ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι Έλληνες που πήραν Οσκαρ

Θ Plus

Μαγεία το χιονισμένο τοπίο στη λίμνη Πλαστήρα (photos)

Θ Plus

Λακκούβα

Οι εικόνες της ημέρας

Εθελοντική αιμοδοσία στο Βελεστίνο

Τοπικά

Υπολείμματα

Οι εικόνες της ημέρας

Λάσπη

Οι εικόνες της ημέρας

Κόκκινες κουκίδες

Οι εικόνες της ημέρας

Φαύλο σύστημα

Παραπολιτικά

8.432 ευρώ για γραμματειακή υποστήριξη

Παραπολιτικά

Βιάζονται…

Παραπολιτικά

Στο χέρι τους

Παραπολιτικά

Η πλατεία στους φοιτητές 

Παραπολιτικά

Ακόμα να ανοίξει η εφαρμογή…

Παραπολιτικά

Στην ψυχολογία ποντάρει η Νίκη

Αθλητισμός

Τοπικά

Βόλος: Μείωση 70% φέτος στην κρουαζιέρα παρά τις έκτακτες προσεγγίσεις πλοίων

Μια έκτακτη προσέγγιση κρουαζιερόπλοιου σημειώθηκε χθες στο λιμάνι του Βόλου, όπου κατέπλευσε το με σημαία Παναμά «Golden Iris». Το πλοίο μεταφέρει 811 επιβάτες και έχει 330 άτομα πλήρωμα.
Πολλοί από τους επιβάτες, κυρίως Ευρωπαίοι, ταξίδεψαν στα Μετέωρα, ενώ αρκετοί έμειναν στην πόλη του Βόλου. Το πλοίο κατέπλευσε στις 8 χθες το πρωί από τη Μύκονο και απέπλευσε στις 6 το απόγευμα με προορισμό τον Πειραιά.

Η άφιξη του «Golden Iris» ήταν εκτός αρχικού προγράμματος, ωστόσο οι αφίξεις συνολικά κρουαζιερόπλοιων φέτος στο λιμάνι του Βόλου είναι λιγότερες κατά πολύ των περυσινών.
Η κρουαζιέρα στον Βόλο τη φετινή χρονιά δεν κατόρθωσε να αποφύγει το «ναυάγιο» και παρά τις προσπάθειες που έγιναν, για να αλλάξει το κλίμα, οι αρχικοί υπολογισμοί για μείωση κατά 80% στις προσεγγίσεις πλοίων, μπορεί να μην επιβεβαιώνονται ακριβώς, ωστόσο κυμαίνονται γύρω στο 70%…

Οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων όπως έχουν αναγγελθεί στον Οργανισμό Λιμένα Βόλου για φέτος, δεν ξεπερνούν τις 12, μαζί με τις έκτακτες, έναντι 46 πέρυσι…

Αναλυτικότερα: Για τις 20 Σεπτεμβρίου έχει προγραμματιστεί η άφιξη του «Le Lyrial» από τον Πειραιά, με απόπλου για τη Δήλο. Στις 16 Οκτωβρίου αναμένεται το «Aegean Odyssey» από τη Θεσσαλονίκη, με απόπλου για τη Σκιάθο. Στις 22 Οκτωβρίου έχει εξαγγελθεί ο κατάπλους του «Aida Aura» από τον Πειραιά με απόπλου για την Καβάλα, ενώ στις 27 Οκτωβρίου λήγει η φετινή περίοδος κρουαζιέρας για το λιμάνι του Βόλου με τον κατάπλου του «Marina» από τη Θεσσαλονίκη και απόπλου για τον Πειραιά.

Η μείωση φθάνει το 70%, με τους ναυτικούς πράκτορες να μιλούν για μια νεκρή ουσιαστικά χρονιά και ελπίζουν ότι το 2018 τα πράγματα θα πάνε καλύτερα. Αιτία της πολύ μεγάλης μείωσης των αφίξεων, που φυσικά θα έχει επίπτωση και στην τοπική αγορά, η πολιτική κατάσταση και η ανασφάλεια που επικρατεί στη γειτονική Τουρκία, η οποία επηρεάζει και τη χώρα μας.

Είναι χαρακτηριστικό πως αμέσως μετά την τρομοκρατική επίθεση στο μπαρ «Ρέϊνα» της Πόλης, «πάγωσε» και το ενδιαφέρον για την ανάπτυξη θεματικής κρουαζιέρας από την εταιρεία «Travel Dynamics International» του Ελληνοαμερικανού Βάσου Παπαγαπητού, που επρόκειτο να δρομολογήσει κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας «Variety Cruises» για πλόες στο Βόρειο Αιγαίο.
Ο Βόλος πάντως εντάσσεται στα «best sellers» πακέτα κρουαζιέρας, από τις εταιρείες του κλάδου. Οι εταιρείες πέρα από τις φυσικές ομορφιές και το γαλάζιο των ελληνικών θαλασσών, θέλουν να προσφέρουν στους τουρίστες τη δυνατότητα να επισκεφθούν και πολιτιστικούς – θρησκευτικούς χώρους.

Ήδη ο ΟΛΒ συμμετέχει σε δίκτυο διασυνδεδεμένων λιμανιών (cluster) για την κρουαζιέρα στο Αιγαίο, με στόχο την προσέλκυση εκατομμυρίων Κινέζων τουριστών. Τη σχετική πρωτοβουλία έχει η Κίνα, μέσω της κρατικής της εταιρείας «Cosco», η οποία ελέγχει το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, οι Κινέζοι θέλουν να μετατρέψουν το λιμάνι του Πειραιά σε μεγάλο «home port», που θα συνδέεται με άλλα επτά λιμάνια της χώρας, μεταξύ των οποίων και του Βόλου, σχηματίζοντας έτσι ένα «cluster», που θα εξυπηρετεί τους εκατοντάδες χιλιάδες Κινέζους τουρίστες που θα έρθουν να επισκεφθούν την περιοχή. Υπολογίζεται ότι 3.000.000 Κινέζοι ενδιαφέρονται να επισκεφθούν σε πρώτη φάση την Ελλάδα και να κάνουν κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά. Οι Κινέζοι θα έρχονται αεροπορικώς από την πατρίδα τους στο «Ελ. Βενιζέλος» και από εκεί θα επιβιβάζονται στα κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι του Πειραιά.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το