Τοπικά

Τέσσερα λεπτά για να επικοινωνήσει μέσω κινητού με το «166» στη Λάρισα

Περίπου τέσσερα λεπτά έκανε, όπως καταγγέλλει με επιστολή του στη «Θ», ένας εθελοντής νοσηλευτής του Ερυθρού Σταυρού, προχθές, στη διάρκεια της παρέλασης για την εθνική επέτειο στο Βόλου, προκειμένου να επικοινωνήσει μέσω κινητού τηλεφώνου με το «166» και να ζητήσει ασθενοφόρο στον χώρο της παραλίας, ώστε να μεταφερθεί ένας ηλικιωμένος που είχε λιποθυμήσει, στο Νοσοκομείο… Όπως επισημαίνει ο κ. Κωνσταντίνος Βαϊτσαράς, εθελοντής Νοσηλευτικής του Ε.Ε.Σ Βόλου, «κατά την αναχώρησή μου από την παρέλαση, ώστε να πάω να δω τον αγώνα της ομάδας ποδοσφαίρου της Σκιάθου, βρέθηκα μπροστά σε έναν ημιλιπόθυμο ηλικιωμένο και οι γύρω του να ζητάνε βοήθεια. Πήγα να δω τι γίνεται και να βοηθήσω, όπως μπορώ, με τις γνώσεις που κατέχω από τον ΕΕΣ. Καλώντας το 166 την πρώτη φορά (στις 12.34 μ.μ.) πέφτει η κλήση, μετά από 23 δευτερόλεπτα αναμονής και έπειτα ξανακαλώ (στις 12.35) και εφόσον ακούω ένα μήνυμα περίπου 30 – 40 δευτερολέπτων, για το ποιο νοσοκομείο διανυκτερεύει στη Λάρισα, μιλάω με το τηλεφωνικό κέντρο, που βρίσκεται στη Λάρισα και δίνω οδηγίες για του πού χρειαζόμαστε να μεταβεί το ΕΚΑΒ, σε έναν διασώστη τηλεφωνητή, που δυστυχώς βρίσκεται στη Λάρισα και που δεν γνωρίζει τι του λέω, για τον λόγο, ότι υπάρχουν αρκετά προβλήματα». Μεταξύ άλλων ο κ. Βαϊτσαράς παρέθεσε τα προβλήματα που αντιμετώπισε, όπως «ο τηλεφωνητής από τη Λάρισα, όπου προσπαθώ να του πω πού να έρθει το ασθενοφόρο, σε ποιο σημείο, χωρίς φυσικά να υπάρχει η αμεσότητα, όπως καταλαβαίνω, καθώς δεν γνωρίζει το σημείο που του αναφέρω. Σκεφτείτε λοιπόν σε τι κίνδυνο μπαίνουμε όλοι μας, εν απουσία τηλεφωνικού κέντρου στον Βόλο ή σε οποιαδήποτε θεσσαλική πόλη. Σκεφτείτε ότι χρειάστηκα περίπου 2,14 λεπτά για να δώσω οδηγίες (πολύ απλές αν μιλούσα στον Βόλο), για το πού θα έρθει το ασθενοφόρο».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το