Κόσμος

Ξεκίνησε με 500 ευρώ δανεικά και έφτιαξε εταιρεία 50.000.000 ευρώ

Oταν ο Σεμπάστιαν Μερκχόφερ ανακάλυψε πριν από 5 χρόνια πως οι ετήσιες πωλήσεις τσαγιού στη Γερμανία κυμαίνονταν μεταξύ 530 και 550 εκατομμυρίων ευρώ, είδε μία χρυσή ευκαιρία μπροστά του και δεν την άφησε να πάει χαμένη. Ζήτησε 500 ευρώ δανεικά από τους γονείς του και μαζί τη βοήθεια της οικογένειάς του και ξεκίνησε τη δική του επιχείρηση.
«Η αδελφή μου έκανε το σχέδιο, η μητέρα μου έφτιαξε το τσάι μαζί μου στο σαλόνι. Βρήκαμε διαφορετικά τσάγια στη χονδρική αγορά, τα αναμείξαμε σύμφωνα με τις ιδέες μου και κάναμε τη δική μας συσκευασία. Μύριζε τσάι σε όλο το σπίτι», είπε ο Μερκχόφερ στην Tagesspiegel, εξηγώντας πως ξεκίνησε από το μηδέν τη δημιουργία της κερδοφόρας εταιρίας του σήμερα.

«Έβλεπα όμως ότι όλα τα προϊόντα τσαγιού στην αγορά διατηρούσαν μια μάλλον παλιά, σκονισμένη εικόνα. Δεν υπήρχε κάποια καινοτομία ή κάποια νέα προϊόντα».
Η επιχειρηματική του ιδέα ήταν το παγωμένο τσάι. Όπως λέει «Ήθελα να τονίσω δύο πτυχές του τσαγιού στο προϊόν μου: την επίδραση στην υγεία και μια νέα, μοντέρνα εικόνα».

Με τη βοήθεια του Instagram
Ο Σεμπάστιαν ανέπτυξε μια στρατηγική μάρκετινγκ που ήταν ακόμα σχετικά νέα τότε, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Οι διαφημίσεις στο Google και στο Facebook κοστίζουν πολλά χρήματα. Αλλά στο Instagram υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με πολλούς οπαδούς. Γιατί λοιπόν να μην χρησιμοποιήσει αυτή τη δυνατότητα; «Απευθύνθηκα στους Instagramers με μερικούς χιλιάδες οπαδούς στέλνοντας τους μερικά δωρεάν μπουκάλια ως πληρωμή για να αναδείξουν τη φωτογραφία του προϊόντος», λέει.

Ο Σεμπάστιαν είχε ανακαλύψει το μάρκετινγκ επηρεασμού ακόμη και πριν γίνει η δική του επιχείρηση. Το Instagram είναι το πιο σημαντικό κανάλι μάρκετινγκ. Επιπλέον, χρησιμοποίησε όλες τις άλλες δραστηριότητες μάρκετινγκ από το Facebook ως το Snapchat .

Σήμερα η Fitvia έχει 65 υπαλλήλους και δραστηριοποιείται σε άλλες έξι ευρωπαϊκές χώρες. Και εδώ, ο Σεμπάστιαν συνεργάζεται με τοπικούς παράγοντες. Πέρα από το τσάι, έχει προσθέσει και άλλα προϊόντα που ταιριάζουν σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, όπως δημητριακά ή συμπληρώματα διατροφής. Με αυτά τα νέα προϊόντα η Fitvia προσδοκά να κερδίσει περίπου 20 εκατομμύρια ευρώ το 2019.

Η πώληση της εταιρίας στην Dermapharm θα σημάνει το επόμενο στάδιο ανάπτυξης, λέει ο Σεμπάστιαν που θέλει να δει την εταιρεία του να συνεχίσει να αναπτύσσεται. «Εδώ η Fitvia θα μπορούσε να παράγει ακόμη περισσότερα δικά της προϊόντα» και «θα μπορούσαμε να στοχεύσουμε στην ασιατική αγορά», λέει. Αυτό το τελευταίο θα έκανε τελικά το τσάι του να φτάσει από το σαλόνι του πατρικού του σπιτιού σε ολόκληρο τον κόσμο.

Πηγή: Έθνος

Share

Πρόσφατα άρθρα

Καναδάς: Αγωγές από σχολεία κατά Facebook, Snapchat, TikTok – Τους κατηγορούν για διατάραξη της μάθησης

Έλλειψη προσοχής, κενά στη μάθηση και αυξανόμενη κατάθλιψη μεταξύ των μαθητών: Σχολεία του Καναδά προσέφυγαν…

28 Μαρτίου 2024

«Καμπανάκι» Παπαευαγγέλου για παράλληλη έξαρση κοκκύτη και ιλαράς: Γιατί παρατηρείται αύξηση κρουσμάτων

Καμπανάκι για την παράλληλη έξαρση κρουσμάτων κοκκύτη και ιλαράς κρούει η καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας ΕΚΠΑ…

28 Μαρτίου 2024

Λετονία: Παραιτήθηκε ο ΥΠΕΞ εν μέσω σκανδάλου για πτήσεις τσάρτερ

Ο υπουργός Εξωτερικών της Λετονίας Κρισιάνις Κάρινς ανακοίνωσε ότι πρόκειται να παραιτηθεί από το πόστο…

28 Μαρτίου 2024

Κρέμασαν κατσίκα σε δέντρο – Σοβαρές καταγγελίες

Αποτροπιασμό προκαλεί η είδηση πως άγνωστοι στην Ικαρία κρέμασαν το άψυχο σώμα ενός κατσικιού από…

28 Μαρτίου 2024

Βρετανικό Μουσείο: Νέος διευθυντής μετά την αποκάλυψη για τις κλοπές αρχαιοτήτων

Ο πρώην επικεφαλής της Εθνικής Πινακοθήκης Νίκολας Κάλιναν διορίστηκε νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου. O…

28 Μαρτίου 2024

Νίκος Ανδρουλάκης: Η απιστία είναι διαφθορά κ. Καραμανλή, που έχετε το θράσος να το παίζετε και θύμα

«Η απιστία είναι διαφθορά κ. Καραμανλή», τόνισε από το βήμα της Βουλής ο Νίκος Ανδρουλάκης,…

28 Μαρτίου 2024