Τοπικά

Οι Βολιώτες ξοδεύουν λιγότερα για ποδήλατα λόγω κλοπών

Μηδενική είναι η κίνηση στις πωλήσεις ποδηλάτων τους τελευταίους τέσσερις μήνες με την αγορά να «ανοίγει» από τον Μάρτιο, ενώ η μείωση στις πωλήσεις είναι έως 50% σε σύγκριση με τα χρόνια προ κρίσης, σύμφωνα με τον κ. Μίλτο Πολύζο. «Τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις ποδηλάτων βρίσκονται στα ίδια επίπεδα, ενώ το «target group» είναι κυρίως γυναίκες, παιδιά και φοιτητές» επισημαίνει ο ίδιος.
O κ. Μίλτος Πολύζος

 

Ένα χαρακτηριστικό της εποχής είναι ότι οι πολλές κλοπές ποδηλάτων έριξαν τη μέση τιμή πώλησής τους, αφού για παράδειγμα όταν κάποιος αγοράζει ένα ποδήλατο 200 ευρώ και του το κλέβουν μετά δίνει λιγότερα χρήματα για να ξαναγοράσει.
Σημείο των καιρών, σύμφωνα με τον ίδιο, οι πολλές κλοπές ποδηλάτων, αποτέλεσμα και της κακής φύλαξης του ιδιοκτήτη. «Όσον αφορά στις επισκευές παραμένει σταθερή, αφού έχει αυξηθεί η χρήση του ποδηλάτου» σημειώνει ο κ. Μίλτος Πολύζος.
Το ποδήλατο αποτελεί το πιο οικονομικό μέσο, δεν χρειάζεται άδεια, ασφάλεια, δίπλωμα, καύσιμα και δεν χρειάζεται να ψάχνει κάποιος για πάρκιν. Το μόνο μειονέκτημά του είναι η έλλειψη ποδηλοτοδρόμων.
«Ο αγοραστής πρέπει να προτιμά ελληνικά ποδήλατα από τα εισαγόμενα αγνώστου προελεύσεως και να εμπιστεύεται εξιδεικευμένα καταστήματα με σωστές υπηρεσίες και σωστά προϊόντα» επισημαίνει ο κ. Μίλτος Πολύζος.
Ο κ. Αντώνης Γεωργιάδης

 

Από την πλευρά του ο κ. Αντώνης Γεωργιάδης ανέφερε ότι ουσιαστικά η αγορά ποδηλάτου αρχίζει να κινείται από 15 Μαρτίου και διαρκεί μέχρι στις 15 Οκτωβρίου. «Το ποδήλατο δουλεύει για ένα εξάμηνο όπως ένα ξενοδοχείο σε ένα νησί. Η υπόλοιπη περίοδος είναι «νεκρή»» σημειώνει χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι για να διατηρηθούν οι τζίροι του 2007 έως το 2010, λίγο πριν την κρίση δηλαδή, πρέπει να το κυνηγήσεις και κάθε χρόνο να προσθέτεις ένα λιθαράκι, όπως για παράδειγμα διαφήμιση, φυλλάδια, μειώσεις τιμών.
«Οι δύο βασικοί παράγοντες που διατηρούνται σε καλά επίπεδα οι πωλήσεις ποδηλάτων είναι η γυναίκα και το παιδί. Κυρίως είναι αυτοί που αγοράζουν ποδήλατα» τόνισε ο κ. Αντώνης Γεωργιάδης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ένα μεγάλο ζήτημα που έχει προκύψει τα τελευταία χρόνια είναι οι πολλές κλοπές ποδηλάτων με αποτέλεσμα να δίνουν λιγότερα χρήματα λόγω αυτού του γεγονότος. «Αν κάποιος διαθέσει ένα ποσό για την αγορά ποδηλάτου και του το κλέψουν, δεν πρόκειται μετά να πληρώσει πάλι το ίδιο ποσό ή μεγαλύτερο για νέα αγορά» επισημαίνει.
Ο Βόλος είναι ισόπεδος στο μεγαλύτερο κομμάτι του με αποτέλεσμα να προτιμάται το ποδήλατο για τη μετακίνηση προς και από τη δουλειά, το φροντιστήριο, αλλά αποτελεί και παιχνίδι, ένας τρόπος διασκέδασης, σύμφωνα με τον ίδιο.
Ο κ. Φώτης Στρούγκης
Ο κ. Φώτης Στρούγκης τόνισε το μεγάλο πρόβλημα των κλοπών ποδηλάτων, ενώ επισήμανε ότι το τελευταίο τρίμηνο δεν κινείται σχεδόν τίποτα στην αγορά ποδηλάτου. «Τώρα αρχίζει λίγο η κίνηση και το ενδιαφέρον για αγορά ποδηλάτων. Ο Μάρτιος αποτελεί την έναρξη των πωλήσεων» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τον ίδιο, έχει πολλή πέραση τελευταία τα μεταχειρισμένα ποδήλατα, αλλά και η ανακύκλωσή τους. «Στα 100 ποδήλατα που πουλάω τα 5 είναι καινούργια και τα υπόλοιπα μεταχειρισμένα, ενώ υπάρχει και πρόγραμμα απόσυρσης σε συνδυασμό με την αγορά ενός άλλου είτε μεταχειρισμένου είτε καινούργιου» επισημαίνει.
Ο κ. Φώτης Στρούγκης τόνισε ότι κυρίως οι φοιτητές είναι που προτιμούν το ποδήλατο και το αγοράζουν, όπως και οι γυναίκες. Ο ίδιος εισάγει μεταχειρισμένα ποδήλατα από την Ιαπωνία, με τη ζήτηση να είναι κυρίως γυναικεία, σπαστά, πόλης και με μικρή ρόδα.
Ο κ. Παύλος Καραμπελιάς
Ο κ. Παύλος Καραμπελιάς ανέφερε ότι η μεγάλη διάρκεια του φετινού χειμώνα ήταν η αιτία για τη χαμηλή ζήτηση ποδηλάτων. Η κίνηση αρχίζει από τον Μάρτιο, ενώ υπάρχουν ποδήλατα για όλα τα βαλάντια από 60 ευρώ έως και 1.000 με τα επαγγελματικά να φτάνουν μέχρι στις 3.000 ευρώ.
«Η μείωση στις πωλήσεις ποδηλάτων τα τελευταία δύο χρόνια έχει αγγίξει το 30%, ενώ οι ηλικίες που αγοράζουν και χρησιμοποιούν είναι από μικρά παιδιά έως και μεγάλοι» τόνισε ο ίδιος.
Φοιτητές και γυναίκες, αφού βοηθά και η πόλη με τη ρυμοτομία της, είναι κυρίως οι «λάτρεις» των ποδηλάτων, ενώ στα μεταχειρισμένα έχει πέσει η ζήτηση, αφού όσοι ήταν να αλλάξουν τα ποδήλατά τους το έκαναν πριν 4-5 χρόνια περίπου.
Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το