Τοπικά

Τζίροι Χριστουγέννων από την Black Friday στον Βόλο 

Σε υψηλά επίπεδα κυμάνθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά η κατανάλωση στην εμπορική αγορά του Βόλου από την Black Friday, με τους εμπόρους να εμφανίζονται ικανοποιημένοι και για έναν ακόμη λόγο, ότι φέτος οι προσφορές σε διάφορα είδη περιορίστηκαν το πολύ σε τρεις μέρες και δεν απλώθηκαν σε μια εβδομάδα και δέκα μέρες, όπως συνέβη πέρυσι.
Βαθιά «ανάσα» σε ένα πολύ δύσκολο τρίμηνο, όπως ήταν το φετινό φθινόπωρο, αποτέλεσε η Black Friday για τους εμπόρους που για ακόμη μια χρονιά πραγματοποιήθηκε στον Βόλο και πανελλαδικά.
Για τρεις μέρες οι κεντρικοί εμπορικοί δρόμοι του Βόλου γέμισαν από κόσμο, ειδικά την Παρασκευή στην αγορά είχε προκληθεί το αδιαχώρητο από καταναλωτές που αυτή τη φορά δεν κοιτούσαν μόνο, αλλά παράλληλα προχωρούσαν και σε αγορές. Πολύ καλή κινητικότητα είχε και το Σάββατο και σε αυτό βοήθησε ο καλός καιρός.

Τα ποσοστά των εκπτώσεων κυμάνθηκαν στην τοπική αγορά από 20% έως 80%.
«Όσοι έμποροι έκαναν προσφορές σε διάφορα είδη, είδαν τους τζίρους των καταστημάτων τους να αυξάνονται σημαντικά και να μην έχουν καμία σχέση με ό,τι βιώνουμε εδώ και ένα τρίμηνο» τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος που πρόσθεσε πως «υπήρξε πολύ καλή κατανάλωση, αντίστοιχη με την περσινή και μπορεί να συνδυαστεί με αυτή που έχουμε την παραμονή των Χριστουγέννων».

Ο ίδιος συμπλήρωσε πως «ο εμπορικός σύλλογος Βόλου δεν ενστερνίζεται αυτό το ξενόφερτο έθιμο που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ, αλλά δεν μπορούν οι έμποροι και να μην συμμετέχουν αφήνοντας τον ανταγωνισμό να λειτουργήσει μόνο για τα πολυκαταστήματα που έτσι και αλλιώς συμμετέχουν στην Black Friday. Βέβαια οι έμποροι που μόλις πριν λίγες εβδομάδες παρέλαβαν τα χειμερινά είδη, δεν μπορούσαν να κάνουν μεγάλη έκπτωση σε αυτά τα είδη για τα οποία άλλωστε θα έχουμε και τις χειμερινές εκπτώσεις και εστίασαν με καλύτερες προσφορές στα είδη που είναι σε στοκ».
Ο κ. Οντόπουλος τόνισε ακόμη πως φέτος υπήρξε μια αυτοσυγκράτηση στη διάρκεια των προσφορών και τα καταστήματα έκαναν το πολύ τριήμερη την Black Friday και όχι μια εβδομάδα, όπως ήταν πέρυσι.
Βέβαια, όπως ανέφερε ο κ. Οντόπουλος, το πολύ καλό αυτό τριήμερο δεν μπορεί να ισοφαρίσει τις μεγάλες απώλειες που είχαν οι έμποροι από την πολύ υποτονική κατανάλωση των τελευταίων μηνών, όπου η κατάσταση χαρακτηρίζεται ως πολύ δύσκολη.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το