Τοπικά

Υποδιευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων της Μαγνησίας επιμορφώθηκαν σε θέματα διοίκησης της εκπαίδευσης

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η υλοποίηση από το Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο Λάρισας του επιμορφωτικού προγράμματος διάρκειας 32 ωρών με θέμα: “Η Παιδαγωγική διάσταση στη διοίκηση της εκπαίδευσης “, το οποίο απευθυνόταν σε 25 υποδιευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων του νομού Μαγνησίας, με διοργανωτή και συντονιστή τον Σχολικό Σύμβουλο κ. Χαράλαμπο Σταχτέα.

Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος ήταν να βοηθήσει τους υποδιευθυντές να αποκτήσουν δεξιότητες ώστε να συνδράμουν το έργο της διεύθυνσης των σχολείων συνδυάζοντας τις διοικητικές με τις παιδαγωγικές αρχές. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα ήταν προαιρετικό και διεξήχθη σε απογεύματα, από 12/10/17 έως και 9/11/17, στο χώρο του Παγκύπριου Διδακτηρίου (1ο
Γυμνάσιο Βόλου). Οι θεματικές ενότητες που καλύφθηκαν από ειδικούς εισηγητές ήταν:

1)Κανονικά και Εναλλακτικά μοντέλα Διοίκησης της Εκπαίδευσης-Η σχέση τους με την Παιδαγωγική,

2)Ανάδειξη Κοινωνιολογικών/Παιδαγωγικών Αρχών, ως βασικού Πυλώνα της Διοίκησης της Εκπαίδευσης σε συνθήκες κρίσης,

3)Η Παιδευτική Αγωγή της Διοίκησης της Εκπαίδευσης,

4)Η αποτίμηση της ικανοποίησης του εκπαιδευτικού προσωπικού ως αναπόσπαστος παράγοντας για την παιδαγωγική διαχείριση ζητημάτων διοίκησης σχολείου,

5)Παιδαγωγική Ηγεσία: Οριοθέτηση/Χαρακτηριστικά/Καλλιέργεια Δεξιοτήτων,

6)Οργανωσιακή Συμπεριφορά στο σχολείο με παιδαγωγικό περιεχόμενο,

7)Η συνεισφορά της παιδαγωγικής διάστασης της διοίκησης της εκπαίδευσης, ως μοχλός ανάπτυξης της σχολικής μονάδας και ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου,

8)Μελέτες Περίπτωσης κατά την άσκηση του παιδαγωγικού και διοικητικού έργου.

Μετά το πέρας του επιμορφωτικού προγράμματος, οι υποδιευθυντές εξέφρασαν την άποψη ότι βγήκαν ενισχυμένοι στο έργο τους και δεν πήγε χαμένος ο προσωπικός ελεύθερος χρόνος που διέθεσαν για την παρακολούθησή του. Πρότειναν, επίσης, να οργανωθεί με ευθύνη του ΠΕΚ Λάρισας σειρά διαρθρωμένων επιμορφωτικών προγραμμάτων με περιεχόμενο την ιδιάζουσα μορφή της εκπαιδευτικής διοίκησης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το