Πολιτισμός

Τα “Παντρολογήματα” του Γκόγκολ σε διαδικτυακή προβολή από το Θεσσαλικό Θέατρο 

Τα “Παντρολογήματα”, του Θεσσαλικού Θεάτρου, η κλασική κωμωδία του Νικολάι Γκόγκολ, σε σκηνοθεσία Νάνσυς Σπετσιώτη, ανοίγει την καλοκαιρινή σεζόν 2021. Η πρώτη online on demand παραγωγή του Θεσσαλικού Θεάτρου είναι γεγονός.
Η παράσταση που η πανδημία τής στέρησε την πρεμιέρα της δύο συνεχόμενες φορές φτάνει στο κοινό της στην κινηματογραφημένη – on demand εκδοχή της. Η πλατφόρμα προβολής της παράστασης ανοίγει σήμερα Παρασκευή 28 Μαΐου και θα παραμείνει διαθέσιμη καθημερινά έως την Κυριακή 6 Ιουνίου, από τις 6 μ.μ. έως και τις 2 μετά τα μεσάνυχτα.
Η προπώληση των εισιτηρίων αρχίζει σήμερα Παρασκευή 28 Μαΐου. Διάθεση εισιτηρίων και επεξήγηση της διαδικασίας εισόδου για την παρακολούθηση της παράστασης στην πλατφόρμα του viva.gr. Τιμή εισιτηρίου – γενική είσοδος: 5 ευρώ.

Η παράσταση:
Η κάμερα μπαίνει επί σκηνής, ακολουθεί τους ηθοποιούς, μεταφέρει τον ρυθμό τους και δίνει την αίσθηση παρακολούθησης κινηματογραφικής ταινίας. Με κοντινά πλάνα, με ιδιαίτερα κάδρα κι έναν τρόπο λήψης που δεν έχει γίνει έως τώρα στις on demand παραστάσεις.
Μια ξεχωριστή θεατρική on demand εμπειρία είναι έτοιμη λοιπόν για να προβάλει στους θεατές την ξεκαρδιστική αυτή κωμωδία του Νικολάι Γκόγκολ, μεταφερμένη στο σήμερα. Στο σήμερα της κοινωνικής απόστασης το Θεσσαλικό Θέατρο θα μιλήσει για το μαζί και τις σχέσεις ανδρών και γυναικών. Μέσα από ένα κωμικό παιχνίδι ανταγωνισμού, με μπλόφες και τεχνάσματα. Ποιος έχει τον καλύτερο γαμπρό; Τι θα απογίνει τελικά η νύφη; Ο Γκόγκολ, σε κάποιο σημείο γράφει: «Πολύ δύσκολη η θέση της γυναίκας στις μέρες μας και μάλιστα όταν δεν είν’ ερωτευμένη». Πολύ δύσκολη η θέση της γυναίκας, και στις δικές μας μέρες, όταν καλείται να ακολουθήσει τα κοινωνικά στερεότυπα ή να καλύψει τις προσωπικές της ανασφάλειες μέσω ενός γάμου. Δύσκολη και η θέση του άντρα όταν δεν γνωρίζει τα πραγματικά του θέλω. Σε μια κοινωνία που συνεχώς απομακρυνόμαστε, κλεισμένοι στον μικρόκοσμό μας, αντί να ερχόμαστε κοντά. Κι ενώ έχουμε την ανάγκη της συμπόρευσης μπαίνουν στο ενδιάμεσο προσωπικά συμφέροντα και κοινωνικές συμβάσεις. Άραγε κι ο ίδιος ο γάμος δεν είναι μια σύμβαση;

Η ταυτότητα της παράστασης: Παίζουν αλφαβητικά: Θανάσης Ζέρβας, Χρήστος Κορδελάς, Μαρσέλα Λένα, Μπέττυ Νικολέση, Ηρακλής Τζαφέτας, Παναγιώτης Τόλιας. Σκηνοθεσία/ διασκευή: Νάνσυ Σπετσιώτη, σκηνικά: Δήμητρα Εξάρχου, κοστούμια: Ελένη Ψύρρα, μουσική/στίχοι τραγουδιού: Σταύρος Παπασταύρου, κινησιολογία/χορογραφία: Αθηνά Μανώλη, φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος, video mapping: Χριστίνα Τζιουβάρα, Βαγγέλης Αντωνόπουλος, βοηθός σκηνοθέτη: Καλλιόπη Λαγκούρα, επιμέλεια φωτισμού: Μάκης Παπατριανταφύλλου, Γιώργος Γκόλαντας, κατασκευή σκηνικού: Χρήστος Καράκης, Νίκος Ανδριανόπουλος, κατασκευή κοστουμιών: Νικολέττα Καΐση, φωτογραφίες: Γιάννης Χατζηαντωνίου, πρόγραμμα/αφίσα: Μουτζούρα, σκηνοθεσία κινηματογράφησης: Παναγιώτης Κουντουράς, διεύθυνση φωτογραφίας: Οδυσσέας Τούλης, βοηθοί παραγωγής: Mariana Nicolaiescu, Φοίβος Ζώτης, μοντάζ: Οδυσσέας Τούλης, Παναγιώτης Κουντουράς.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το