Σε νέες αγορές στοχεύει φέτος για την προσέλκυση τουριστών ο Δήμος Αλοννήσου.
Η στρατηγική προβολής που θα υλοποιήσει φέτος ο Δήμος Αλοννήσου θα έχει ως προσανατολισμό τέσσερις κατευθύνσεις. Την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, τη διεύρυνση της μέσης παραμονής ανά επισκέπτη – αύξηση των διανυκτερεύσεων, την αύξηση των αφίξεων και την ενίσχυση επαναληψιμότητας (repeaters). Οι παραπάνω κατευθύνσεις συνδέονται με τον προγραμματισμό και τη δρομολόγηση δράσεων με γνώμονα τη συντήρηση του μεριδίου και τη διατήρηση των δυνάμεων στις αγορές ενδιαφέροντος που ήδη το brandname «Αλόννησος» είναι πιο οικείο και καθιερωμένο όπως στη Μ. Βρετανία, Ιταλία, Σκανδιναβία (Σουηδία), Ολλανδία, Βέλγιο, κ.λπ. Ο Δήμος αναζητά και επέκταση σε νέες αγορές που εμφανίζουν προοπτικές και έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν στην επίτευξη των παραμέτρων, δηλαδή αφίξεις – επιμήκυνση περιόδου – διεύρυνση παραμονής – επαναληψιμότητα. Οι αγορές της Τσεχίας, Ρουμανίας, Πολωνίας, Ισραήλ, Σκανδιναβίας, Γαλλίας, Γερμανίας και Βαλκανίων, αλλά και των χωρών της Βαλτικής, αποτελούν αντιπροσωπευτικά παραδείγματα, όπως τόνισε ο δήμαρχος κ. Βαφίνης.
Aντιδράσεις έχει προκαλέσει η βράβευση της φωτογραφίας της νεαρής Σάνι Λουκ που δολοφονήθηκε από τη…
Ένα μαγικό υπερθέαμα, τ’ οποίο κάνει τον γύρο του Διαδικτύου, προσέφεραν το Βόρειο Σέλας και…
Ο κόσμος προχωρά, αλλάζει, αλλά για κάποιους ο θεσμός της βασιλείας έστω και για λόγους…
Ο διπλός σεισμός που σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής (29/3) στην Ηλεία και η λανθασμένη…
Με εντάσεις ξεκίνησε η σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Χειμάρρας κατά την οποία…
Το μικρότερο αριθμό γεννήσεων, από την ημέρα που άρχισε να καταμετράται ο ελληνικός πληθυσμός είχε…