Τοπικά

Οι θεολόγοι της Μαγνησίας αντιδρούν γιατί τους αφαιρείται η ανάθεση διδασκαλίας της Ιστορίας

sxoleio.30.5.708

Την αντίδρασή τους στην αλλαγή της ανάθεσης για τη διδασκαλία του μαθήματος Ιστορίας στο Γυμνάσιο εκφράζουν οι θεολόγοι της Μαγνησίας με ανακοίνωσή τους. Οι θεολόγοι αναφέρουν πως άδικα τους αφαιρείται η δεύτερη ανάθεση για να διδάσκουν ιστορία, καθώς έχουν διδαχτεί τουλάχιστον δέκα μαθήματα ιστορίας προπτυχιακώς. Παράλληλα δηλώνουν πως θα εξαντλήσουν κάθε νόμιμο μέσο για την άρση των αποφάσεων του Υπουργείου Παιδείας.
Η ανακοίνωση των θεολόγων Μαγνησίας:
«Εν αναμονή της μη επιθυμητής συνολικής αλλαγής του περιεχομένου και του προσανατολισμού του μαθήματος των Θρησκευτικών σε Δημοτικό –Γυμνάσιο -Λύκειο , που όπως εξαγγέλθηκε θα εφαρμοστεί από το νέο σχολικό έτος και χωρίς να έχουν παύσει οι αντιδράσεις , ο κλάδος των θεολόγων δέχεται ακόμη ένα καίριο πλήγμα από το Υπουργείο Παιδείας.
Αφαιρείται άδικα χωρίς καμία αιτία που να δικαιολογεί αυτήν την αλλαγή, με την υπ. αριθμ. 94588/Δ2 απόφαση του υπουργού Παιδείας ,που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1670 στις 10 Ιουνίου 2016, η δεύτερη ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας στο Γυμνάσιο ,από τους θεολόγους ΠΕ 01 , που εθιμικά , επιστημονικά και δικαιωματικά το εδίδασκαν εδώ και αρκετά χρόνια, αφού ο κάθε πτυχιούχος θεολογικής σχολής έχει διδαχθεί τουλάχιστον δέκα γνωστικά αντικείμενα ιστορίας κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών του σπουδών , ιδιαίτερα βυζαντινής , μεσαιωνικής , θρησκειών και εκκλησιών και επιπλέον ειδικά μαθήματα βυζαντινής αρχαιολογίας.
Η δεύτερη ανάθεση πλέον δίδεται σε ειδικότητες Κοινωνιολόγων (ΠΕ 13) , Γαλλικών ( ΠΕ 05) , Αγγλικών (ΠΕ 06) και Ιταλικών ( ΠΕ 34).
Αγνοείται περιφρονητικά δηλ. παλαιότερη εισήγηση του ΙΕΠ επί κ. Λοβέρδου η οποία εισηγούνταν να μη διδάσκεται η Ιστορία ως Β ανάθεση από ειδικότητες ξένων γλωσσών εφόσον δεν έχουν διδαχθεί Ελληνική Ιστορία.
Είναι πρόδηλοι πλέον οι σκοποί του κ. Υπουργού, που στο όνομα των επί προχείρω αλλαγών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χωρίς να συμβουλεύεται και να διαλέγεται με την εκπαιδευτική κοινότητα , παρασύρεται και λειτουργεί υπό το κράτος προσωπικών ιδεοληψιών και φιλοδοξιών ίσως , με αποτέλεσμα να δημιουργεί, παρά να λύνει προβλήματα.
Ως Ένωση θεολόγων , υπερασπιζόμενοι το σωστό δικαίωμα στη μόρφωση των μαθητών , θα εξαντλήσουμε κάθε νόμιμο μέσο για την άρση των καινοφανών και αστήρικτων επιστημονικά, αποφάσεων του Υπουργείου».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το