Ελλάδα

Webex: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία – Ποιες λύσεις εξετάζονται για την τηλεκπαίδευση

Μεγάλη αναστάτωση δημιουργήθηκε το πρωί της Δευτέρας, 9 Νοεμβρίου, κατά την πρώτη ημέρα εφαρμογής της υποχρεωτικής τηλεκπαίδευσης για τους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων ολόκληρης της χώρας. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα διδασκαλίας Webex παρουσίασε σημαντικά προβλήματα με αποτέλεσμα μαθητές και καθηγητές να μην μπορούν να συνδεθούν στην ηλεκτρονική τάξη και να μην γίνει μάθημα. Αναφορικά με τις δυσλειτουργίες του συστήματος το υπουργείο Παιδείας σημείωσε, με ανακοίνωσή του, ότι το Webex εργάζεται για την αντιμετώπιση των προβλημάτων ώστε να πραγματοποιηθεί κανονικά το μάθημα από αύριο, Τρίτη.

Το υπουργείο Παιδείας επεξεργάζεται σενάρια για να διορθώσει το πρόβλημα που ταλαιπώρησε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Μια πρώτη λύση θα δοθεί από την ίδια την εταιρεία Cisco που ίσως θα «σπάσει» την παροχή του δικτύου της σε περισσότερους servers για να αποφύγει αντίστοιχα προβλήματα. Παράλληλα, στο υπουργείο εξετάζεται να ξεκινά διαφορετική ώρα το μάθημα σε Λύκεια και Γυμνάσια ώστε να μην υπάρχει υπερφόρτωση του συστήματος, ενώ είναι πιθανό κάθε σχολείο να προχωρήσει σε δικές του ρυθμίσεις μειώνοντας ώρες ή αλλάζοντας προγράμματα, ωστόσο τίποτα δεν είναι ακόμα βέβαιο.

Από την πλευρά της η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας- Κύπρου- Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη, δήλωσε ότι «η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)». Παράλληλα πρόσθεσε η κυρία Πρασσάκη τόνισε: «Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος».

Δεν θα ληφθούν υπόψη απουσίες – Η ανακοίνωση του υπουργείου
Ανακοίνωση εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας σχετικά με τα προβλήματα στην τηλεκπαίδευση που παρουσίασε η ηλεκτρονική πλατφόρμα Webex, στην οποία τονίζει ότι δεν θα ληφθούν απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Αναφορικά με τις δυσλειτουργίες του συστήματος Webex, από τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης διευκρινίζονται τα ακόλουθα:

Ο πάροχος της πλατφόρμας Webex έχει παράσχει διαβεβαιώσεις ότι εργάζεται για την αποκατάσταση του προβλήματος και έχει δρομολογηθεί η πλήρης επαναλειτουργία του συστήματος.
Προφανώς δεν θα ληφθούν υπόψη απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα.
Σημειώνεται ότι το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο λειτουργεί κανονικά, όπως και όλες οι πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων».

Τι συνέβη σύμφωνα με την εταιρεία Cisco
Σύμφωνα με την εταιρεία Cisco, πρόβλημα αντιμετωπίστηκε και σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Βάσει των πρώτων στοιχείων, οι καθυστερήσεις στη σύνδεση ή η παντελής αποτυχία σύνδεσης οφείλεται σε βλάβη στο data centre του Λονδίνου και επηρέασε κυρίως την Ελλάδα, όπου απέτυχε η πρώτη ημέρα τηλεεκπαίδευσης, αλλά και τη Γερμανία. Μικρότερης κλίμακας προβλήματα αντιμετώπισαν η Ισπανία, η Ιταλία και η Γαλλία.

Πηγή: Έθνος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το