Τοπικά

Βολιώτης κατάφερε να πάρει πίσω το αυτοκίνητό του το οποίο ερευνούσε η Αστυνομία για την εξάρθρωση σπείρας

Aίσιο τέλος είχε η περιπέτεια ενός 44χρονου οικογενειάρχη από την ευρύτερη περιοχή του Βόλου που είχε αγοράσει μεταχειρισμένο τζιπ 16.000 ευρώ και για την αγορά του δανείστηκε 5.000 ευρώ.  Το αυτοκίνητο το είχε κατασχέσει η αστυνομία καθώς η αστυνομία φέρεται να εντόπισε τα παρακλάδια σπείρας που δρα σε όλη την Ελλάδα πουλώντας πολυτελή αυτοκίνητα , «σπασμένα» σε «κομμάτια», ή κλεμμένα.
Την περασμένη εβδομάδα ο 44χρονος ενημερώθηκε από τη ΓΑΔΑ, ότι μπορεί να μεταβεί για να παραλάβει το αυτοκίνητό του καθώς διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν ούτε κλεμμένο ή “πειραγμένο”.
Στην περίπτωση του οικογενειάρχη από τον Βόλο ο άνθρωπος που του πούλησε το αυτοκίνητο είχε απασχολήσει τις αστυνομικές αρχές και διαπιστώθηκε ότι ανήκε σε σπείρα κλοπών αλλά το συγκεκριμένο όχημα ήταν “καθαρό”. Ο 44χρονος παρέλαβε τελικά το αυτοκίνητό του στις 27 Μαΐου.

Να σημειωθεί ότι μέλη οργάνωσης αναζητούν, από συγκεκριμένες κατηγορίες οχήματα, είτε σε δημοπρασίες πώλησης οχημάτων με υλικές ζημιές, συνήθως σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, είτε στην Ελλάδα, από πωλήσεις τρακαρισμένων – ασύμφορων προς επισκευή οχημάτων, κυρίως από εταιρείες ενοικιάσεων.
Τα «κατάλληλα» οχήματα τα «χτυπούσαν» στις δημοπρασίες, σε ποσότητες και σε πολύ χαμηλές τιμές. Ακολούθως, φόρτωναν τα οχήματα σε αυτοκινητάμαξες που κατείχαν και τα μετέφεραν στην Ελλάδα. Παράλληλα άλλα μέλη της ομάδας εντόπιζαν οχήματα, από τις συγκεκριμένες κατηγορίες που ήταν «εύκολο» να κλαπούν, καθώς αυτά είτε ήταν σταθμευμένα σε εξωτερικό χώρο, είτε στις πυλωτές των πολυκατοικιών.

Για τη διάρρηξη των οχημάτων χρησιμοποιούσαν ειδικό τεχνικό εξοπλισμό όπως lap top , διαγνωστικά που συνδέονται στην ειδική θύρα των οχημάτων, αυτοσχέδια εργαλεία τύπου «Τ» που χρησιμοποιούνται για την παραβίαση των θυρών εισόδου των οχημάτων κ.α.
Όταν επέλεγαν κάποιο όχημα το οποίο αδυνατούσαν να το αφαιρέσουν με τον εξοπλισμό που κατείχαν, επιστράτευαν έτερα μέλη της οργάνωσης, τα οποία κατείχαν ειδικά γερανοφόρα οχήματα και το φόρτωναν σε αυτά για να το μεταφέρουν στους χώρους τους.
Ακολούθως τα οχήματα τα μετέφεραν προσωρινά σε απομονωμένα σημεία και τα ερευνούσαν για να εντοπίσουν συστήματα γεωγραφικού εντοπισμού (GPS TRACKERS) που τυχόν υπήρχαν στο εσωτερικό τους. Στη συνέχεια, μετέβαιναν σε σημεία με ελάχιστη κίνηση οχημάτων όπου τα στάθμευαν για μικρό χρονικό διάστημα, συνήθως 1 – 2 ημερών, και μετά από αυτό τα μετέφεραν είτε σε «καβάντζες» – διαλυτήρια, είτε σε απομονωμένες αποθήκες για να τα διασφαλίσουν έως ότου φροντίσουν για την περαιτέρω διάθεσή τους.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το