Τοπικά

Υψηλή αποχή στις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια

 

Στο 60% για την πρωτοβάθμια και στο 55% για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ανήλθαν τα ποσοστά αποχής των εκπαιδευτικών στις εκλογές για τα τοπικά υπηρεσιακά συμβούλια στη Μαγνησία.
Οι εκλογές διεξήχθησαν το Σάββατο και έγιναν ηλεκτρονικά.
Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που η αποχή βρέθηκε σε υψηλά επίπεδα. Βέβαια αξίζει να τονιστεί πως σε άλλους Νομούς της χώρας τα ποσοστά αποχής ήταν ακόμη μεγαλύτερα.
Στην πρωτοβάθμια, ψήφισαν 610 εκπαιδευτικοί σε σύνολο 1.345, βρέθηκαν 17 λευκά κι έγκυρα 593.
Η ΔΑΚΕ έλαβε 364 ψήφους, ποσοστό 61,38%. Η ΔΗΣΥ – ΑΚΕ έλαβε 229 ψήφους, ποσοστό 38,61%.
Από τη ΔΑΚΕ εκλέχτηκαν ο Αποστόλος Μούσιος με 237 ψήφους, κι αναπληρωματική η Νικολέτα Τσιούμαρη με 88 ψήφους.
Από τη ΔΗΣΥ εκλέγονται ο Φίλιππος Κωνσταντινίδης με 113 ψήφους και αναπληρωματική η Παρθένα Σιδηροπούλου με 59 ψήφους
Το ποσοστό συμμετοχής στις εκλογές ανήλθε στο 40%.
Ο κ. Απόστολος Μούσιος τόνισε πως «ευχαριστώ τους συναδέλφους που μας τίμησαν με την ψήφο τους. Τους διαβεβαιώ ότι θα συνεχίσουμε στον δρόμο της ενότητας, της διαφάνειας, της αξιοκρατίας, της αλήθειας και της ίσης αντιμετώπισης όλων των εκπαιδευτικών. Θα αγωνισθούμε για ένα σύγχρονο 14χρονο δημόσιο σχολείο και για την έμπρακτη στήριξη των εκπαιδευτικών».
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μαγνησίας ψήφισαν οι 748 από τους 1.632 καθηγητές ποσοστό συμμετοχής 45%. Η ΔΑΚΕ έλαβε 494 ψήφους και η ΣΥΝΕΚ 234 ψήφους. Και οι δύο θέσεις των αιρετών προέκυψαν από τη ΔΑΚΕ που είναι οι κ.κ. Μαρία Γιαννουλή και Δημήτρης Μπαζιάνας.
Η κ. Γιαννουλή πλειοψήφησε με 404 ψήφους. Η ίδια τόνισε πως «εμείς θα συνεχίσουμε να αναδεικνύουμε τα θέματα που αφορούν τους συναδέλφους μας και να διεκδικούμε».
Γιατί, όμως, η αποχή ήταν τόσο μεγάλη φέτος; Όπως εξηγούν εκπαιδευτικοί παράγοντες, πρώτον, φέτος οι εκλογές έγιναν Σάββατο και όχι Τετάρτη, οπότε δεν γίνονταν μαθήματα και οι εκπαιδευτικοί έπρεπε να δίνουν το «παρών» στην κάλπη για να δικαιολογήσουν έτσι τη μη παρουσία τους στο σχολείο.
Δεύτερον, απουσίασαν από τις φετινές εκλογές παρατάξεις που είχαν τους δικούς τους ψηφοφόρους.
Τρίτον, υπήρχαν αρκετοί νέοι μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που προσλήφθηκαν στον Νομό και δεν είχαν εικόνα για τα πεπραγμένα με τα υπηρεσιακά συμβούλια.
Τέταρτον, η ηλεκτρονική ψήφος με την απουσία επικοινωνίας συνέβαλε στην αποθάρρυνση εκπαιδευτικών να συμμετέχουν στις εκλογές.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το