Τοπικά

Υψηλές επιδόσεις του 5ου Γυμνασίου Βόλου στον «Θαλή»

Σημαντικές επιτυχίες στην πρώτη φάση «Θαλής» του πανελλήνιου μαθηματικού διαγωνισμού κατέγραψε το 5ο Γυμνάσιο Βόλου, όπου από τους 36 μαθητές των Γυμνασίων που εισήχθησαν στην επόμενη φάση, οι εννιά προέρχονται από το συγκεκριμένο σχολείο.

Σημειώνεται πως στον πανελλήνιο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας συμμετέχουν μαθητές από τις δύο τελευταίες Τάξεις του Γυμνασίου και όλες τις Τάξεις του Λυκείου.

Η διευθύντρια του 5ου Γυμνασίου Βόλου κ. Καίτη Γαρυφάλλου επισήμανε πως από τους 36 μαθητές Γυμνασίων της Μαγνησίας που διακρίθηκαν στον «Θαλή» και πέρασαν στην επόμενη φάση, οι εννιά προέρχονται από το 5ο Γυμνάσιο Βόλου. Το ποσοστό επιτυχίας που αναλογεί στο σχολείο μας είναι 25%, όταν μάλιστα δεν έχουμε και τον μεγαλύτερο αριθμό μαθητών σε σχέση με άλλα Γυμνάσια. Η επιτυχία αυτή είναι απόρροια της προσπάθειας των μαθητών μας αλλά και της στήριξης που είχαν από τους καθηγητές τους».

Οι μαθητές που πέρασαν στην επόμενη φάση, είναι οι εξής: Β’ Τάξη: Αντώνης Σκιαθίτης, Αικατερίνη Σουλικιά, Αικατερίνη Χαραλαμπίδη, Περικλής Τολίδης. Γ’ Τάξη: Στέργιος Βελάνης, Κωνσταντίνος Χαβδούλας, Γιώργος-Στέφανος Παπαστεργίου, Λευτέρης Φιλίππου, Κωνσταντίνα Ρασβάνη.

Ο Λευτέρης Φιλίππου ανέφερε πως «τα θέματα στον διαγωνισμό ήταν πιο δύσκολα από αυτά που κάνουμε στο σχολείο. Άλλωστε αυτός είναι και ο στόχος του διαγωνισμού στον οποίο συμμετέχω από την Ε’ Δημοτικού, καθώς τα μαθηματικά μου αρέσουν, ενώ ασχολούμαι και με τη Φυσική και την Αστρονομία».

Η Κωνσταντίνα Ρασβάνη επισήμανε πως και άλλες φορές έχει περάσει στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού. «Τα μαθηματικά είναι το αγαπημένο μου μάθημα και θέλω να ασχολούμαι σε διαγωνιστικό επίπεδο» τόνισε.

Ο Κωνσταντίνος Χαβδούλας δήλωσε πως τα μαθηματικά είναι από τα αγαπημένα του μαθήματα και θα ήθελε να στραφεί στην οδοντιατρική συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση.

Από την πλευρά του ο Γιώργος Παπαστεργίου ανέφερε πως τα μαθηματικά είναι από τα πιο ενδιαφέρονται μαθήματα, χρειάζονται στην καθημερινή ζωή, αν και αρκετοί μαθητές δυσκολεύονται, ίσως γιατί απαιτούν να υπάρχουν βάσεις από το δημοτικό.

Η Κατερίνα Χαραλαμπίδη υπογράμμισε πως «συμμετέχω αρκετά χρόνια στον διαγωνισμό της μαθηματικής εταιρείας, καθώς μου αρέσει η ιδέα της επίλυσης προβλημάτων, ενώ προτρέπει τους μαθητές να ασχοληθούν περισσότερο».

Από την πλευρά της η Κατερίνα Σουλικιά σημείωσε πως «αυτοί οι διαγωνισμοί προσφέρουν σημαντικές εμπειρίες στους μαθητές και δίνουν ευκαιρίες για να δουν οι συμμετέχοντες τις δυνατότητές τους, να βάλουν στόχους».

Ο Περικλής Τολίδης δήλωσε πως «συμμετείχα για πρώτη φορά στο διαγωνισμό και ήθελα να δω τις δυνατότητες που έχω σε ένα μάθημα που είναι από τα πιο αγαπημένα μου, καθώς σε βάζουν να σκεφτείς να χρησιμοποιήσεις το μυαλό σου σε μια περίπλοκη εποχή».

Ο Αντώνης Σκιαθίτης συμμετέχει στον διαγωνισμό από την Ε’ Τάξη δημοτικού και έχει αποκτήσει σχετική εμπειρία. «Τα θέματα φέτος ήταν πιο δύσκολα από πέρυσι. Τα μαθηματικά είναι η βάση για πολλά μαθήματα και θα με βοηθήσουν στο μέλλον στις σπουδές μου. Προσωπικά θα ήθελα να σπουδάσω γιατρός».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το