Τοπικά

Η συμβολή του Κέντρου Πρόληψης «Πρόταση Ζωής» στη διαμόρφωση ενός “Συναισθηματικά Νοήμονος Σχολείου”

Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή των διευθυντών και υποδιευθυντών των Γυμνασίων και Λυκείων της περιοχής, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018, ημερίδα με θέμα «Συναισθηματικά Νοήμων Σχολικός Οργανισμός-Αποτελεσματική Ηγεσία». Η ημερίδα συνδιοργανώθηκε από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών και το Π.Μ.Σ. Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Μαγνησίας «Πρόταση Ζωής».
Την ημερίδα χαιρέτησαν ο κος Ζουμπουλάκης Μ.-Πρόεδρος Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Π.Θ., ο κος Σαβελίδης Σ.-Διευθυντής Β/θμιας Εκπαίδευσης, ο κος Γκόβαρης Χρ.- Καθηγητής ΠΤΔΕ, Διευθυντής ΠΜΣ του ΠΤΔΕ, ο κος Λιούπης Αθ. Πρόεδρος του Κ.Π. «Πρόταση Ζωής» και συντόνισε η κα Κανταράκη Σ.-Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης.
Το θέμα της ημερίδας πλαισιώθηκε από εξαιρετικούς ομιλητές οι οποίοι ήταν: – Κουτούζης Εμ., Αναπληρωτής καθηγητής ΕΑΠ – διδάσκων του ΠΜΣ του ΠΤΔΕ του
Π.Θ., με την εισήγηση «Το σχολείο ως μανθάνων οργανισμός: Συνθήκες,
Προϋποθέσεις και ο ρόλος του Διευθυντή»
– Μπέλλου Β., Αναπληρώτρια καθηγήτρια ΤΟΕ του Π.Θ., «Ο ρόλος του ηγέτη-Διευθυντή: Μια συστημική προσέγγιση της σχολικής μονάδας»
– Δημητρακοπούλου Γ., Μαθηματικός – 2Ο Λύκειο Βόλου – ΔΔΕ Μαγνησίας, «Η παρέμβαση του Διευθυντή ενός Συναισθηματικά Νοήμονος Σχολικού Οργανισμού ενάντια στην απαξίωση του Δημοσίου Σχολείου». Έρευνα στο ΠΜΣ του Π.Θ.
Το Κέντρο Πρόληψης εκπροσωπήθηκε από την κα Μπακατσέλου Μαρία, Ψυχολόγο-
Στέλεχος του Κ.Π. «Πρόταση Ζωής», η οποία και άνοιξε την ημερίδα μιλώντας για το πώς τα Κέντρα Πρόληψης συμβάλλουν μέσα από τις δράσεις τους, στην ανάπτυξη ενός συναισθηματικά νοήμονος σχολείου. Τα Κέντρα Πρόληψης παρέχουν στα σχολεία τα εργαλεία, τη μέθοδο και την υποστήριξη προκειμένου εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς να αναπτύσσουν και να καλλιεργούν δεξιότητες Συναισθηματικής Νοημοσύνης (ΣΝ). Οι δράσεις των Κ.Π. προάγουν τη ΣΝ στους εμπλεκόμενους γιατί εστιάζουν στα βασικά γνωρίσματά της που είναι η διαχείριση των συναισθημάτων και η ενσυναίσθηση, μέσω του βιωματικού τρόπου μάθησης που εφαρμόζεται
Η ημερίδα περιελάμβανε και βιωματικό εργαστήριο για τους συμμετέχοντες, όπου έγινε επεξεργασία του ερωτηματολογίου της έρευνας της κας Δημητρακοπούλου Γ. και ακολούθησε παρουσίαση των αποτελεσμάτων και συζήτηση σε στρογγυλό τραπέζι.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το