Τοπικά

Βραβείο για την ομάδα ρομποτικής του 1ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας 

Τη δική του ομάδα ρομποτικής απέκτησε φέτος το 1ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας, η οποία μάλιστα κατάφερε και διακρίθηκε στον περιφερειακό μαθητικό διαγωνισμό ρομποτικής που διεξήχθη πριν μερικές μέρες στα Τρίκαλα.
Η καθηγήτρια της ομάδας ρομποτικής του 1ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας με την ονομασία «Robo-volos», κ. Βασιλική Θώδη, ανέφερε πως «φέτος συστάθηκε η ομάδα ρομποτικής στο σχολείο η οποία συμμετείχε στον περιφερειακό διαγωνισμό ρομποτικής. Και με την επίδοση που σημείωσε η ομάδα, λάβαμε την τρίτη θέση στην κατηγορία «Πρωτέας». Κάνουμε ένα ξεκίνημα στη ρομποτική στο σχολείο, όπου βέβαια μπορούν να συμμετάσχουν και άλλοι μαθητές και καθηγητές».
Ο μαθητής της Β’ Τάξης Δημήτρης Αντωνακόπουλος τόνισε πως «ήταν μια ωραία εμπειρία η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό. Φτιάξαμε το ρομπότ μας και προκριθήκαμε στην επόμενη φάση. Η ρομποτική μάς βοηθά να εξελίξουμε το μυαλό μας και να αναπτύξουμε δεξιότητες».
Από την πλευρά του ο μαθητής Αργύρης Βλαχάβας, είπε πως «μου αρέσουν ο προγραμματισμός και η κατασκευή, γι’ αυτό και ασχολήθηκα με τη ρομποτική. Και στον ελεύθερο χρόνο μου στο σπίτι παρακολουθώ τις εξελίξεις στη ρομποτική και παίρνω ιδέες».

Για το Ολοκαύτωμα
Αφιέρωμα στην Ημέρα Μνήμης για το Ολοκαύτωμα των Ελλήνων Εβραίων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου, με αφορμή την ημέρα Μνήμης για το Ολοκαύτωμα, στο 1ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας.
Στόχος του αφιερώματος ήταν η πληροφόρηση, ο προβληματισμός και η διαδραστικότητα, ώστε να εκμαιευθούν από τους μαθητές όποιες πληροφορίες, γνώμες, απόψεις ήδη υπήρχαν και να επαναπροσδιοριστούν και να εμπλουτιστούν με τη βοήθεια των φιλολόγων καθηγητριών τους Μαΐση Ελίντας και Σπυροπούλου Ασπασίας.
Στην Α’ τάξη προβλήθηκαν διαφάνειες με εικόνες ιστορικού περιεχομένου ικανές να προκαλέσουν την αφορμή για συζήτηση. Με αυτόν τον τρόπο, αναδύθηκαν οι υπάρχουσες ιστορικές γνώσεις των μαθητών και προστέθηκαν όσες κρίθηκαν απαραίτητες από τις υπεύθυνες καθηγήτριες. Στη συνέχεια, προβλήθηκε ένα βίντεο μικρού μήκους το οποίο αφηγούνταν τη ζωή μιας εβραϊκής οικογένειας από τη Θεσσαλονίκη πριν τον πόλεμο κατά τη διάρκεια της δίωξής τους από τους Γερμανούς και τέλος τη διάσωσή τους από συμπατριώτες τους.
Στη Β’ τάξη στόχος ήταν να γίνει παραλληλισμός της ζωής της Άννας Φρανκ, καθώς τμήμα του ημερολογίου της διδάσκεται στο μάθημα της Λογοτεχνίας, με τη ζωή παιδιών της εποχής τα οποία ζούσαν στην Ελλάδα. Έτσι, παρουσιάστηκε μία πιο εκτεταμένης διάρκειας προβολή, επικεντρωμένη σε ελληνικά ιστορικά στοιχεία για τη ζωή και τη δίωξη των Ελλήνων Εβραίων.
Ομοίως, στη Γ’ Γυμνασίου προβλήθηκαν πάλι διαφάνειες με ιστορικά δεδομένα για μια γρήγορη ανασκόπηση της ιστορίας και ένα ντοκιμαντέρ στο οποίο προβάλλονταν η ζωή ενός νεαρού άνδρα, ο οποίος έζησε τον διωγμό, τον εγκλεισμό στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, την απώλεια όλης της οικογένειάς του και τελικά την απελευθέρωση και την επιστροφή του στην πατρίδα με όσα τραύματα συνεπαγόταν αυτή η πορεία.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το