Τοπικά

Συγκρατημένη αισιοδοξία των εμπόρων για την περίοδο των εκπτώσεων

 

Πρεμιέρα των εκπτώσεων χθες και στην εμπορική αγορά του Βόλου επικρατεί συγκρατημένη αισιοδοξία, μετά την ομολογουμένως ικανοποιητική κίνηση των εορτών.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, Απόστολος Οντόπουλος προέτρεψε τους καταναλωτές σε κάθε περίοδο εκπτώσεων να κάνουν έρευνα αγοράς ξεκινώντας από τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις, καθώς όπως είπε «θα βρουν τα προϊόντα που θέλουν σε επάρκεια και σε χαμηλές τιμές και θα στηρίξουν και την τοπική αγορά».
Όσον αφορά στα φαινόμενα πλασματικών εκπτώσεων που παρατηρούνται, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου σημείωσε ότι «στην πλειονότητά τους, όλες αυτές οι καταγγελίες, αφορούν στις μεγάλες επιχειρήσεις. Σαφώς υπάρχουν και οι κακοί έμποροι. Είναι μια πρακτική που καταδικάζουμε και όπου διαπιστώνουν οι καταναλωτές τέτοια φαινόμενα να τα καταγγέλλουν στα αρμόδια όργανα και στις επιτροπές».
Τα ποσοστά των εκπτώσεων ξεκίνησαν υψηλά κι όπως τόνισε «ως κλάδος το λιανεμπόριο ήταν πολύ μικρές οι ανατιμήσεις σε σχέσεις με άλλους κλάδους της οικονομίας κι όσο περνάει ο καιρός, τα ποσοστά θα μεταβάλλονται προς το καλύτερο. Οι προσδοκίες σε κάθε εκπτωτική περίοδο είναι υψηλές», ωστόσο, διευκρίνισε ότι «έχουμε μπροστά μας ένα τρίμηνο που παραδοσιακά είναι δύσκολο, παρ’ όλο που είμαστε και σε περίοδο εκπτώσεων. Είναι ένα τρίμηνο με χαμηλό εμπορικό ενδιαφέρον κι είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι ότι θα πάει καλά».

Εορταστική περίοδος
Όσον αφορά στην εορταστική περίοδο, ο κ. Απ. Οντόπουλος έκανε λόγο για μία ομολογουμένως καλή κίνηση που καταγράφηκε, όπου «κάποιοι κλάδοι κι επιχειρήσεις αγγίξανε τα επίπεδα του 2019».
Σύμφωνα με τον ίδιο, καλύτερα κινήθηκαν οι κλάδοι για τα είδη σπιτιού, εσώρουχα, παιδικά ρούχα και καλλυντικά, ενώ λιγότερο καλά κινήθηκαν οι κλάδοι ένδυσης και υπόδησης. «Η γενική αίσθηση που υπάρχει, είναι ότι υπήρξε μεγάλη επισκεψιμότητα στα εμπορικά καταστήματα της πόλης μας, πράγμα που μας γεμίζει αισιοδοξία και για το μέλλον, παρά το γεγονός ότι είμαστε υπό τη σκιά της ενεργειακής κρίσης» πρόσθεσε ο ίδιος.

Διαδικτυακό εμπόριο
Ο κ. Οντόπουλος ρωτήθηκε αν υπάρχει εικόνα και για το διαδικτυακό εμπόριο, ωστόσο ανέφερε ότι «μιλάμε για εντελώς διαφορετική φιλοσοφία καταναλωτών, αγοράς και δεδομένων. Στο διαδικτυακό εμπόριο, αυτός που δαπανά χρήματα για στοχευμένη διαφήμιση αποκομίζει οφέλη. Δεν φτάνει μόνο το καλό προϊόν. Το διαδίκτυο δεν λειτουργεί όπως τα φυσικά καταστήματα. Θέλει μεγάλη διαφήμιση».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το