Τοπικά

«Βουτιά» 35% στις εγγραφές μαθητών στα Ολοήμερα Δημοτικά της Μαγνησίας “Θ”

Σ17 Φ1

Μεγάλη μείωση που αγγίζει και το 35% σε σχέση με πέρυσι, εμφανίζουν οι εγγραφές μαθητών στα Ολοήμερα Δημοτικά της Μαγνησίας, με αποτέλεσμα να δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα για το πού θα διδάσκουν από του χρόνου δεκάδες μόνιμοι δάσκαλοι, ενώ επηρεάζονται άμεσα και οι αναπληρωτές που δύσκολα θα μπορέσουν να βρουν εργασία εντός χερσαίας Μαγνησίας.
Τα στοιχεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας δείχνουν την προβληματική κατάσταση που έχει διαμορφωθεί πλέον.
Ειδικότερα οι εγγραφές μαθητών στα Ολοήμερα Δημοτικών για την ερχόμενη σχολική χρονιά ανέρχονται στις 2.689, εκ των οποίων οι 2.533 είναι για τα Δημοτικά της χερσαίας Μαγνησίας, οι 68 για τη Σκιάθο, οι 54 για τη Σκόπελο και οι 34 για την Αλόννησο.
Πέρυσι οι μαθητές που παρακολούθησαν τα Δημοτικά της Μαγνησίας, ανήλθαν στους 4.060, δηλαδή σε σχέση σχολική χρονιά που έληξε, οι φοιτούντες του χρόνου θα είναι λιγότεροι κατά 1.371, σε ποσοστό 35% μείωση.
Αντίθετα στα Νηπιαγωγεία οι εγγραφές κινούνται στα ίδια με τα περυσινά επίπεδα και η όποια μείωση είναι πολύ μικρή που δεν δημιουργεί πρόβλημα με τη διατήρηση των θέσεων εργασίας.
Ειδικότερα πέρυσι οι φοιτούντες στα Ολοήμερα Νηπιαγωγεία του νομού Μαγνησίας ανήλθαν στους 1.090, ενώ φέτος οι εγγραφές για του χρόνου ανήλθαν στους 1.042, εκ των οποίων οι 995 στη χερσαία Μαγνησία, οι 16 στη Σκιάθο, οι 26 στη Σκόπελο και οι επτά στην Αλόννησο.
Επισημαίνεται ότι οι εγγραφές μαθητών στα ολοήμερα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία της Μαγνησίας έληξαν στις 21 Ιουνίου ημέρα που έκλεισαν για καλοκαίρι και οι σχολικές μονάδες.
Ωστόσο εγγραφές στα ολοήμερα θα μπορούν να γίνονται και στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου.
Πάντως ο αλλαγές που υπήρξαν φέτος στα ολοήμερα Δημοτικά μάλλον αποθάρρυναν τους γονείς να εγγράψουν τα παιδιά τους, ενώ ρόλο έπαιξε και το γεγονός ότι πολλοί γονείς εργάζονταν αλλά δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν τη βεβαίωση εργοδότη για διάφορους λόγους, όπως επειδή εντάσσονται στην κατηγορία της «μαύρης εργασίας».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το