ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι Έλληνες που πήραν Οσκαρ

Θ Plus

Μαγεία το χιονισμένο τοπίο στη λίμνη Πλαστήρα (photos)

Θ Plus

Λακκούβα

Οι εικόνες της ημέρας

Εθελοντική αιμοδοσία στο Βελεστίνο

Τοπικά

Υπολείμματα

Οι εικόνες της ημέρας

Λάσπη

Οι εικόνες της ημέρας

Κόκκινες κουκίδες

Οι εικόνες της ημέρας

Φαύλο σύστημα

Παραπολιτικά

8.432 ευρώ για γραμματειακή υποστήριξη

Παραπολιτικά

Βιάζονται…

Παραπολιτικά

Στο χέρι τους

Παραπολιτικά

Η πλατεία στους φοιτητές 

Παραπολιτικά

Ακόμα να ανοίξει η εφαρμογή…

Παραπολιτικά

Στην ψυχολογία ποντάρει η Νίκη

Αθλητισμός

Κόσμος

Το τροχαίο της Γκρέης Κέλι -Ενας θάνατος που δεν λέει να διαλευκανθεί

Στις 14 Σεπτεμβρίου 1982, η Γκρέης Κέλι έχασε τη ζωή της σε τροχαίο, στο δρόμο της Τούρμπια, στο Μονακό. 35 χρόνια μετά την απώλεια μιας από τις διασημότερες γυναίκες στον κόσμο και τις μεγαλύτερες ερμηνεύτριες του Χίτσκοκ, η πριγκίπισσα Γκρέης του Μονακό εξακολουθεί να απασχολεί με τον απρόσμενο θάνατό της.

Αρκετά χρόνια πριν ένα τροχαίο γίνει μοιραίο για μια άλλη αγαπημένη πριγκίπισσα, την Νταϊάνα, μια άλλη διάσημη πριγκίπισσα έχανε τη ζωή της με παρόμοιο τρόπο: η Γκρέης του Μονακό. Πολύ γρήγορα, όπως έγινε για την Lady Di, θεωρίες συνωμοσίας άρχισαν να κυκλοφορούν: η πριγκίπισσα βρισκόταν πραγματικά στο τιμόνι ή μήπως ήταν η 17χρονη κόρη της Στεφανί που οδηγούσε, χωρίς δίπλωμα και προκάλεσε το μοιραίο.

Πολλοί έγραψαν τότε ότι η πριγκιπική οικογένεια του Μονακό διατηρούσε επαφές και στενές σχέσεις με την μαφία και ότι αυτό προκάλεσε τον θάνατο της Γκρέης.
Ολα έγιναν στις 14 Σεπτεμβρίου 1982. Η Γκρέης με την οικογένειά της βρισκόταν στην κατοικία των Γκριμάλντι στο Roc Agel, στα υψώματα του πριγκηπάτου. Η 17χρονη κόρη της Στεφανί θέλει να πάει σε ένα σεμινάριο Υψηλής Ραπτικής στο Μονακό και η Γκρέης αποφασίζει να την μεταφέρει η ίδια με το αυτοκίνητο.

Στις 09:45 το πρωί φεύγουν οι δυό τους με το αυτοκίνητο από τον δρόμο της Τούρμπια. Εκανε ζέστη. Το αυτοκίνητο ήταν γεμάτο από βαλίτσες με φορέματα, τις οποίες η Γκρέης τοποθέτησε στο πίσω κάθισμα. Το αυτοκίνητο δεν μπορεί πια να έχει παρά δύο άτομα και η Γκρέης διώχνει τον σωφέρ της.
Και ενώ το Rover μπαίνει στο δρόμο και ξεκινάει την πορεία, ένα φορτηγό το προσπερνάει. Ο οδηγός του φορτηγού δεν παρατηρεί κάτι αφύσικο ως τη στιγμή που μπαίνει στη δεύτερη στροφή επαρχιακού δρόμου 37 (D37). Oπως δήλωσε στην αστυνομία βλέπει «την Rover να κάνει πολλά ζικ ζακ, να χτυπάει στα βράχια, να ανοίγει ταχύτητα και να βυθίζεται στο κενό σε έναν γκρεμό 40 μέτρων και να σκάει πάνω σε βαρέλια που βρίσκονταν στο πάρκινγ μιας βίλας».

Οι γείτονες τρέχουν στο αυτοκίνητο. Ούτε η Γκρέης ούτε η Στεφανί φορούσαν ζώνες.
Η Στεφανί βγήκε από το δυστύχημα ελαφρά τραυματισμένη. Η Γκρέης βρέθηκε χωρίς τις αισθήσεις της, πίσω από το αυτοκίνητο. Οδηγήθηκε στο νοσοκομείο και έχασε τη ζωή της την επόμενη ημέρα.
Αρχίζουν αμέσως οι θεωρίες συνωμοσίας. Οδηγούσε η Στεφανί και το κρύβουν; Επαθε εγκεφαλικό η Γκρέης; Σε κάθε περίπτωση όλοι παρατηρούν την ειρωνεία της τύχης: Η Γκρέης πέθανε στο σημείο όπου γύρισε μια από τις μυθικές σκηνές της καριέρας της: το 1954 είχε γυρίσει την ταινία «La main au collet» στον ίδιο αυτόν επαρχιακό δρόμο 37 που οδηγεί στο Μονακό, δίπλα στον Κάρι Γκραντ.

Μια σειρά μυστηριωδών συμπτώσεων ακολουθεί: ανοίγει έρευνα για το δυστύχημα, αλλά τα αποτελέσματα δεν ανακοινώθηκαν ποτέ. Η εφημερίδα Le Monde έγραψε στις 17 Σεπτεμβρίου 1982, 3 ημέρες μετά το δυστύχημα: «Εγινε γνωστό ότι η πριγκίπισσα Γκρέης και η κόρη της Στεφανί βρίσκονταν μόνες στη Rover, αλλά δεν γνωρίζουμε ποιά από τις δύο οδηγούσε. Η αμφιβολία παραμένει.

Η Libération εκφράζει επίσης αμφιβολίες για το δυστύχημα και έγραψε ότι το μοιραίο αυτοκίνητο αποσύρθηκε από το γκρεμό κάτω από τη μύτη των αστυνομικών.

Ωστόσο ο επικεφαλής της αστυνομίας, ο οποίος πραγματοποιεί την έρευνα για τον θάνατο της Γκρέης, ανέφερε ότι το αυτοκίνητο αποσύρθηκε γρήγορα ώστε να μην μπορούν οι παπαράτσι να το φωτογραφίζουν. Ενας ειδικός αυτοκινήτων εκλήθη στον τόπο του δυστυχήματος και αποφάνθηκε για τα αίτια.
Η αστυνομία έφτασε στο σημείο μισή ώρα μετά το τροχαίο. Κατέγραψε την κατάσταση του ανεστραμμένου αυτοκινήτου και ανέκρινε τους γείτονες που είχαν βγει για να βοηθήσουν την Στεφανί. Οι γείτονες διηγήθηκαν ότι η Στεφανί βγήκε από την αριστερή πόρτα, την θέση του οδηγού. Η αστυνομία υποστήριξε ότι δεν μπορούσε να είχε βγει από άλλη πόρτα γιατί ήταν αποκλεισμένη.

Αλλά το αυτοκίνητο είχε αποσυρθεί άρον άρον και κανείς δεν μπορεί να το επιβεβαιώσει. Η αμφιβολία κυριαρχεί. Ποιός ήταν στο τιμόνι;
Μόνο ένας αστυνομικός βάρδιας στην Τούρμπια δήλωσε ότι είδε μια Rover με πινακίδες Μονακό και ότι με κάθε βεβαιότητα μπορεί να ισχυριστεί ότι η Γκρέης οδηγούσε.
Το 1982 δεν υπήρχαν ειδησεογραφικά κανάλια, ούτε ίντερνετ στο Μονακό. Υπήρχαν μόνο κάποιοι ραδιοφωνικοί σταθμοί και πέντε καθημερινές εφημερίδες. Δεν δίνονταν καν συνεντεύξεις τύπου.
Ωστόσο ο πλανήτης θέλει να μάθει πώς ένα ιστορικό και μυθικό πρόσωπο όπως η Γκρέης Κέλι σκοτώθηκε. Ο Τύπος κατηγορεί την Στεφανί ότι σκότωσε τη μητέρα της -κατηγορία από την οποία η Στεφανί Γκριμάλντι δεν μπόρεσε ποτέ να ξεπεράσει.

Το πριγκηπάτο δεν μπόρεσε ποτέ να απαντήσει στα ερωτήματα. Πολλοί λένε ότι δεν ενδιαφέρθηκε κιόλας. Γιατί αυτό που ενδιέφερε δεν ήταν τόσο οι συνθήκες του θανάτου, όσο ο ίδιος ο χαμός της Γκρέης Κέλι. Η σταρ ενσάρκωνε την ανανέωση του πριγκιπάτου και ήταν παγκόσμιος θρύλος.
Η κηδεία της έγινε με τιμές αρχηγού κράτους και ηγέτες από όλο τον κόσμο την συνόδευσαν στην τελευταία της κατοικία.

Στην στροφή που σημειώθηκε το τροχαίο της Γκρέης Κέλι φαν της αφήνουν ακόμη λουλούδια.

Βιογράφοι της διάσημης σταρ αναφέρουν ότι το πλατύ κοινό δεν μπορεί να αποδεχθεί ότι ο θάνατος ενός θρύλου μπορεί να είναι συνηθισμένος, από την απώλεια ελέγχου σε μια στροφή. Προσθέτουν ότι υπάρχει πάντα ένα κομμάτι ανορθολογικότητας στην απώλεια των σταρ, όπως έγινε στην περίπτωση της Νταϊάνα και της Μέριλιν Μονρό.

Πηγή: iefimerida

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το