Τοπικά

Τέσσερις προσλήψεις για το ένα κενό μαθηματικού στο Γυμνάσιο Ζαγοράς

Με την πρόσληψη και τέταρτου αναπληρωτή καλύφθηκε τελικά το κενό μαθηματικού στο Γυμνάσιο Ζαγοράς, καθώς στις τρεις προηγούμενες προκηρύξεις που έγιναν φέτος για την ίδια θέση, οι αναπληρωτές που είχαν προσληφθεί από το υπουργείο Παιδείας, για δικούς τους λόγους παραιτήθηκαν.

Παλιότερα το μέρος που οι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούσαν να μεταβούν για διδασκαλία ήταν το Τρίκερι, καθότι 80 χιλιόμετρα μακριά από τον Βόλο με το βουνό που έπρεπε να ανέβουν και να κατέβουν, απαιτούσε μεγάλη σωματική αντοχή για να πηγαινοέρχεται κάποιος. Φέτος ήταν η σειρά της Ζαγοράς για να αρνηθούν την τοποθέτησή τους οι αναπληρωτές καθηγητές. Και η Ζαγορά αποτελεί ένα από τα πιο απομακρυσμένα σημεία του Νομού που για εκπαιδευτικούς που έρχονται από άλλες περιοχές, είναι δύσκολο να μετακινούνται καθημερινά για να επιστρέφουν σπίτι τους.
Το υπουργείο Παιδείας προχώρησε μέσα από διαδοχικές φάσεις, στην πρόσληψη τριών αναπληρωτών μαθηματικών, αλλά για διάφορους λόγους κανείς τους δεν θέλησε να παραμείνει στη θέση και να ολοκληρώσει τη σχολική χρονιά διδάσκοντας εκεί.
Για αρκετό χρονικό διάστημα οι μαθητές διδάσκονταν λιγότερες ώρες μαθηματικά, ενώ αντί για μαθηματικό οι μαθητές διδάσκονταν από καθηγητές που έχουν τα μαθηματικά ως δεύτερες και τρίτες αναθέσεις.

Ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Χαράλαμπος Σταχτέας δήλωσε πως «τρεις αναπληρωτές μαθηματικοί προσλήφθηκαν για να διδάξουν στο Γυμνάσιο Ζαγοράς και να καλύψουν ώρες και στο Λύκειο Ζαγοράς, αλλά και οι τρεις παραιτήθηκαν. Κάποιοι από τους τρεις αναπληρωτές μαθηματικούς μετέβησαν στη Ζαγορά και δίδαξαν, αλλά λίγο μετά για δικούς τους λόγους, που η υπηρεσία δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζει, δεν θέλησαν να συνεχίσουν τη διδασκαλία εκεί και παραιτήθηκαν. Τελικά το υπουργείο Παιδείας προχώρησε σε τέταρτη πρόσληψη, μιας αναπληρώτριας που δέχτηκε την τοποθέτησή της στο Γυμνάσιο Ζαγοράς και το κενό καλύφθηκε. Οι μαθητές του Γυμνασίου διδάσκονταν τα μαθηματικά από καθηγητή πληροφορικής, φυσικό και μηχανικό μέσα από τις αναθέσεις που έχουν αυτές οι ειδικότητες. Πρόβλημα υπήρχε και στη Β’ τάξη Λυκείου, ενώ η Γ’ τάξη Λυκείου ήταν καλυμμένη και δεν υπήρχε πρόβλημα».

Ο κ. Σταχτέας ανέφερε πως «με το νέο νομοθετικό πλαίσιο μία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας μπορεί να κάνει προκήρυξη για την πρόσληψη ωρομίσθιου εκπαιδευτικού για να καλύψει ένα κενό και να μην υπάρχει καθυστέρηση. Όμως το κενό του μαθηματικού ήταν για 15 ώρες και έπρεπε να καλυφθεί με αναπληρωτή, αφού ο ωρομίσθιος διδάσκει λιγότερες ώρες την εβδομάδα. Δεν είναι η πρώτη φορά που αρνούνται αναπληρωτές την τοποθέτησή τους, αφού αντίστοιχες περιπτώσεις έχουμε και σε άλλες ειδικότητες και για άλλες περιοχές».
Η Μαγνησία είναι δύσκολος Νομός για τους εκπαιδευτικούς που «καταπίνουν» χιλιόμετρα για να διδάσκουν, καθώς εκτός από νησιά, έχει και τον ορεινό όγκο του Πηλίου που τον χειμώνα εμφανίζει ιδιαίτερη επικινδυνότητα.

Ο κ. Σταχτέας ανέφερε πως παραιτήθηκαν και τρεις αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου που είχαν προσληφθεί για να διδάξουν στην ενισχυτική διδασκαλία των Γυμνασίων. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί παραιτήθηκαν, καθώς προσλήφθηκαν ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.
Σε αυτή την περίπτωση το υπουργείο Παιδείας θα μπορούσε να γνωρίζει ότι αναπληρωτές που προσλαμβάνει ως πλήρους ωραρίου, έχουν ήδη προσληφθεί ως μειωμένου.
Η ενισχυτική διδασκαλία ξεκίνησε στα Γυμνάσια και στα ειδικά μαθήματα και είναι εξ αποστάσεως.
Οι παραιτήσεις αναπληρωτών φέτος ήταν μερικές δεκάδες τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το