεταξύ άλλων πέντε σχολικές μονάδες της Μαγνησίας:

  • στο 26ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΟΛΟΥ
  • στο 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ
  • στο 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ
  • στο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ και
  • στο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΝΗΛΙΟΥ-ΚΙΣΣΟΥ

Ο εξοπλισμός αυτός θα χρησιμοποιηθεί για να καλύψει μία γενική́ ενότητα με παιγνιώδεις δράσεις λογικής, μνήμης, παρατηρητικότητας, προσοχής και ευέλικτης σκέψης, οι οποίες καλύπτουν τουλάχιστον τρεις (3) εκ των τεσσάρων (4) θεματικών πεδίων του Νέου Προγράμματος Σπουδών για την Προσχολική́ Εκπαίδευση και θα έχει διάρκεια κατ’ ελάχιστον είκοσι (20) διδακτικές ώρες.

Οι εκπαιδευτικοί́ νηπιαγωγοί των σχολείων που θα λάβουν μέρος στην πιλοτική́ εφαρμογή́ θα παρακολουθήσουν πρόγραμμα επιμόρφωσης διάρκειας 23 ωρών (3 ώρες σύγχρονη και 20 ώρες ασύγχρονη) σε θέματα παιδαγωγικής αξιοποίησης του διατιθεμένου ψηφιακού́ εκπαιδευτικού́ λογισμικού́ ενώ́ θα λάβουν και βεβαίωση παρακολούθησης της επιμόρφωσης και συμμετοχής τους στη δράση.

Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μ. Μακρή δήλωσε ότι: «Με την συγκεκριμένη πιλοτική εφαρμογή ξεκινά, ουσιαστικά, ένα σχέδιο δράσης για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό  της διδασκαλίας σχετικά με τις ψηφιακές τεχνολογίες, τη στήριξη της ψηφιοποίησης των διδακτικών και παιδαγωγικών μεθόδων, καθώς και τη δημιουργία των υποδομών που απαιτούνται για την ανθεκτική και χωρίς αποκλεισμούς μάθηση. Στόχος η απόκτηση βασικών ψηφιακών δεξιοτήτων  και ικανοτήτων από μικρή ηλικία, ο ψηφιακός γραμματισμός συμπεριλαμβανομένης της καταπολέμησης της παραπληροφόρησης, η εκπαίδευση στην πληροφορική και η καλή γνώση και κατανόηση των τεχνολογιών. Η ψηφιακή εκπαίδευση αποτελεί ένα πρόσθετο εργαλείο  στήριξης της βιώσιμης και αποτελεσματικής προσαρμογής των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης στην ψηφιακή εποχή».

Share

Πρόσφατα άρθρα

Συνελήφθη πλοίαρχος στον εμπορικό λιμένα Βόλου

Προχθές το πρωί, τελέχη της Λιμενικής Αρχής του Βόλου προέβησαν στη σύλληψη ενός 63χρονου πλοιάρχου…

27 Μαρτίου 2024

Puff Daddy: Έφοδος στις βίλες του ράπερ – Ερευνάται για σωματεμπορία

Ο μεγιστάνας της ραπ Σον Κομπς, γνωστός ως Puff Daddy ή P. Diddy, βρίσκεται στο…

26 Μαρτίου 2024

Ο Λουκασένκο διαψεύδει τον Πούτιν: Οι δράστες της επίθεσης στη Μόσχα προσπάθησαν να διαφύγουν στη Λευκορωσία, όχι στην Ουκρανία

Ο πρόεδρος της Λευκορωσίας Αλεξάντερ Λουκασένκο είπε σήμερα ότι οι ένοπλοι που επιτέθηκαν την περασμένη…

26 Μαρτίου 2024

Έχασε την πρόκριση στα πέναλτι (4-2) από τη Γεωργία η Εθνική

Κρίμα για την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου που ήταν ανώτερη στην Τιφλίδα από τη Γεωργία…

26 Μαρτίου 2024

Μάλτα: Τραγωδία σε καταδυτική εκδρομή – Ένας νεκρός και 17 διασωθέντες τουρίστες

Ένας 45χρονος Ολλανδός έχασε τη ζωή του και άλλοι 17 τουρίστες διασώθηκαν σήμερα όταν ξέσπασε…

26 Μαρτίου 2024

Τράπεζα της Ελλάδος: Αυξημένη κατά 16% η τουριστική κίνηση τον Ιανουάριο

Αυξημένη κατά 16% ήταν η εισερχόμενη τουριστική κίνηση τον Ιανουάριο 2024. Σύμφωνα με τα στοιχεία…

26 Μαρτίου 2024