Τοπικά

Συνεχής η υπέρβαση ορίων ταχύτητας στον Περιφερειακό – Μεθυσμένοι τρεις στους δέκα που εμπλέκονται σε τροχαία

 

Μεθυσμένοι οδηγούν σχεδόν τρεις στους δέκα οι οποίοι εμπλέκονται σε τροχαία ατυχήματα ή δυστυχήματα στον Περιφερειακό, με το γεγονός αυτό να φέρνει στην επιφάνεια όλες τις παθογένειες που εμφανίζει η κοινωνία σε ζητήματα οδηγικής παιδείας.
Σύμφωνα με έγκυρες αστυνομικές πηγές ένα ποσοστό από 20% έως και 30% των οδηγών που εμπλέκονται σε τροχαία, όπως διαπιστώθηκε στη συνέχεια είχαν καταναλώσει αλκοόλ πάνω από τα όρια, θέτοντας σε κίνδυνο τόσο τη ζωή τους, όσο και των υπολοίπων. Η περιφερειακή οδός μπορεί να παρουσιάζει κακοτεχνίες και δεν μπορεί να θεωρείται ως ο ασφαλέστερος δρόμος που θα μπορούσε να υπάρξει, ωστόσο, η νούμερο ένα αιτία των τροχαίων είναι ο ανθρώπινος παράγοντας. Η έλλειψη σωστής οδηγικής συμπεριφοράς αυξάνει τις πιθανότητες για σοβαρά ατυχήματα και όπως σχολίαζαν έμπειροι αξιωματικοί της Αστυνομίας οι οποίοι θέλησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους «μας βοηθά ο Θεός που δεν συμβαίνουν περισσότερα περιστατικά εξαιτίας αυτής». Η παραβίαση του ορίου ταχύτητας είναι κάτι το συνηθισμένο στον συγκεκριμένο δρόμο που διασχίζει το πολεοδομικό συγκρότημα, με τους οδηγούς να λησμονούν πως πρόκειται για οδό όπου το όριο ταχύτητας είναι στα 50 χιλιόμετρα ανά ώρα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως ο Περιφερειακός δεν διαθέτει ανισόπεδους κόμβους, ενώ δεν είναι σε καμία περίπτωση κλειστός αυτοκινητόδρομος, ώστε να έχει αυξημένα όρια ταχύτητας.
Οι ίδιες έγκυρες πηγές σημείωναν πως σε πλήθος περιπτώσεων οι οδηγοί επιδεικνύουν σοβαρή αμέλεια, καθώς δεν σέβονται τον άλλο, οι δικυκλιστές σε ένα σημαντικό ποσοστό αποφεύγουν τη χρήση προστατευτικού κράνους, ενώ καθημερινά η Τροχαία σε όλη την πόλη, βεβαιώνει παραβάσεις για τη χρήση κινητού. Είναι χαρακτηριστικό πως ορισμένοι φτάνουν στο σημείο να κρατούν το τιμόνι και να σερφάρουν ταυτόχρονα στο διαδίκτυο, ανεβάζοντας κατά πολύ την πιθανότητα για την πρόκληση ατυχήματος ή και δυστυχήματος. Η αστυνομία από την πλευρά της δεν είναι δυνατόν να βρίσκεται δίπλα από κάθε οδηγό, ούτε οι τροχονόμοι να είναι με ένα μπλοκάκι στο χέρι, αλλά άπαντες θα πρέπει να προσπαθούν να σέβονται τον συνάνθρωπό τους, που κινείται στον ίδιο δρόμο με αυτούς.
Συν τοις άλλοις ο Περιφερειακός δεν προσφέρει ασφαλείς χώρους για τη στάση και στάθμευση οχημάτων, δυσχεραίνοντας το έργο της Τροχαίας, αφού για να πραγματοποιηθούν έλεγχοι θα πρέπει να μπορούν να σταματήσουν κάπου χωρίς τον κίνδυνο σύγκρουσης. «Όσοι αστυνομικοί και να μπουν στον Περιφερειακό δεν μπορούν να κάνουν κάτι σε περίπτωση που δεν υπάρχει οδηγική παιδεία. Στόχος της Αστυνομίας είναι να δημιουργηθούν σε σωστή αυτή τη φορά βάση, νέες γενιές οδηγών, οι οποίοι θα σέβονται τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και κατ’ επέκταση τους συνανθρώπους τους» υπογραμμίζουν αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ.. Ζητούν να υπάρξει αναθεώρηση της υπάρχουσας νοοτροπίας, λέγοντας πως η συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων οφείλεται στο λάθος διαμορφωμένο πλαίσιο που ισχύει από πολλούς στην οδήγηση.
«Δεν είναι δυνατόν να παίρνουμε όλοι τα οχήματά μας την περίοδο των γιορτών και να κατεβαίνουμε στους κεντρικούς δρόμους του Βόλου και της Νέας Ιωνίας, αλλά και να θέλουμε να βρούμε θέση στάθμευσης σε ώρα αιχμής. Ας επιλέξουμε άλλους τρόπους, όπως τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς, ποδήλατα ή και το περπάτημα. Επίσης πολλοί σταματάνε παράνομα λέγοντας πως το αφήνουν για ένα λεπτό. Ωστόσο, είναι τόσοι πολλοί αυτοί που ακολουθούν τη συγκεκριμένη τακτική που αυτό το ένα λεπτό γίνεται εκατοντάδες, με αποτέλεσμα να δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο» καταλήγουν οι αστυνομικοί.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το