Τοπικά

Συνεχίζει την απεργία πείνας ο αιμοκαθαρόμενος στο Ν. Πήλιο

 

Μία βδομάδα απεργίας πείνας συμπληρώνεται αύριο Παρασκευή για τον κ. Ευθύμη Σωτηρίου, αιμοκαθαρόμενο, κάτοικο Κορόπης Νοτίου Πηλίου, προκειμένου να δοθεί λύση στο πρόβλημα προσβασιμότητας που αντιμετωπίζει για το σπίτι του, όχι μόνο με τις πέτρες που έχει τοποθετήσει ο γείτονας στον δρόμο, αλλά και την ανάγκη για διαπλάτυνση του δρόμου, προκειμένου να είναι προσβάσιμο από ασθενοφόρα και πυροσβεστικά σε περίπτωση που κάτι συμβεί.

Ο απεργός πείνας έχει βγει από την περασμένη Παρασκευή το πρωί μετά την αιμοκάθαρση στον δρόμο, κρατώντας πανό στο οποίο αναγραφόταν «Απεργία πείνας – Είμαι ΑμεΑ υπό αιμοκάθαρση – Δήμαρχε η ζωή μου είναι στα χέρια σου». Ο κ. Σωτηρίου ενημέρωσε ότι οι πέτρες δεν έχουν απομακρυνθεί όλες, ενώ κάποιες έχουν καλυφτεί από χόρτα.
Ο αντιδήμαρχος Απόστολος Διανέλλος που γνωρίζει το θέμα δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «μέλημα της Δημοτικής Αρχής, είναι να είμαστε κοντά στον δημότη και εκεί που μπορούσαμε δώσαμε λύσεις». Μάλιστα επανέλαβε ότι θα ξεκινήσουν εργασίες συντήρησης κι ασφαλτόστρωσης αγροτικής οδοποιίας από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» και θα ασφαλτοστρωθεί ένα τμήμα του δρόμου που οδηγεί στην οικία του κ. Σωτηρίου. Ερωτηθείς για τη διάνοιξη του δρόμου, τόνισε ότι πρόκειται για αγροτικό δρόμο που περνά μέσα κι από άλλες ιδιοκτησίες και όπως είπε «Ο δρόμος έχει ανοίξει με jcb και διέρχεται πυροσβεστικό όχημα – αγροτικό όχημα. Τα προβλήματα είναι γνωστά και προσπαθούμε να δώσουμε λύσεις».
Ο κ. Σωτηρίου σημείωσε ότι «αυτό που ζητάω είναι να μη διακινδυνεύω τη ζωή μου. Να μπορώ να προσεγγίζω εγώ και η οικογένειά μου απρόσκοπτα στο σπίτι. Είχα ζητήσει να ρίξουν και λίγο χαλίκι, καθώς με τις βροχές ο δρόμος καταστρέφεται και υπήρξε περίπτωση που χρειάστηκε να καλέσω συγγενή με το δικό του όχημα, προκειμένου να με βγάλει από τις λάσπες που είχα κολλήσει».
Επισημαίνεται ότι αύριο Παρασκευή που συνεδριάζει στις 2.30 το μεσημέρι το Δημοτικό Συμβούλιο Νοτίου Πηλίου, είναι πιθανό να υπάρξει ενημέρωση για το θέμα αυτό στους συμβούλους του Δήμου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το