Τοπικά

Βόλος: Δυο μέρες χωρίς ρεύμα από λάθος… «Ξεπάγιασε» οικογένεια λόγω καθυστέρησης στην επανασύνδεση

Μια μεγάλη περιπέτεια έζησε μια οικογένεια από τον Βόλο, που έμεινε χωρίς ρεύμα γιατί η ΔΕΗ αποφάσισε να το κόψει για οφειλές του …2014.

Η οικογένεια πέρασε χωρίς ρεύμα ένα 48ωρο, γιατί το αίτημα επανασύνδεσης με εξόφληση του λογαριασμού δεν προωθήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ και χθες κατατέθηκε στη διοίκηση καταγγελία εις βάρος της υπαλλήλου.
Η οικογένεια αποφασίζει το 2014 να αλλάξει πάροχο ρεύματος.

Σημειώνεται ότι για την αλλαγή του παρόχου ακολουθείται η μέθοδος εξόφλησης των λογαριασμών προς τη ΔΕΗ. Η οικογένεια προχθές μένει χωρίς ρεύμα και σπεύδει να ενημερωθεί για ποιον λόγο συνέβη αυτό. Τα γραφεία του παρόχου τη διαβεβαιώνουν πως δεν έχει ανεξόφλητο λογαριασμό και της ζητούν να επικοινωνήσει με τη ΔΕΗ.

Η ΔΕΗ, σύμφωνα με την καταγγελία, ενημερώνει πως υπάρχει ανεξόφλητος λογαριασμός ρεύματος 240 ευρώ από το 2014 και σε ερώτηση για ποιον λόγο δεν υπήρξε ενημέρωση για τη διακοπή η ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος δεν έλαβε καμία απάντηση. Σπεύδει να πληρώσει τον λογαριασμό και της γνωστοποιείται πως το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν ακόμη έξι οικογένειες, την προχθεσινή ημέρα.

Η ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος ζητεί άμεση αποκατάσταση του ρεύματος και τη διαβεβαιώνουν πως θα γίνει επανασύνδεση μέσα στο μεσημέρι της ίδια ημέρας από εργολαβικό συνεργείο. Το βράδυ και ενώ η οικογένεια επιστρέφει σπίτι το ρεύμα εξακολουθεί να είναι κομμένο, με ότι αυτό σήμαινε ακόμη και για τη θέρμανση του διαμερίσματος.

Χθες το πρωί αναμένει η ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος επί 20 λεπτά στο ακουστικό της και σε πενταψήφιο νούμερο της ΔΕΗ- γεγονός που σημαίνει μια μεγάλη δαπάνη- να ενημερωθεί για τον λόγο που δεν έγινε η επανασύνδεση του ρεύματος. Από τα αλλεπάλληλα τηλέφωνα σε ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ της ζήτησαν να «γράψει λάθος», γιατί ο Βόλος δεν προώθησε το αίτημα στα κεντρικά της ΔΕΔΔΗΕ ώστε να δοθεί εντολή επανασύνδεσης.

«Δεν είχα άλλο δρόμο από το να καταθέσω έγγραφη καταγγελία κατά της υπαλλήλου με την οποία ήρθα σε συνεννόηση για την πληρωμή και την επανασύνδεση. Πιστεύω πως στο δικό τους σύστημα έγινε λάθος με τον υποτιθέμενο απλήρωτο λογαριασμό, αλλά δεν μπορούσα να το αποδείξω γιατί δεν κρατάω αρχείο και για το 2014. Δεν με ένοιαξαν τα χρήματα αλλά ότι μας άφησαν χωρίς ρεύμα. Ούτε μας προειδοποίησαν ούτε τη δουλειά τους έκαναν για την επανασύνδεση», δήλωσε η παθούσα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το