Κόσμος

Τι λέει η United Airlines για τη βίαιη απομάκρυνση επιβάτη

Υπεραμύνθηκε της απόφασης των εργαζόμενων της εταιρίας o διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρίας United Airlines, μετά από τον σάλο που προκλήθηκε όταν κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο βίντεο με την βίαιη απομάκρυνση επιβάτη από αεροσκάφος της.

Σε email προς τους εργαζόμενους, o Oscar Munoz δήλωσε ότι αναστατώθηκε όταν «είδε και άκουσε όλα όσα συνέβησαν». Στη συνέχεια, όμως, τόνισε ότι ο επιβάτης προκάλεσε αναστάτωση και ήταν έτοιμος για καυγά.

Λίγη ώρα νωρίτερα, ανακοίνωση της εταιρίας ανέφερε ότι έχει ξεκινήσει έρευνα για τα όσα διαδραματίστηκαν την Κυριακή σε αεροσκάφος της εταιρίας στο Σικάγο.

Όταν οι αεροσυνοδοί ζήτησαν από έναν επιβάτη να αποβιβαστεί από το αεροσκάφος λόγω υπεράριθμων κρατήσεων, ο άντρας αρνήθηκε πεισματικά και στη συνέχεια εκλήθη η ασφάλεια του αεροδρομίου για να τον απομακρύνει.

Οι σκηνές που ακολούθησαν κυκλοφόρησαν σαν «αστραπή» μέσω κοινωνικών δικτύων, προκαλώντας την έντονη αντίδραση επιβατών από όλο τον κόσμο.

Οι υπάλληλοι ασφαλείας έσυραν κυριολεκτικά τον επιβάτη από το αεροσκάφος ενώ τον τραυμάτισαν στο πρόσωπο.

Ο επιβάτης κατάφερε να τους διαφύγει κάπου μέσα στο τέρμιναλ και επέστρεψε στο αεροσκάφος. Σε δεύτερο βίντεο, που είδε το φως της δημοσιότητας νωρίτερα σήμερα, ο άντρας φαίνεται να στέκεται όρθιος μέσα στο αεροπλάνο, με αίματα στο πρόσωπο και στη συνέχεια να μονολογεί: «Σκοτώστε με, σκοτώστε με…».

Οι μετοχές της εταιρίας United Continental Holdings, στην οποία ανήκει η United Airlines, κατρακύλησαν κατά 3% την Δευτέρα.

https://youtu.be/Q8DITlDdZzQ

 

Σύμφωνα με τους υπόλοιπους επιβάτες της πτήσεις, το όνομα του οποίου δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα, ήταν γιατρός και έπρεπε οπωσδήποτε να ταξιδέψει για να επιστρέψει στους ασθενείς του.

Η εταιρία ζήτησε από τέσσερις επιβάτες να αποβιβαστούν από την πτήση επειδή ήθελε να απελευθερώσει θέσεις για να ταξιδέψουν τέσσερις εργαζόμενοι της εταιρίας.

Ολόκληρο το email 

Αγαπητοί,

Όπως και εσείς, αναστατώθηκα όταν είδα και άκουσα όλα όσα συνέβησαν χτες το βράδυ στην πτήση της United Express 3411 από το Σικάγο στο Λούιβιλ.

Ενώ τα γεγονότα και οι περιστάσεις ακόμα βρίσκονται σε εξέλιξη, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στους λόγους για τους οποίους ο επιβάτης αυτός αψήφησε με αυτόν τον τρόπο τους υπαλλήλους της εναέριας ασφάλειας του Σικάγο, για να σας δώσω μια πιο σαφή εικόνα για όσα διαδραματίστηκαν έχω συμπεριλάβει παρακάτω μια περίληψη των εκθέσεων που υπέβαλαν οι εργαζόμενοί μας.

Όπως θα διαβάσετε, η κατάσταση επιδεινώθηκε όταν ένας από τους επιβάτες από τους οποίους ζητήσαμε ευγενικά να κατέβει από το αεροπλάνο αρνήθηκε και στη συνέχεια κρίθηκε απαραίτητο να κληθούν οι υπάλληλοι εναέριας ασφάλειας του Σικάγο για να βοηθήσουν.

Όλοι οι εργαζόμενοί μας ακολούθησαν τις καθιερωμένες διαδικασίας για την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών. Παρότι λυπάμαι πραγματικά που έλαβε χώρα το περιστατικό, δηλώνω εμφατικά ότι στέκομαι στο πλευρό σας και θέλω να σας συγχαρώ που συνεχώς κάνετε ό,τι μπορείτε για να διασφαλίσετε ότι θα πετάμε με τον σωστό τρόπο.

Πιστεύω, όμως, ότι υπάρχουν μαθήματα που μπορούμε να λάβουμε από αυτή την εμπειρία και διερευνούμε πιο προσεκτικά τις συνθήκες γύρω από αυτό το περιστατικό.

Η αντιμετώπιση των πελατών μας αλλά και των συναδέλφων μας  με σεβασμό και αξιοπρέπεια βρίσκεται στο επίκεντρο του ποιοι είμαστε, κάτι που πρέπει πάντα να θυμόμαστε όσο δύσκολη και αν είναι η κατάσταση που αντιμετωπίζουμε.

Όσκαρ

Πηγή: Έθνος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το