Τοπικά

Βόλος: Επιπλέον κόστος 200 ευρώ τον μήνα για τα ταξί με μειωμένη κίνηση

 

Διπλό «πονοκέφαλο» έχουν προκαλέσει στους οδηγούς ταξί το κύμα ακρίβειας και ο πόλεμος στην Ουκρανία, καθώς από τη μια είναι αντιμέτωποι με τη μείωση της επιβατικής κίνησης το τελευταίο διάστημα από την άλλη επιβαρύνονται με υψηλό κόστος για την κίνηση των οχημάτων, καθώς το πετρέλαιο που χρησιμοποιούν ως καύσιμο, άγγιξε τα δύο ευρώ το λίτρο.
Ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Volos taxi κ. Ευδόκιμος Πασχαλίδης ανέφερε μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» πως «από τότε που εκδηλώθηκε ο πόλεμος στην Ουκρανία, έχει μειωθεί η επιβατική κίνηση 20-30% σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα που επίσης τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Με εξαίρεση ένα Σάββατο, τις υπόλοιπες μέρες η κίνηση είναι πολύ περιορισμένη. Ταξί αυτή την περίοδο θα πάρουν αυτοί που έχουν ανάγκη, όπως ένας ηλικιωμένος που θέλει να μεταβεί στον γιατρό. Ακόμη και οι φοιτητές δεν βγαίνουν έξω».
«Ο κόσμος είναι πολύ προβληματισμένος με την κατάσταση που επικρατεί λόγω της ακρίβειας. Συνομιλούμε με τους πολίτες και βγαίνει αυτό το συναίσθημα από τα λόγια τους» ανέφερε ο πρόεδρος.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στις συνέπειες της ακρίβειας και της εκτίναξης των τιμών των καυσίμων στους ιδιοκτήτες ταξί.
«Με αυτές τις τιμές που έχουν διαμορφωθεί τις τελευταίες μέρες στα καύσιμα και το πετρέλαιο κίνησης να έχει φτάσει στα δύο ευρώ, εμείς ως επαγγελματίες οδηγοί ταξί επιβαρυνόμαστε με ένα επιπλέον κόστος 200 ευρώ τον μήνα για να κινούμε τα ταξί. Και μπορούμε να αναφέρουμε ένα παράδειγμα. Τα ταξί καίνε στα 100 χιλιόμετρα δέκα λίτρα, δηλαδή θα διαθέσουν οι οδηγοί 20 ευρώ. Το Σάββατο που είναι η καλύτερη μέρα της εβδομάδας ένας οδηγός ταξί μπορεί να κάνει τζίρο και 70 ευρώ. Από αυτά τα 70 ευρώ αφαιρεί τα 20 ευρώ που είναι για το καύσιμο 11-12 ευρώ για το ένσημο και άλλα δέκα ευρώ για πιθανές ζημιές. Άρα μένει με ένα μεροκάματο 30 ευρώ. Τις άλλες μέρες που ο τζίρος είναι χαμηλότερος, ποια έσοδα μένουν στους οδηγούς ταξί; Δυστυχώς δουλεύουμε 10-12 ώρες την μέρα και είμαστε χρεωμένοι, ενώ στο κόστος του καυσίμου θα πρέπει να υπολογίζουμε και τα άλλα έξοδα που είναι για το σέρβις, όπου επίσης έχουν αυξηθεί οι τιμές».
Οι τιμές στα κόμιστρα παραμένουν στα ίδια επίπεδα. «Εμείς ζητάμε να πέσει ο ειδικός φόρος κατανάλωσης. Ήδη στην Πορτογαλία η κυβέρνηση επιδοτεί στους επαγγελματίες οδηγούς ταξί τα πρώτα 380 λίτρα τον μήνα με 0,30 λεπτά. Τα κόμιστρα στα ταξί έχουν να αυξηθούν από το 2008. Αλλά και να αυξηθούν τώρα τα κόμιστρα, θα μειωθεί η επιβατική κίνηση. Αυτό που θέλουμε εμείς, είναι να αυξηθεί το εισόδημα των πολιτών».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το