Τοπικά

Βόλος και Πήλιο στην 31η διεθνή έκθεση τουρισμού PHILOXENIA.

1c3838e8-9303-4158-9026-9edcfd3ac036

Με επιτυχία στέφθηκε η παρουσία των τριών Δήμων στην 31η διεθνή έκθεση τουρισμού PHILOXENIA.

Το περίπτερο εστίαζε στα προϊόντα τοπικών παραγωγών και συνεταιρισμών αλλά  και  ς γεύσεις της περιοχής ενώ την κεντρική στόχευση αποτελούσε η περίοδος των Χριστουγέννων που σύντομα ξεκινά και που με την εκθεσιακή παρουσία στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας αναμένεται να αξιοποιηθεί σε μέγιστο βαθμό ως προς την αναγνωρισιμότητα και επισκεψιμότητα.

Στο πλαίσιο της θεματικής αυτής παρουσίας στην έκθεση τουρισμού οργανώθηκαν παράλληλες εκδηλώσεις με σκοπό την μαζική παρακίνηση κοινού. Συγκεκριμένα οι εκδηλώσεις άρχισαν την Παρασκευή 13/11 όπου η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Μαγνησίας διοργάνωσε δράση γαστρονομίας κερνώντας τοπικά Χριστουγεννιάτικα γλυκά και κόκκινο γλυκό κρασί, τονίζοντας την Πηλιορείτικη φιλοξενία με τις ιδιαίτερες γεύσεις που προσφέρει το μυθικό βουνό. Ακολούθησε η επόμενη εκδήλωση  το μεσημέρι του Σαββάτου 14/11 όπου και πάλι η Ένωση Ξενοδόχων, παρουσίασε το μοναδικό “πηλιορείτικο πρωινό” για το οποίο έχει αποσπάσει ειδική βράβευση ενώ στον μπουφέ που ακολούθησε η συμμετοχή των επισκεπτών της έκθεσης ήταν συγκινητική. Η Ένωση Επαγγελματιών Νέας Αγχιάλου ακολούθησε και κορύφωσε τις γαστρονομικές εκδηλώσεις παρουσιάζοντας το Βολιώτικο τσιπουράδικο κερνώντας αντιπροσωπευτικούς μεζέδες και τσίπουρο τοπικών παραγωγών ενώ παράλληλα το Λύκειο Ελληνίδων Βόλου παράρτημα Αλμυρού χόρεψε παραδοσιακούς χορούς χαρίζοντας κέφι σε όλους τους παρευρισκόμενους.

Το διήμερο Σάββατου και Κυριακής όπου η έκθεση ήταν ανοιχτή προς το κοινό της πόλης της Θεσσαλονίκης, το περίπτερο επισκέφτηκε εξαιρετικά μεγάλο πλήθος επισκεπτών καθώς εξαντλήθηκε το σύνολο του έντυπου υλικού που είχε μεταφερθεί από τους συνέθετες και το οποίο ξεπερνούσε τα 7.000 έντυπα. Εξαντλήθηκε επίσης το σύνολο των πακέτων πληροφόρησης που είχε δημιουργηθεί σε ηλεκτρονική μορφή και που περιελάμβανε video spots και ηλεκτρονικής μορφής πληροφοριακό υλικό και που είχε κατάλληλα διαμορφωθεί ώστε να διατίθεται στα τα ΜΜΕ, ενώ επίσης εξαντλήθηκε κάθε δείγμα τοπικού προϊόντος που είχε πολύ ευγενικά χορηγηθεί από τοπικούς παραγωγούς για να προβληθεί και να διανεμηθεί σε ενδιαφερόμενους επισκέπτες.

Το διήμερο κοινού προηγήθηκε αντίστοιχο κλαδικό διήμερο επαγγελματιών του τουρισμού. Συγκεκριμένα την Πέμπτη 12 και Παρασκευή 13/11 η έκθεση Philoxenia λειτούργησε μόνο για τους επαγγελματίες του τουρισμού δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε Tour operator του εξωτερικού αλλά και της Ελλάδας να γνωρίσουν την περιοχή και να συναντηθούν με επαγγελματίες της περιοχής μας ώστε να προχωρήσουν σε πιθανές επαγγελματικές συνεργασίας. Το διήμερο αυτό πραγματοποιήθηκαν μέσα στο περίπτερο, ανοιχτές για όλους τους επαγγελματίες αλλεπάλληλες και ενδιαφέρουσες συναντήσεις καθώς το stand του Βόλου και του Πηλίου πλαισίωσε μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών του Βόλου και του Πηλίου, προκαλώντας το ενδιαφέρον ξένων τουριστικών πρακτόρων.  Πάνω από 30 επαγγελματίες συμμετείχαν στο stand και είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την δραστηριότητά τους. Η αισθητική και ποιότητα του περιπτέρου αλλά και η μεγάλη συμμετοχή των επιχειρήσεων προκάλεσαν το ενδιαφέρον των πρακτόρων με αποτέλεσμα την αύξηση των αρχικών προγραμματισμένων συναντήσεων και την πραγματοποίηση τελικά περισσότερων από 25 B2B ενημερώσεων και συνεργασιών. Η σημαντική αυτή παρουσία ενισχύθηκε από το παράλληλο FAM TRIP που οργανώθηκε από την Ένωση και την Helexpo και που υλοποιούνταν παράλληλα με την έκθεση Philoxenia στην περιοχή. Η αύξηση των επαγγελματιών επισκεπτών σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της HELEXPO ξεπέρασε το 30% και η μεγάλη αυτή επισκεψιμότητα αξιοποιήθηκε από το σύνολο των συνεκθετών του περιπτέρου, με τις συναντήσεις συνεργασίας να συντονίζονται από τον πρόεδρο της Ένωσης κύριο Γ. Ζαφείρη. Επιπρόσθετα 5 ΜΜΕ της Βόρειας Ελλάδας ενημερώθηκαν αναλυτικά ενώ πλήθος έντυπων μέσων ενημέρωσης συγκέντρωσαν υλικό προβολής.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το