Παραπολιτικά

Συνήθειες

Άλλη μία έρευνα, αυτή τη φορά της Future Consumer Index σε συνεργασία με τη MRB, δείχνει την αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων. Επτά στους δέκα (70% φέτος, από 60% πέρσι) δηλώνουν ότι ξοδεύουν λιγότερα χρήματα σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, ενώ πάνω από τους μισούς καταναλωτές (51% φέτος, από 43% πέρσι) δηλώνουν ότι αγοράζουν μόνο τα απαραίτητα. Η έρευνα επίσης έδειξε πως οι Έλληνες καταναλωτές (ποσοστό 78% ή σχεδόν οι 8 στους 10) κοιτάζουν την τιμή προτού αγοράσουν ένα προϊόν, δηλαδή το αγοραστικό τους κριτήριο είναι η τιμή. Και πώς να είναι αλλιώς όταν τα πάντα έχουν ακριβύνει και ο μισθός δεν φτάνει ούτε για τα απαραίτητα.

Λ.Α.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το