Απόφαση για την τοποθέτηση βυθιζόμενων κολωνακίων σε πεζοδρομημένα τμήματα των οδών Δον Δαλεζίου και Τάκη Οικονομάκη, στην Κουμουνδούρου με 28ης Οκτωβρίου αλλά και στην είσοδο του πεζοδρόμου στη Μακρινίτσα έλαβε στη χθεσινή της συνεδρίαση η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου, μετά και από σχετική ομόφωνη εισήγηση της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας.
Για την τοποθέτηση των βυθιζόμενων κολωνακίων προς αποφυγή της παράνομης στάθμευσης επί των πεζοδρομημένων τμημάτων των οδών Δον Δαλεζίου και Τάκη Οικονομάκη, η Επιτροπή έλαβε υπόψη της αίτηση περιοίκων και επαγγελματιών της οδού Δον Δαλεζίου. Τα κολωνάκια θα τοποθετηθούν στη διασταύρωση με την οδό Γαλλίας με σκοπό την αύξηση του επίπεδου οδικής ασφάλειας, ενώ η πρόσβαση θα επιτρέπεται μόνο για τους κατόχους νομίμων θέσεων στάθμευσης, καθώς και για τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης (πυροσβεστική, ασθενοφόρα, κλπ).
Επίσης, αποφασίστηκε η αντικατάσταση της μπάρας ελέγχου πρόσβασης στην οδό Κουμουνδούρου στη διασταύρωση με την 28ης Οκτωβρίου και η τοποθέτηση βυθιζόμενων κολωνακίων ειδικού τύπου, στα πρότυπα λειτουργίας αντίστοιχου συστήματος στην οδό Αγίου Νικολάου).
Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής έλαβε απόφαση μετά από εισήγηση της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας και την τοποθέτηση βυθιζόμενων κολωνακίων ειδικού τύπου προ της εισόδου του πεζοδρόμου στη Μακρινίτσα, ώστε η πρόσβαση να επιτρέπεται μόνο για τους κατόχους νομίμων θέσεων στάθμευσης, για τα οχήματα τροφοδοσίας, καθώς και για τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης (πυροσβεστική, ασθενοφόρα, κλπ).
Όπως επισημάνθηκε, «έχει παρατηρηθεί ότι η συχνή διέλευση οχημάτων από τον κεντρικό πεζόδρομο, δημιουργεί ζητήματα οδικής ασφάλειας».
Τηλεπικοινωνιακές καμπίνες
Στο μεταξύ, απόφαση για μετεγκατάσταση τηλεπικοινωνιακών καμπινών μετά από αίτημα εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, έλαβε στη χθεσινή της συνεδρίαση η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου.
Συγκεκριμένα οι καμπίνες από την Ιάσονος 113 και Κουμουνδούρου με Ιάσονος θα μεταφερθούν στη Δημητριάδος με Γκλαβάνη, και από την Καζανάκη με Βαλαωρίτου στη Νέα Ιωνία.
Η τοποθέτηση των καμπινών στις συγκεκριμένες θέσεις πρέπει απαραίτητα να διασφαλίζει ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους μεγαλύτερου του 1,50 μ για τη συνεχή, ασφαλή και ανεμπόδιστη κυκλοφορία των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες καθώς και όλων των προσώπων που χρήζουν ιδιαίτερης προστασίας όπως ηλικιωμένοι, μητέρες με καρότσια κλπ. και να μην δημιουργεί προβλήματα ορατότητας στους χρήστες του οδικού δικτύου ιδιαίτερα στα σημεία πλησίον των διασταυρώσεων οδών.