Τοπικά

Βολιώτης φέρνει Kινέζους στην Ευρώπη

Ένας Βολιώτης τουριστικός πράκτορας, χάρη στη συμφωνία που έχει κάνει με πρακτορείο από τη Σαγκάη, μεταφέρει Κινέζους τουρίστες σε όλη την Ευρώπη. Πρόκειται για τον Ανδρέα Βούτσινο, ο οποίος με το τουριστικό λεωφορείο που διαθέτει και οδηγεί ο ίδιος, εστίασε στην εξωστρέφεια της επιχείρησής του, αναλαμβάνοντας δουλειές εκτός ελληνικών συνόρων.

Η μετακίνηση επιβατών από την Κίνα με τουριστικά λεωφορεία σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της «Γηραιάς ηπείρου», είναι μία υπεύθυνη και αρκετά κουραστική εργασία. Το κοντέρ του Βολιώτη επιχειρηματία έχει «γράψει» εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα σε κάθε γωνιά της Ευρώπης, με τον Ανδρέα Βούτσινο να βρίσκει διέξοδο στην ασιατική αγορά, από τη στιγμή που ξέσπασε η οικονομική κρίση στην Ελλάδα. Ο ίδιος από το 1993 συνεχίζει την εργασία, που κληρονόμησε από τον πατέρα του, Κωνσταντίνο, ο οποίος λειτούργησε για πρώτη φορά το γραφείο τουρισμού «Voutsinos Travel» με έδρα τον Βόλο, το μακρινό 1962. Στην ουσία συνεχίζει με την αδελφή του, Βάσω, την οικογενειακή επιχείρηση, που προσφέρει τουριστικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες του πάνω από μισό αιώνα.

«Στην Ευρώπη υπάρχει μερίδα Ελλήνων ιδιοκτητών από τουριστικά λεωφορεία, που αναλαμβάνουν μετακινήσεις και προγράμματα Κινέζων τουριστών», σημείωσε ο κ. Βούτσινος, ο οποίος στον Βόλο είναι ο μοναδικός που έχει προβεί σε τέτοια συνεργασία. «Ως επί το πλείστον, τα περισσότερα προγράμματα περιλαμβάνουν Ιταλία, Ελβετία, Γερμανία, Γαλλία και Αυστρία. Υπάρχουν, όμως και πακέτα, που χωρίζονται ανά περιφέρεια. Ξεκινούν από Ανατολική Ευρώπη και περιλαμβάνουν Πράγα, Βιέννη, Βουδαπέστη και καταλήγουν στην Ιταλία, ανεβαίνουν στο Παρίσι και κάποια στιγμή πετάνε είτε από τη γαλλική πρωτεύουσα, είτε από Βρυξέλλες στο Βέλγιο. Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι η Ρώμη, η Φλωρεντία, το Παρίσι και η Βενετία», ανέφερε στη συνέχεια για τα μέρη που προτιμούν περισσότερο όσοι ταξιδεύουν από την Κίνα στην Ευρώπη.

«Το 80% της Ευρώπης ζει και ανασαίνει από τους Κινέζους», επισήμανε στη συνέχεια ο κ. Βούτσινος, θέλοντας να αναδείξει τα μεγέθη της κινεζικής τουριστικής αγοράς και τη μεγάλη διείσδυση στις ευρωπαϊκές χώρες. «Μιλάμε για τα εστιατόρια και για τα ψώνια, αφού ειδικά για τις αγορές τους δαπανούν πάρα πολλά χρήματα και αφήνουν πολύ μεγάλο συνάλλαγμα. Στην Ελβετία αγοράζουν πανάκριβα ρολόγια. Ένας Κινέζος μπορεί να αγοράσει μέχρι δύο, ένα για τον εαυτό του κι ένα να το μεταπωλήσει και να βγάλει όλα τα έξοδα του ταξιδιού του. Στη Γερμανία πάλι προτιμούν οικιακό εξοπλισμό, που επίσης ακριβοπληρώνουν. Ή βλέπεις για παράδειγμα έναν Κινέζο να δαπανά για την αγορά μίας βαλίτσας 800-900 ευρώ», πρόσθεσε.

Όσο για το προφίλ του Κινέζου ταξιδιώτη; «Οι περισσότεροι προέρχονται από τη μεσαία τάξη, που αντιπροσωπεύει το 20% περίπου του πληθυσμού της Κίνας, ενώ στο 10% ανήκουν οι πλούσιοι Κινέζοι. Όταν, όμως, μιλάμε για μία χώρα με περισσότερο από 1,4 δισεκατομμύριο κατοίκους, τα μεγέθη είναι ασύλληπτα. Σκεφτείτε πόσα εκατομμύρια Κινέζοι έχουν πρόσβαση στα τουριστικά πακέτα», εξήγησε ο Βολιώτης πράκτορας, ο οποίος κλείνοντας, μίλησε για τη συνεργασία που έχει με τουριστικό γραφείο από τη Σαγκάη: «Μπορείς να υπογράψεις συμβόλαιο από τρεις μέχρι δώδεκα μήνες. Ανάλογα με τις ανάγκες του γραφείου ή τις δικές μου. Έχουμε οκτώ αεροδρόμια στο πρόγραμμα, που περιλαμβάνει Μαδρίτη, Λονδίνο, Παρίσι, Βερολίνο, Άμστερνταμ, Πράγα και Βουδαπέστη. Επειδή εδώ στον Βόλο έχω τους πελάτες μου, αλλά και τις μεταφορές των μαθητών, συνήθως λείπω ένα εξάμηνο σε ετήσια βάση. Έχω ένα λεωφορείο για τους Κινέζους και άλλα δύο οχήματα για τους Βολιώτες. Αυτή η συνεργασία χρονολογείται από τη σεζόν 2010/11. Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει, λόγω της οικονομικής κρίσης, που επηρέασε σημαντικά τον κλάδο και οι εκδρομές συμπληρώνονται δύσκολα καταφεύγοντας σε συνεργασία με γραφεία των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το