Τοπικά

Βόλος: Σταθερές και φέτος οι εγγραφές στα φροντιστήρια με μειώσεις διδάκτρων

Σε σταθερά επίπεδα σε σχέση με πέρσι κυμάνθηκαν φέτος οι εγγραφές μαθητών στα φροντιστήρια, καθώς η πανδημία δεν φαίνεται να επηρέασε αυτό το κομμάτι δράσης τους. Παράλληλα οι φροντιστές προέβησαν και σε μείωση των διδάκτρων για να βοηθήσουν πολλές οικογένειες οι οποίες επλήγησαν οικονομικά από την υγειονομική κρίση.
Τα φροντιστήρια συμπληρώνουν πλέον έξι μήνες τηλεκπαίδευσης. Και παρότι οι μαθητές των Λυκείων επέστρεψαν, τόσο τον Φεβρουάριο, όσο και τις τελευταίες δεκαπέντε μέρες στα θρανία, αυτό δεν συνέβη και με τα φροντιστήρια, όπου συνεχίζονται τα εξ αποστάσεως μαθήματα. Οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων είναι έτοιμοι να ανοίξουν, όποτε τους ζητηθεί από τους ειδικούς.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Μαγνησίας κ. Κώστας Νάνος μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού», ανέφερε πως «οδηγούμαστε σε έξι μήνες, όπου τα μαθήματα διεξάγονται στα φροντιστήρια εξ αποστάσεως. Από την πρώτη περίοδο της καραντίνας, την περασμένη Άνοιξη, τα φροντιστήρια ξεκίνησαν αμέσως να εφαρμόζουν τα μέτρα υγιεινής, όπως αντισηπτικά, μάσκες, τήρηση των αποστάσεων. Επίσης αρκετοί συνάδελφοι νοίκιασαν χώρους και παρήγγειλαν μονοθέσια θρανία για να μειώσουν επιπλέον τον ήδη μικρό αριθμό που υπάρχουν μέσα στις αίθουσες. Γι’ αυτό τον λόγο άλλωστε και όλο αυτό το διάστημα της πανδημίας δεν υπήρξε κανένα κρούσμα στους χώρους των φροντιστηρίων. Επίσης οι συνάδελφοι επέδειξαν τεράστια αντανακλαστικά, επένδυσαν αμέσως σε νέο ψηφιακό εξοπλισμό και έτσι οι μαθητές δεν απώλεσαν ούτε μια ώρα μάθημα. Πιστεύω ότι τα φροντιστήρια έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση του κόσμου, ότι αποτελούν αναντικατάστατο βοηθό για την εισαγωγή των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις. Η τηλεκπαίδευση στα φροντιστήρια έχει δουλέψει ικανοποιητικά και σε σχέση με το πρώτο διάστημα της καραντίνας, πλέον οι ταχύτητες στο διαδίκτυο λειτουργούν ακόμη καλύτερα. Έτσι στο κομμάτι του γνωστικού αντικειμένου, τα ιδιωτικά φροντιστήρια έχουν καλύψει και με το παραπάνω τα παιδιά. Εμείς ζητούμε να ανοίξουμε κανονικά από τις 10 Μαΐου και να γυρίσουν οι μαθητές στα θρανία των φροντιστηρίων».

Ο ίδιος αναφέρεται και στο ζήτημα της ψυχικής τόνωσης που ενισχύεται μέσα από την προσωπική επαφή. «Εμείς θέλουμε να βρίσκονται οι μαθητές μας στους χώρους των φροντιστηρίων και για ψυχολογικούς λόγους, για να τους ενισχύσουμε το θάρρος και το ηθικό ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων οι οποίες πλησιάζουν. Εμείς επιζητούμε τη διά ζώσης εκπαίδευση και είμαστε έτοιμοι να ανοίξουν, όταν μας το επιτρέψουν οι ειδικοί».
Αναφορικά με το αν η πανδημία επηρέασε τον ρυθμό εγγραφών των μαθητών τα φροντιστήρια, ο ίδιος απάντησε πως «από συζητήσεις με συναδέλφους υπάρχει μια σταθερότητα στις εγγραφές των μαθητών στα φροντιστήρια σε σχέση με πέρσι».
Και συμπλήρωσε πως «επειδή κατανοούμε ότι υπάρχει οικονομικό πρόβλημα σε αρκετές οικογένειες με γονείς που απασχολούνταν σε πληττόμενους κλάδους, όπως στην εστίαση, τον τουρισμό, συνάδελφοι, όσοι μπορούν βέβαια, έχουν προβεί σε μείωση των διδάκτρων. Έτσι δείχνουμε την συμπαράστασή μας στον αγώνα των οικογενειών με υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων και άλλους που ήδη περνούν δύσκολα».
Μάλιστα στο ερώτημα, αν υπάρχουν φαινόμενα καθυστερήσεων πληρωμών των διδάκτρων από γονείς, ο ίδιος απάντησε πως «μέσα σε αυτή τη δύσκολη περίοδο πάντα υπάρχει μια συνεννόηση με τους γονείς για να πορευτούμε μαζί. Άλλωστε η σχέση με τους γονείς δεν είναι παροδική και χτίζεται σε ένα πλαίσιο εμπιστοσύνης».
Ακόμη ο κ. Νάνος τόνισε την ανάγκη να ενταχθούν οι εκπαιδευτικοί των φροντιστηρίων στην πλατφόρμα των εμβολιασμών.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το