Τοπικά

Συνεχίζουν εν μέσω κορωνοϊού να ενοχλούν τηλεφωνικά oι εισπρακτικές εταιρίες

Οργιάζουν ανενόχλητες οι εισπρακτικές εταιρίες, εν μέσω της λαίλαπας του κορωνοϊού, που έχει κυριολεκτικά γονατίσει την ελληνική οικονομία. Υπό την καθοδήγηση των τεσσάρων συστημικών τραπεζών και την ανοχή του υπουργείου Ανάπτυξης, οι εισπρακτικές συνεχίζουν να ενοχλούν οφειλέτες, προειδοποιώντας με τη λήψη αναγκαστικών μέτρων…

Την ώρα που νοικοκυριά δεν έχουν να φάνε, που επιχειρήσεις είναι κλειστές, οι ιδιοκτήτες τους έχουν μηδενικά έσοδα και μόνον έξοδα, οι εισπρακτικές συνεχίζουν, σαν να μη συμβαίνει τίποτα τη δουλειά τους.
Εκπρόσωπος εισπρακτικής εταιρίας τηλεφώνησε τρεις φορές μάλιστα την περασμένη εβδομάδα, εν μέσω της κορύφωσης της κρίσης του κορωνοϊού, σε συνταξιούχο στον Βόλο, γιατί ο τελευταίος είχε καθυστερήσει την καταβολή δύο δόσεων στεγαστικού δανείου, που έχει λάβει από συστημική τράπεζα. Προφανώς οι εισπρακτικές εταιρίες δεν έχουν επηρεαστεί από τις ουρές που καθημερινά δημιουργούνται έξω από τα τραπεζικά υποκαταστήματα, από ηλικιωμένους συμπολίτες, που θέλουν να πληρώσουν, αλλά δεν μπορούν, είτε γιατί οι τράπεζες έχουν μειώσει το προσωπικό τους, είτε λόγω των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό. Ωστόσο οι εισπρακτικές φαίνεται πως δεν καταλαβαίνουν από την πανδημία. Όπως άλλωστε δεν καταλαβαίνουν και οι τράπεζες, που ενημερώνουν τους οφειλέτες δόσεων, ότι αν δεν πληρώσουν τον τρέχοντα μήνα λόγω κορωνοϊού, τότε θα τους επιβληθούν πρόστιμα και προσαυξήσεις. Φαίνεται πως το ελληνικό τραπεζικό σύστημα αντιμετωπίζει πάλι πρόβλημα ρευστότητας, καθώς η υγειονομική κρίση εξελίσσεται σε οικονομική και ταμειακή.

Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας πάντως δεν έχει δεχθεί τις τελευταίες ημέρες, οπότε και έχει αναστείλει τη λειτουργία των γραφείων της, αντίστοιχες καταγγελίες οφειλετών, ωστόσο πριν τις σχετικές ανακοινώσεις του υπουργού Ανάπτυξης, όπως ανέφερε ο εκπρόσωπός της κ. Αλ. Κουτσελίνης, γίνονταν καταγγελίες οφειλετών, που είχαν τηλεφωνικές ενοχλήσεις από εισπρακτικές εταιρίες. Προφανώς οι εν λόγω εταιρίες είχαν αναστείλει προσωρινά τη δραστηριότητά τους, λόγω των εξαγγελιών του υπουργού, ωστόσο κατόπιν και με τη χαλάρωση της κατάστασης, επέστρεψαν δριμύτερες.

Ήδη η ΕΝΚΑ Βόλου-Θεσσαλίας έχει ζητήσει από τον γενικό γραμματέα Καταναλωτή, προκειμένου να σταματήσουν οι απαράδεκτες ουρές έξω από τις τράπεζες, να ανασταλεί προσωρινά και όσο διάστημα διαρκέσει το μέτρο της απαγόρευσης μετακίνησης, να μην επιβαρύνονται, εφόσον δεν πληρώνουν τις οφειλές τους στις τράπεζες οι πολίτες και να ανασταλεί η διακοπή παροχών ηλεκτρικής ενέργειας, αερίου και τηλεφωνίας σε όσους δεν εξοφλούν εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς τους. Οι τράπεζες συνεχίζουν να ταλαιπωρούν τους ηλικιωμένους, που δεν έχουν ηλεκτρονική πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, ενώ ούτε οι εταιρίες πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας και τηλεφωνίας ανέστειλαν τις πληρωμές των συνδρομητών-καταναλωτών τους. Το ζητούμενο τώρα είναι πόσοι θα κατορθώσουν να τους πληρώσουν, όταν επιχειρήσεις είναι κλειστές και τα έσοδα μηδενικά. Ή περιμένουν να σωθούν με τα 800 ευρώ που θα λάβουν; Ούτε για το ενοίκιο δεν επαρκεί σε ορισμένες περιπτώσεις…

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το