Τοπικά

Θα αξιολογηθεί το Μάιο το Πανεπιστήμιο

πανεπιστήμιο

Συνεχείς συσκέψεις από την Πρυτανική Αρχή για έγκαιρη προετοιμασία

Την εξωτερική του αξιολόγηση αναμένει τον ερχόμενο Μάιο το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και η Πρυτανική Αρχή ήδη προχωρεί στον απαιτούμενο σχεδιασμό μέσα από συνεχείς συσκέψεις με την αρμόδια υπηρεσία και προέδρους Τμημάτων και κοσμήτορες Σχολών.

Η έρευνα και η διδασκαλία αποτελούν τα δυνατά χαρτιά του Πανεπιστημίου στην αξιολόγηση, ενώ στα μείον συγκαταλέγονται η έλλειψη προσωπικού και η απουσία των κατάλληλων κτιριακών υποδομών.

Στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έχει γίνει ήδη εξωτερική αξιολόγηση του κάθε Τμήματος και οι παρατηρήσεις έχουν καταγραφεί. Βέβαια αξίζει να σημειωθεί πως σε γενικές γραμμές τα Τμήματα του Ιδρύματος έλαβαν καλό έως πολύ καλό βαθμό.

Το ζήτημα είναι αν απέκτησαν ένα μηχανισμό για τη διόρθωση των κακώς κειμένων.

Από την Ελλάδα την αξιολόγηση των Ιδρυμάτων έχει αναλάβει η Ανεξάρτητη Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας.

Για το θέμα της εξωτερικής αξιολόγησης πραγματοποιήθηκε προχθές στο Πανεπιστήμιο σύσκεψη της Μονάδας για τη Διασφάλιση της Ποιότητας, όπου προεδρεύει ο κ. Πετράκος, ενώ την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνει νέα σύσκεψη παρουσία αυτή τη φορά όλων των προέδρων και των κοσμητόρων των Τμημάτων και των Σχολών αντίστοιχα. Το θέμα δεν αποκλείεται να τεθεί και στη Σύγκλητο που συνεδριάζει την ερχόμενη εβδομάδα.

Οι εξωτερικοί αξιολογητές αναμένεται να έρθουν στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας τον ερχόμενο Μάιο και όπως τόνισε ο πρύτανης, αυτή τη φορά θα αξιολογηθεί ολόκληρο το Πανεπιστήμιο και όχι το κάθε Τμήμα χωριστά, όπως συνέβη τα τελευταία δύο χρόνια.

Ο κ. Πετράκος τόνισε πως οι εξωτερικοί αξιολογητές ενδιαφέρονται τόσο για το κατά πόσο αντιμετωπίστηκαν οι επισημάνεις και παρατηρήσεις που έκαναν, όσο και για το αν υπάρχει κάποιος μηχανισμός που διορθώνει τα προβλήματα. Μάλιστα, θα έλεγα, πως οι οργανωμένες δομές αυτοθεραπείας, είναι πιο σημαντικές γι’ αυτούς.

Ο πρύτανης τόνισε πως τα Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας είχαν λάβει καλό βαθμό για την έρευνα που κάνουν, αλλά και για τη διδασκαλία. Σε αυτά τα δυο θέματα είμαστε ισχυροί. Τα ζητήματα που τόνισαν, γιατί χρειάζονται βελτίωση, ήταν η έλλειψη προσωπικού και η βελτίωση των υποδομών.

Επίσης ένα άλλο θέμα που είχαν θέσει σε ορισμένα τμήματα, ήταν ο μεγάλος αριθμός των μαθημάτων τους. Κάποια τμήματα έχουν ήδη προχωρήσει σε προσαρμογή, αλλά κάποια άλλα όχι.

Πάντως στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας οι υπηρεσίες έχουν ήδη κινητοποιηθεί προσκομίζοντας τα απαραίτητα έγγραφα στον πρύτανη.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το