Τοπικά

Βιωματικά μαθήματα με επίκεντρο την τέχνη – Ενδιαφέρουσες δράσεις στο 30ό Δημοτικό Βόλου

Το δημόσιο σχολείο αξιοποιεί στην καθημερινή του λειτουργία το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες αναδεικνύοντας την αξία του στην Εκπαίδευση, αλλά και στον διάλογο που αναπτύσσει με την Κοινωνία. Επίσης ως χώρος εφαρμογής έρευνας εξετάζει τον ρόλο που παίζουν είτε ως μορφές τέχνης, είτε ως εργαλεία βιωματικής μάθησης, είτε ως μέσα κοινωνικής παρέμβασης.
Το 30ό δ. σχ. Βόλου σε αντίθεση με την αυξανόμενη υποβάθμισή του στην εκπαίδευση αποδέχεται τη συνεργασία με ειδικούς υπογραμμίζοντας τη συμβολή της τέχνης του Θεάτρου και των Παραστατικών Τεχνών στην ολιστική ανάπτυξη του ανθρώπου, στην καλλιέργεια συνείδησης ενεργού πολίτη, στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής επάρκειας και επικοινωνίας, καθώς και στην προσωπική και κοινωνική εξέλιξη και αλλαγή.

Η κ. Χρυσάνθη Κυρίτση

Σε αυτό το πλαίσιο όλη την προηγούμενη εβδομάδα σε άψογη συνεργασία με το συστεγαζόμενο 16ο δ. σχ. Βόλου και τον σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων πραγματοποίησε σειρά δράσεων για τη Γιορτή της Μητέρας στις 12 Μαΐου με πρωινό περίπατο σε συνεργασία του συλλόγου γονέων και του συλλόγου ΠΑΝ, καθώς κι απογευματινή γιορτή στο Αμφιθέατρο των σχολείων με την παρουσία των μουσικών Θοδωρή Κεφαλά και Κώστα Χαλβέ. Την Τρίτη 14 Μαΐου συνεχίζοντας τις δράσεις της Ομάδας Προφορικής Ιστορίας του 30ού πήραν συνέντευξη και κατέγραψαν τις εντυπώσεις για τη γειτονιά τους από την κ. Χρυσάνθη Κυρίτση, μέλος του Δ.Σ. της Πολιτιστικής Εστίας Μικρασιατών «Ίωνες».

Στη διάρκεια όλης της εβδομάδας πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικές συναντήσεις της Γ’ τάξης σύγχρονου χορού με τη χοροδιδάσκαλο Κασσιανή Σαμίου, απόφοιτο του σχολείου.
Επίσης στην προσπάθεια να απαντηθούν προκλήσεις των καιρών δόθηκε η ευκαιρία η Σάντρα Νίκολιτς, μητέρα μαθητή του 16ου δ. σχ. Βόλου, ιστορικός μεταδιδάκτορας στο ΙΑΚΑ του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας, με Διδακτορικό Δίπλωμα Κινηματογράφου και ΜΜΕ από τη Σχολή Δραματικών Τεχνών του Βελιγραδίου να μιλήσει στους μαθητές για την ιστορία του κινηματογράφου με ένα διαδραστικό εργαστήριο. Η επιδίωξή μας, τονίστηκε είναι όλες αυτές οι δράσεις να αποτελέσουν βάση για παραγωγικό διάλογο και αναστοχασμό μεταξύ των διαφορετικών κοινοτήτων των εκπαιδευτικών, των καλλιτεχνών, των ερευνητών/τριών, των ακαδημαϊκών και της κοινωνίας των πολιτών, με στόχο να αναλάβουμε από κοινού δράση στο παρόν και να σχεδιάσουμε το μέλλον του δημόσιου σχολείου με πιο πολλά χρώματα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το