Τοπικά

Την κατανομή μαθητών Ρομά και σε σχολεία του Βόλου εξετάζει η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τη χωροταξική κατανομή των μαθητών Ρομά εξετάζει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, προκειμένου να καταφέρουν οι καθηγητές να προσφέρουν καλύτερα τις υπηρεσίες τους και να γίνει ποιοτικότερη η εκπαίδευση αυτών των μαθητών, σύμφωνα με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σωκράτη Σαβελίδη. Η χωροταξική κατανομή των μαθητών Ρομά βρίσκεται στον σχεδιασμό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τα τελευταία τέσσερα χρόνια αλλά η μελλοντική νέα κατανομή ενδεχομένως να προβλέπει τη μετακίνηση των μαθητών με λεωφορείο. Έτσι εξετάζεται η μετακίνησή τους σε κεντρικά σχολεία του Βόλου, προκειμένου να είναι ευκολότερη η μετάβασή τους από και προς τα Γυμνάσια.

Όπως εξήγησε ο κ. Σαβελίδης, «όλα αυτά τα χρόνια οι μαθητές Ρομά έχουν συσσωρευτεί σε δύο σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έχουν δημιουργηθεί συνθήκες που δεν επιτρέπουν την άριστη εκπαίδευσή τους. Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να κατανεμηθούν σε σχολεία της περιοχής ώστε να είναι μικροί οι πληθυσμοί». Το θέμα συζητήθηκε σε σύσκεψη που είχε σήμερα ο κ. Σαβελίδης με τους διευθυντές σχολείων όπου φοιτούν μαθητές Ρομά. Όπως είπε, με την νέα χωροταξική κατανομή, που βρίσκεται υπό συζήτηση, οι καθηγητές θα μπορούν να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή σε αυτά τα παιδιά και θα μπορούν να δημιουργηθούν τάξεις με Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) στις οποίες οι μαθητές Ρομά θα διδάσκονται την ελληνική γλώσσα περισσότερο.

«Διαπιστώσαμε ότι δεν τη γνωρίζουν τόσο καλά ή προτιμούν να μιλούν τα ρομανί. Αυτό τους δυσκολεύει να παρακολουθήσουν όλα τα μαθήματα» σημείωσε ο Προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο οποίος βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους υπεύθυνους της Ρομά κοινότητας και με τον προϊστάμενο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Γιώργο Πολύζο για το θέμα.
«Πρέπει να εντείνουμε τις προσπάθειές μας για την καλύτερη εκπαίδευσή αυτών των μαθητών» πρόσθεσε ο κ. Σαβελίδης.

Σημειώνεται ότι οι μαθητές Ρομά αποτελούν περίπου το 80% του μαθητικού δυναμικού στο 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το