Θ Plus

Τα My market παρουσιάζουν τη νέα τους ταυτότητα!

Στον «αέρα» βρίσκεται η καινούργια εταιρική καμπάνια των My market, με νέο tagline, «Μαζί, για όσα αγαπάς»

Τα My market επανατοποθετούνται στην αγορά του λιανεμπορίου και επανασυστήνονται στο καταναλωτικό κοινό με νέα καμπάνια, νέα εταιρική ταυτότητα και νέο μήνυμα: ΜΑΖΙ, ΓΙΑ ΟΣΑ ΑΓΑΠΑΣ. Με αυτό το μήνυμα δίνουν μία υπόσχεση: Να δημιουργούν αξία για τον καταναλωτή και να βρίσκονται δίπλα του.

Η υπόσχεση αυτή γίνεται αποστολή και χτίζεται σε δύο βασικούς πυλώνες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις επιθυμίες των καταναλωτών διαχρονικά: φρεσκάδα και ποιότητα προϊόντων – αλλά πάντα  με – φιλική, ζεστή, ανθρώπινη εξυπηρέτηση.

Η λέξη «μαζί» κάνει τα My market συνοδοιπόρο των καταναλωτών στο αγοραστικό τους ταξίδι. Για να το πετύχουν αυτό, προσφέρουν καθημερινά φρέσκα προϊόντα από τοπικούς παραγωγούς, εξασφαλίζοντας ποικιλία σε προσιτές τιμές. Μέσα από τη Φρεσκάδα και την Ποιότητα των Νωπών Προϊόντων δημιουργείται μία καθημερινή σχέση αξιοπιστίας με τους πελάτες της αλυσίδας που σταδιακά γίνεται εμπειρία αγορών.

Ταυτόχρονα, οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής εξαργυρώνουν κάθε μέρα την εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση των πελατών. Η αυθεντική και φιλική εξυπηρέτηση κάνει τον πελάτη να νιώθει τα My market ως σύμμαχο που στέκεται πραγματικά δίπλα του και εκεί μπορεί να βρει όλα όσα χρειάζεται για να φροντίσει όσους και όσα αγαπά.

Η Μαρίνα Εξάρχου, Γενική Διευθύντρια Marketing της METRO AEBE δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στα My market φροντίζουμε αυτούς που φροντίζουν. Ξέρουμε ότι στη λίστα με τις υποχρεώσεις τους, οι πελάτες μας, βάζουν πρώτα τις ανάγκες των άλλων. Και για αυτό, εμείς, στα My market βάζουμε πρώτα τις δικές τους ανάγκες. Με τη νέα μας διαφημιστική μας καμπάνια οραματιζόμαστε έναν κόσμο όπου κάθε οικογένεια, ανεξάρτητα από τις οικονομικές της δυνατότητες, μπορεί να καλύπτει όλες τις καθημερινές οικιακές της ανάγκες, με τον καλύτερο τρόπο. Τα My market αποτελούν το ουσιαστικό αλλά και συναισθηματικό στήριγμα του νοικοκυριού και της κοινωνίας.»

Σχετικά με τα My market:

Τα My market είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα super market με 240 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1976. Το 2021 εισήλθαν στον επιχειρηματικό χώρο των καταστημάτων της γειτονιάς, μέσω του μοντέλου franchising και την ονομασία: My market Local. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά. Τα My market συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές. Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.

Share
Ετικέτες: mymarket

Πρόσφατα άρθρα

«Με του χορού τα βήματα στα χοροστάσια της Μικρασίας» από την Εστία «Ίωνες»

  Η Πολιτιστική Εστία Μικρασιατών «Ίωνες», ολοκληρώνοντας φέτος τα μαθήματα εκμάθησης παραδοσιακών χορών, διοργανώνει μουσικοχορευτική…

29 Μαΐου 2024

Πεζοπορία

Μέλη και φίλοι του ΕΟΣ Αλμυρού την Κυριακή 26 Μαΐου πεζοπόρησαν στα Περτουλιώτικα λιβάδια. Ξεκίνησαν…

29 Μαΐου 2024

Τοιχογραφίες με μηνύματα στο 23ο Νηπιαγωγείο Βόλου

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης του 23ου Νηπιαγωγείου Βόλου, με τίτλο «όλοι μαζί , όλοι…

29 Μαΐου 2024

«10 + Αντικείμενα και άλλες τόσες ιστορίες» με αφήγηση ιστοριών από τη γειτονιά των Παλιών

  Την Παρασκευή 31 Μαΐου και ώρα 19.30 στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου (Φερών…

29 Μαΐου 2024

Εκδήλωση μνήμης στο προαύλιο του Αγίου Βασιλείου Βόλου – Της συνοικίας «και κοντυλιά δεν έγραψα δίχως ν’ αναστενάξω…»

  Στον Άγιο Βασίλειο, τη μεγάλη συνοικία της πόλης, η οποία δέχτηκε ένα ακόμη κύμα…

29 Μαΐου 2024

Εντυπωσίασαν τα παιδιά του ΝΟΒΑ στο Ευρωπαϊκό Καλλιτεχνικής Κολύμβησης Παίδων-Κορασίδων

Στο κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ πραγματοποιήθηκε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καλλιτεχνικής Κολύμβησης Παίδων-Κορασίδων και τα παιδιά…

29 Μαΐου 2024