Τοπικά

«Τσουχτερά» πρόστιμα σε πρατήρια καυσίμων της Μαγνησίας 

Στη Σούρπη επιβλήθηκε σε ιδιοκτήτη διοικητικό πρόστιμο 3.000 ευρώ, επειδή μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε στο πρατήριο υγρών καυσίμων που διατηρεί, διαπιστώθηκε η μη καταχώριση των στοιχείων της επιχείρησής του στο Παρατηρητήριο Τιμών της Διεύθυνσης Ελέγχων και Παρατηρητηρίων της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Επίσης, σε ιδιοκτήτη πρατηρίου στον Αλμυρό επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 3.000 ευρώ, επειδή μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε στο πρατήριο υγρών καυσίμων που διατηρεί, διαπιστώθηκε, όπως συνέβη και στο πρατήριο της Σούρπης, η μη καταχώριση των στοιχείων της επιχείρησής του στο Παρατηρητήριο Τιμών της Διεύθυνσης Ελέγχων και Παρατηρητηρίων της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Για την ίδια παράβαση επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 3.000 ευρώ, σε ιδιοκτήτρια πρατηρίου στον Δήμο Ρήγα Φεραίου.

Το πετρέλαιο θέρμανσης
Στο μεταξύ, σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) αναφέρει τα εξής:
«Μεγάλη ανησυχία και προβληματισμός επικρατεί στους Πρατηριούχους και διακινητές πετρελαίου θέρμανσης λόγω της μείωσης των παραγγελιών κάθε χρόνο και των πωλήσεων των πετρελαιοειδών προϊόντων γενικότερα.
Το φαινόμενο που εντείνεται την τελευταία δεκαετία οξύνει το κλίμα αβεβαιότητας σε έναν κλάδο που πλήττεται βαθύτατα από την ύφεση.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (Π.Ο.Π.Ε.Κ.) εκφράζει για πολλοστή φορά τον προβληματισμό των μελών της και προτείνει επίσης για πολλοστή φορά τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (Ε.Φ.Κ) σε όλα τα πετρελαιοειδή προϊόντα στο μ.ο. τουλάχιστον των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο δε πετρέλαιο θέρμανσης προτείνει τη μείωσή του στα επίπεδα του Μαρτίου 2011, δηλαδή 60 ευρώ τα 1000 λίτρα, αντί των 280 ευρώ που είναι σήμερα.
Η πρόταση της Π.Ο.Π.Ε.Κ. για τη μείωση του Ε.Φ.Κ. στο πετρέλαιο θέρμανσης είναι επιτρεπτή στο πλαίσιο της Οδηγίας 2003/96/ΕΚ και βάζει τέλος στο αναχρονιστικό και δυσερμήνευτο καθεστώς των επιδοτήσεων.
Η διαφορετική φορολόγηση του πετρελαίου κίνησης και του πετρελαίου θέρμανσης καθιερώθηκε το 1992 με το σκεπτικό ότι η θέρμανση ανήκει στα βασικά αγαθά και επομένως η φορολόγησή της με υψηλό συντελεστή είναι κοινωνικά άδικη, αφού πλήττει αναλογικά περισσότερο τα φτωχότερα στρώματα του πληθυσμού».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το