Τοπικά

Τα όνειρα και οι στόχοι μαθητών από τον Βόλο που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό μαθηματικών «Θαλής»

Δεκαπέντε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της Μαγνησίας διακρίθηκαν στη φάση «Θαλής» του πανελλήνιου μαθηματικού διαγωνισμού.
Πέντε μαθητές εκ των διακριθέντων που αγαπούν και καλλιεργούν συστηματικά τις γνώσεις τους στα μαθηματικά περιγράφουν στη «Θ» τα μυστικά της επιτυχίας τους, αλλά και τους στόχους τους.
Ο μαθητής της Γ’ Τάξης Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Θανάσης Γεραμπίνης επισήμανε πως τα μαθηματικά αποτελούν τη μεγάλη του αγάπη ως επιστήμη.
Αποφάσισε λοιπόν να συμμετάσχει και φέτος στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό, παρότι προετοιμαζόταν για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Για τα θέματα είπε πως είχαν δυσκολίες, ωστόσο κατάφερε να τα αντιμετωπίσει.
Ερωτηθείς, γιατί συνήθως τα μαθηματικά προκαλούν φόβο στους περισσότερους μαθητές και πώς πρέπει να τα αντιμετωπίζουν, απάντησε πως «το κτίσιμο των βάσεων από τα πρώτα σχολικά χρόνια στα μαθηματικά είναι απαραίτητο. Επίσης, η προσέγγισή τους απαιτεί μια ελεύθερη σκέψη, καθώς παρατηρείται το φαινόμενο οι περισσότεροι μαθητές να προσπαθούν να τα προσεγγίσουν με πιο τυποποιημένο τρόπο».
Λίγο πριν την έναρξη των πανελλαδικών ο ίδιος έχει εντατικοποιήσει τις προσπάθειές του με στόχο να εισαχθεί στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του πανεπιστημίου Θεσσαλίας. «Είναι ένα τμήμα που συνδυάζει την πληροφορική με τα μαθηματικά» τόνισε.

Ο Θανάσης Γεραμπίνης

Για τη μαθήτρια της Γ’ Τάξης του 1ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας Ανθήλια Καλαούζη τα μαθηματικά εντάσσονται στον ευρύτερο κλάδο των μαθημάτων των θετικών επιστημών, όπως με τη φυσική, τη χημεία, που την ενδιαφέρουν ιδιαίτερα.
«Είμαι ενθουσιασμένη που πέρασα στη φάση του «Αρχιμήδη». Η πρώτη μου φορά που συμμετείχα σε πανελλήνιο διαγωνισμό μαθηματικών ήταν στην Ε’ Τάξη Δημοτικού».
Ερωτηθείσα για τα θέματα είπε πως ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας και με συγκέντρωση μπορούσαν να λυθούν.
Όσον αφορά στους μελλοντικούς στόχους για το Πανεπιστήμιο, είπε πως την ενδιαφέρει να εισαχθεί στην Ιατρική.

Η Ανθήλια Καλαούζη

Ο Βασίλης Μηλαράς της Α’ Τάξης του 2ου ΓΕΛ Νέας Ιωνίας τόνισε πως είχε συμμετάσχει πέρυσι και πρόπερσι στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό και είχε σημειώσει διακρίσεις. «Τα θέματα ήταν δύσκολα, αλλά μπόρεσα να τα λύσω» είπε.
Επίσης, ανέφερε πως του αρέσουν τα μαθηματικά και πιστεύει ότι έχουν εφαρμογή στη ζωή μας. Μάλιστα θα ήθελε να σπουδάσει μαθηματικός ή φυσικός.

Ο Βασίλης Μηλαράς

Από την πλευρά του ο μαθητής της Β’ Γυμνασίου του μουσικού σχολείου Αριστείδης Παπασταύρος επισήμανε πως «ασχολούμαι με τα μαθηματικά από πολύ μικρή ηλικία, γιατί μου αρέσουν πολύ, όπως και όλα τα θετικά μαθήματα. Από το δημοτικό συμμετέχω σε μαθηματικούς διαγωνισμούς και έχω διακριθεί αρκετές φορές. Στον περσινό τοπικό διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας βραβεύτηκα με μετάλλιο. Θέλω να συνεχίσω να ασχολούμαι με τα μαθηματικά, επειδή τα αγαπώ και το όνειρό μου είναι να σπουδάσω αστροφυσική».

Ο Αριστείδης Παπασταύρος

Από την πλευρά του ο μαθητής της Γ’ Τάξης Λυκείου των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων «Προμηθέας» Δημήτρης Αναστασάκης δήλωσε πως «ασχολούμαι με τους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας από την Ε’ δημοτικού και κάθε χρόνο διακρίνομαι στη δεύτερη φάση έχοντας πάντα ως στόχο τον «Αρχιμήδη». Και αυτός ο στόχος ήρθε τώρα. Νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος που ανήκω στους διακριθέντες μαθητές της Ελλάδας και ανυπομονώ να εκπροσωπήσω το σχολείο μου, τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Βόλου «Προμηθέας». Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές που με βοηθήσανε καθώς και τη μητέρα μου. Τα μαθηματικά τα έχω στην καρδιά μου από μικρός και ο λόγος που πέτυχα τους στόχους μου, είναι, επειδή πως ποτέ δεν είχα πρόβλημα να τα κατανοήσω, αλλά και επειδή το ήθελα πολύ. Επίσης, παράλληλα με τα μαθηματικά ασχολούμαι και με τον αθλητισμό σε επίπεδο πρωταθλητισμού με επιτυχίες σε Ελλάδα και εξωτερικό κάτι που με βοήθησε και στους διαγωνισμούς των μαθηματικών, αλλά μου αποσπά πολύ από τον ελεύθερο χρόνο μου. Πιστεύω πραγματικά ότι τα μαθηματικά κρύβουν μέσα τους μια μαγεία που σε προκαλεί να την ανακαλύψεις».

Ο Δημήτρης Αναστασάκης

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το