Τοπικά

Βραβείο για πρόταση επαναχρησιμοποίησης υλικών απέσπασαν μαθητές του ΕΠΑΛ Σκιάθου

Το 2ο πανελλήνιο βραβείο σε διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε από το δίκτυο «Δάφνη» απέσπασε το ΕΠΑΛ της Σκιάθου το οποίο αποτελεί παράρτημα του 1ου ΕΠΑΛ Βόλου.
Η ιδέα των μαθητών του ΕΠΑΛ Σκιάθου που απέσπασε και τη διάκριση, αφορούσε στη δημιουργία ενός πιλοτικού κέντρου, όπου θα γινόταν επαναχρησιμοποίηση υλικών.
Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού έγιναν γνωστά χθες το απόγευμα και σκόρπισαν χαμόγελα στην εκπαιδευτική κοινότητα του νησιού.
Όπως τόνισε η συντονίστρια του ΕΠΑΛ Σκιάθου κ. Φιλίτσα Ρέπουλη το ΕΠΑ.Λ Σκιάθου συμμετείχε στον διαγωνισμό που διοργάνωσε το δίκτυο «Δάφνη» με τίτλο «Τα νησιά μας, φάροι βιώσιμης ανάπτυξης».
Οι μαθητές του ΕΠΑΛ Σκιάθου κατέθεσαν πρόταση για τη δημιουργία Πιλοτικού Κέντρου Επαναχρησιμοποίησης Υλικών (ΚΕΥ) και βραβεύτηκαν με το «2ο Βραβείο Υλοποίησης Λυκείων» . Η πρότασή τους στηρίζεται απόλυτα στη φιλοσοφία της κυκλικής οικονομίας, καθώς οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν υλικά και αντικείμενα που δεν χρειάζονται, ώστε να επαναχρησιμοποιούνται από πολίτες που τα έχουν ανάγκη».

Πολλαπλά τα οφέλη
Αναφερόμενη στα οφέλη αυτής της ιδέας είπε πως «με τον τρόπο αυτό επεκτείνεται ο τρόπος ζωής των αντικειμένων/συσκευών, εξοικονομούνται ενέργεια και φυσικοί πόροι, μειώνεται η παραγωγή αποβλήτων και η μόλυνση του περιβάλλοντος και δημιουργείται αίσθημα αλληλεγγύης και συνεργασίας μεταξύ των πολιτών.
Ο Δήμος Σκιάθου σε συνεργασία με το δίκτυο «Δάφνη» θα αναλάβει την υλοποίηση της εν λόγω πρότασης των βραβευμένων μαθητών.
Ο διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Βόλου κ. Νίκος Κατσαβριάς ανέφερε πως «είναι μια σημαντική επιτυχία του ΕΠΑΛ Σκιάθου όπου φέτος παρά τις αντίξοες υγειονομικές συνθήκες κατάφερε και υλοποίησε σημαντικά εκπαιδευτικά προγράμματα. Σε ένα από αυτά που αφορά στην αξιοποίηση των υλικών, έλαβε μια σημαντική πανελλήνια βράβευση».
Το ΕΠΑΛ στη Σκιάθο λειτούργησε φέτος για δεύτερη συνεχή φορά και το ενδιαφέρον μαθητών για να φοιτήσουν στο σχολείο, είναι υψηλό, καθώς διαβλέπουν μια ευκαιρία για την αναβάθμιση των γνώσεών τους που μπορούν να τους φανούν πολύτιμες και στην επαγγελματική τους δραστηριοποίηση. Αξίζει να σημειωθεί πως μόλις στην πρώτη χρονιά που λειτούργησε το σχολείο, οι φοιτούντες άγγιξαν τους 50.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το