Έχουν περάσει περίπου οκτώ μήνες από τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου και στο λιμάνι παραμένει ακόμη ένας μεγάλος όγκος φερτών υλών που εμποδίσουν την άφιξη μεγάλων κρουαζιερόπλοιων. Οι οικονομικές επιπτώσεις είναι δεδομένες. Και είναι άξιο να απορεί κανείς, γιατί, ενώ έχουν εγκριθεί και τα απαιτούμενα ποσά για τη διαδικασία της βυθοκόρησης, αυτή ακόμη δεν έχει αρχίσει. Η κυβέρνηση θέλει να καταπολεμήσει τη γραφειοκρατία, αλλά στα κρίσιμα φαίνεται ο κυβερνητικός μηχανισμός να πέφτει στην παγίδα της.
Φ.Σ.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Στην Πλατεία Ελευθερίας η απεργιακή συγκέντρωση της ΑΔΕΔΥ για την Πρωτομαγιά

Η απεργιακή συγκέντρωση του Nομαρχιακού Τμήματος της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Μαγνησίας θα γίνει στις 10:30πμ, στην Πλατεία…

27 Απριλίου 2024

Αναθέρμανση

Η χθεσινή συνάντηση πρωθυπουργού και αρχιεπισκόπου είχε κανονιστεί πριν τις δηλώσεις του Κυριάκου Βελόπουλου που…

27 Απριλίου 2024

Αποτελέσματα

Όπως είχε ανακοινωθεί έτσι κι έγινε και χθες ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της σχετικής κλήρωσης, καθώς…

27 Απριλίου 2024

Επιτέλους

Επιτέλους. Αυλαία για την υποβολή των φετινών φορολογικών δηλώσεων για τους 9 εκ. περίπου φορολογούμενους,…

27 Απριλίου 2024

Πάτρα: Έστησαν μικρό καρτέλ μέσα σε σχολεία – Ναρκωτικά ζυγαριές και ξυλοδαρμοί

Αποτροπιασμό προκαλεί η είδηση σύλληψης 12 ατόμων ανάμεσα στους οποίους περιλαμβάνονται και 4 μαθητές για…

27 Απριλίου 2024

Πρωτοβουλία της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την ανάπτυξη του περιπατητικού τουρισμού

Σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως ο πεζοπορικός εστιάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας και στο πλαίσιο αυτό…

27 Απριλίου 2024