Youth thess, Θ Plus

Vision Pro: Τα «χρυσά» γυαλιά της Apple κοστίζουν 3.500 δολάρια – Πώς… ζωντανεύουν εικόνες και εφαρμογές

Το πιο φιλόδοξο και ριψοκίνδυνο νέο προϊόν της παρουσίασε τη Δευτέρα η Apple. Πρόκειται για ένα σετ ακουστικών και γυαλιών μικτής πραγματικότητας με την ονομασία Apple Vision Pro. Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple Tim Cook παρουσίασε το Vision Pro, το οποίο συνδυάζει την εικονική πραγματικότητα και την επαυξημένη πραγματικότητα, ως ένα «επαναστατικό προϊόν», με τη δυνατότητα να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία, ο ένας με τον άλλον και τον κόσμο γύρω τους.

Η πολυαναμενόμενη ανακοίνωση έγινε στο Παγκόσμιο Συνέδριο της Apple για τους προγραμματιστές, όπου η εταιρεία προανήγγειλε επίσης έναν μακρύ κατάλογο νέων χαρακτηριστικών και αναβαθμίσεων σε ορισμένα από τα πιο διαδεδομένα προϊόντα της.

Τι είναι το νέο Apple Vision Pro
Το νέο Apple Vision Pro μοιάζει με ένα ζευγάρι γυαλιά του σκι και επιτρέπει στους ανθρώπους να επικαλύπτουν εικονικές εικόνες σε ζωντανά βίντεο του πραγματικού κόσμου.

Ο Cook, ο οποίος μιλάει για τις δυνατότητες της επαυξημένης πραγματικότητας εδώ και χρόνια, διαφήμισε το headset ως «το πρώτο προϊόν που κοιτάζεις μέσα από αυτό, όχι σε αυτό».

Σύμφωνα με την Apple, μόλις ο χρήστης φορέσει τη συσκευή, είναι σε θέση να δει εφαρμογές που προβάλλονται απευθείας μπροστά του. Στην εκδήλωση, η Apple παρουσίασε μια σειρά από μοναδικές εμπειρίες με το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων εφαρμογών για την ιατρική, την παραγωγικότητα και την ψυχαγωγία. Ο διευθύνων σύμβουλος της Disney, Bob Iger, συμμετείχε επίσης στην εκδήλωση της Apple για να συζητήσει πώς η Disney θα δημιουργήσει περιεχόμενο για το νέο Vision Pro.

Τι τα κάνει ξεχωριστά
Σε αντίθεση με άλλα ακουστικά, το νέο ακουστικό μικτής πραγματικότητας θα εμφανίζει τα μάτια των χρηστών του εξωτερικά, έτσι ώστε «να μην είστε ποτέ απομονωμένοι από τους ανθρώπους γύρω σας, μπορείτε να τους βλέπετε και αυτοί να σας βλέπουν», δήλωσε ο Alan Dye, αντιπρόεδρος της ανθρώπινης διεπαφής.

Όμως το προϊόν αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις: Η Apple βουτάει σε μια αγορά χωρίς αποδείξεις, γεμάτη με άλλες εταιρείες τεχνολογίας που έχουν προσπαθήσει και σε μεγάλο βαθμό αποτύχει να βρουν mainstream έλξη για τις συσκευές τους. Η Apple χρεώνει επίσης 3.499 δολάρια για τη συσκευή – περισσότερα από όσα φημολογούνταν και ένα βαρύ ποσό σε μια εποχή παρατεταμένης οικονομικής αβεβαιότητας.

Η τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο
Ενώ το μεγαλύτερο μέρος της εκδήλωσης επικεντρώθηκε, όπως ήταν αναμενόμενο, στην εικονική πραγματικότητα, η Apple μίλησε λιγότερο άμεσα για το πώς συμβαδίζει με την τρέχουσα εμμονή της Silicon Valley, την τεχνητή νοημοσύνη.

Όπως αναφέρει το CNN, τους τελευταίους μήνες, οι περισσότεροι από τους μεγάλους τεχνολογικούς αντιπάλους της Apple έχουν παρουσιάσει φιλόδοξα σχέδια για το πώς θα ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη στα προϊόντα τους, μετά την viral επιτυχία του ChatGPT. Το WWDC θα ήταν μια φυσική ευκαιρία για την Apple να κάνει το ίδιο.

Αντ’ αυτού, η Apple μίλησε για την τεχνητή νοημοσύνη με έναν πιο διακριτικό τρόπο. Για παράδειγμα, η Apple ανακοίνωσε μια ενημερωμένη έκδοση της αυτόματης διόρθωσης που χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση και ένα γλωσσικό μοντέλο για καλύτερη ακρίβεια και ακόμη και «αυτόματες διορθώσεις σε επίπεδο πρότασης». Η Apple θα επεκτείνει επίσης τις δυνατότητες πρόβλεψης κειμένου.

Πηγή:ethnos

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το