Πολιτισμός

«Styx» και «Οι κληρονόμοι» στο πρόγραμμα της κινηματογραφικής κοινότητας

Με την ταινία «Styx» σε σκηνοθεσία Βόλφγκανγκ Φίσερ συνεχίζονται οι προβολές της κινηματογραφικής κοινότητας του ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ του Δήμου Βόλου αύριο Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου στο Αχίλλειο. Το πρόγραμμα συνεχίζεται με την ταινία «Οι κληρονόμοι» σε σκηνοθεσία Μαρσέλο Μαρτινέσι την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου στο Μεταξουργείο στη Ν. Ιωνία και την Τρίτη 3 Μαρτίου στο Αχίλλειο, με ώρα έναρξης στις 21.30.
«Styx», Γερμανία, Αυστρία, 2018, σκηνοθεσία: Βόλφγκανγκ Φίσερ, σενάριο: Βόλφγκανγκ Φίσερ, Ίκα Κούνζελ, φωτογραφία: Μπένεντικτ Νούγιενφελς, μοντάζ: Μόνικα Βίλι, μουσική: Ντερκ φον Λόουτζοφ, πρωταγωνιστούν: Σουζάνε Βολφ, Γκίντιον Οντούορ Βεκέσα, διάρκεια 95 λεπτά.
Μια νεαρή επιτυχημένη γιατρός αποφασίζει να σαλπάρει ολομόναχη με το ιστιοπλοϊκό της στη Νήσο της Αναλήψεως. Όλα βαίνουν καλώς μέχρι τη στιγμή που ξεσπά μια άγρια καταιγίδα, η οποία οδηγεί το σκάφος της κοντά σε ακυβέρνητο αλιευτικό γεμάτο μετανάστες που προσπαθούν να μείνουν ζωντανοί. Τότε η γυναίκα καλείται να αποφασίσει αν θα τους βοηθήσει ή θα συνεχίσει το ταξίδι της, αφήνοντας τη ζωή τους στα χέρια των αρχών που καθυστερούν τρομερά να φτάσουν στο σημείο.
Υποψήφια για το βραβείο LUX του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και με πληθώρα φεστιβαλικών συμμετοχών και διακρίσεων, η δεύτερη ταινία του Βόλφγκανγκ Φίσερ ανταμείβει τον υπομονετικό θεατή και μετατρέπεται σε μια κινηματογραφική εμπειρία μέσα στον απέραντο ωκεανό του σύγχρονου προσφυγικού δράματος.

«Οι κληρονόμοι» – «Las herederas», Παραγουάη, 2018, σκηνοθεσία: Μαρσέλο Μαρτινέσι, σενάριο: Μαρσέλο Μαρτινέσι, φωτογραφία: Λουίς Αρμάντο Αρτέγκα, μοντάζ: Φερνάντο Επστάιν, πρωταγωνιστούν: Άνα Μπρουν, Μαργκαρίτα Ιρούν, Άνα Ιβάνοβα, διάρκεια 97 λεπτά.
Η Τσέλα και η Τσικίτα, δύο γυναίκες που προέρχονται από ευκατάστατες οικογένειες, συμβιώνουν για πάνω από 30 χρόνια. Όταν η Τσικίτα καταδικάζεται λόγω χρεών και φυλακίζεται, η Τσέλα καλείται να αντιμετωπίσει μόνη αυτή τη νέα πραγματικότητα και αρχίζει να κάνει την οδηγό για μια παρέα ηλικιωμένων και πλούσιων κυριών. Η Τσέλα συνηθίζει σε έναν καινούριο τρόπο ζωής και όλα αλλάζουν όταν γνωρίζει την αρκετά νεότερή της Άντζι που της κεντρίζει το ενδιαφέρον και την ωθεί να κάνει την προσωπική της επανάσταση.
Ποιος θα περίμενε τέτοια συναισθηματική νοημοσύνη και κατανόηση της γυναικείας ωριμότητας ή μοναξιάς, από έναν νεαρό άνδρα σκηνοθέτη στο ντεμπούτο του.
Το εσωτερικό ενός όμορφου, ψηλοτάβανου, αριστοκρατικού σπιτιού, απαλά φωτισμένου από τα μισάνοιχτα παντζούρια. Ένα μάτι κρυφοκοιτάζει από τη σχισμή της πόρτας, στο σαλόνι, όπου ασημένια μαχαιροπίρουνα και κρυστάλλινα ποτήρια είναι αραδιασμένα στο τραπέζι της τραπεζαρίας και στον μπουφέ. Όσο η Τσέλα παρατηρεί το βιος της να πωλείται σε αδιάκριτους αγοραστές, προστατευμένη πίσω από την πόρτα, η σύντροφός της, η Τσικίτα, πιο γήινη, πιο δυναμική, κρατά τον έλεγχο της κατάστασης, της επιβίωσης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το