Τοπικά

Τι απαντά το Υπουργείο για την υποστελέχωση των δομών υγείας στη Μαγνησία

Απαντήσεις έλαβε ο βουλευτής Μαγνησίας Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος σε ερωτήσεις που κατέθεσε προς τους Υπουργούς Υποδομών- Μεταφορών και Υγείας για την υποστελέχωση των δομών υγείας στη Μαγνησία αλλά και για τα δρομολόγια του ΟΣΕ στη γραμμή Βόλου- Λάρισας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του βουλευτή, οι απαντήσεις του Υπουργού Υγείας για τα σημαντικά ζητήματα υποστελέχωσης του Γενικού Νοσοκομείου Βόλου και του Κέντρου Υγείας Σκιάθου, κάθε άλλο παρά ενθαρρυντικές είναι.
Ο βουλευτής Μαγνησίας έχει επισημάνει προς τον αρμόδιο υπουργό, τις σοβαρές ελλείψεις σε ιατρούς και επικουρικό προσωπικό στις δομές υγείας του Νομού, χωρίς όμως να υπάρχει ουσιαστική λύση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών από πλευράς υπουργείου.
Συγκεκριμένα, ενώ στο Κέντρο Υγείας Σκιάθου εξακολουθούν να υφίστανται τα πέντε οργανικά κενά ειδικότητας πληρώματος ασθενοφόρου, ο υπουργός θεωρεί ότι τα δύο άτομα, που εργάζονται αυτή τη στιγμή ως επικουρικό προσωπικό, επαρκούν για να καλυφθούν οι ανάγκες περίθαλψης του νησιού και μάλιστα εν μέσω θερινής περιόδου, όπου ο πληθυσμός αυξάνεται.
Τέλος, η έλλειψη ιατρών στις κλινικές του Γενικού Νοσοκομείου Βόλου, από ότι φαίνεται θα εξακολουθήσει να ταλανίζει την εύρυθμη λειτουργία του, καθώς «για το «Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο Βόλου δεν έχουν προκηρυχθεί θέσεις ειδικευμένων ιατρών του κλάδου Ε.Σ.Υ.» σύμφωνα με την απάντηση του Υπουργού Υγείας κ. Ξανθού, στην ερώτηση του βουλευτή Μαγνησίας.

Απάντηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για τα δρομολόγια του ΟΣΕ Βόλου – Λάρισας
Σύμφωνα, με απάντηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, σε επανακυκλοφορία τέθηκαν οι αμαξοστοιχίες των τεσσάρων δρομολογίων του ΟΣΕ στη γραμμή Βόλου – Λάρισας.
Συγκεκριμένα, ο βουλευτής Μαγνησίας, με ερώτηση που κατέθεσε στις 11 Ιουνίου 2018, είχε επισημάνει την απαράδεκτη απόφαση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταργήσει τέσσερα δρομολόγια της γραμμής Βόλου – Λάρισας. Όπως είχε τονίσει, η εν λόγω απόφαση θα επέφερε σημαντικό πλήγμα τόσο στον ίδιο τον ΟΣΕ, όσο και στην καθημερινή μετακίνηση δεκάδων επιβατών, που χρησιμοποιούν συστηματικά το τρένο για την εργασία τους. Επίσης, θα είχε σημαντικό αντίκτυπο και στην τουριστική κίνηση του Πηλίου και των νησιών των Βορείων Σποράδων. Ευτυχώς, η απόφαση αυτή ανεστάλη και οι τέσσερις αμαξοστοιχίες των συγκεκριμένων δρομολογίων εξακολουθούν να κυκλοφορούν μέχρι σήμερα.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το